کاشت مژه خوب ، بهترین روش کاشت مژه و اکستشن دائم و موقت


شاید مژه ای که بیفتد دیگر جای آن رشد نکند پس باید مراقب باشیم. اما اگر خواهان اکستنشن و کاشت مژه باشید شاید به شما لیفت و لمینت مژه هم پیشنهاد شود که اگر خیلی ساده بشما توضیح دهم این روش بلند کردن موهای خود مژه به کمک مواد لیفت مژه است . در واقع مژه جانبی در کار نیست اما به کمک مواد لیفت مژه ، مژه هایتان بلند تر و حالت دار می شوند .

با توجه به تصمیم پزشک ممکن است از داروی بیهوشی عمومی یا حتی بی حسی موضعی استفاده گردد. عمل زیبایی کاشت مژه یک روش کاملا ایمن و مطمئن برای حفظ ظاهر پلک ها و مژه ها محسوب می شود و همچنین یک راه حل بسیار مناسب برای بخشیدن زندگی دوباره ای به مژه ها محسوب می شود. آخرین تفاوت کاشت مژه و اکستنشن که قصد داریم، در این مطلب به معرفی آن بپرداریم، مقدار هزینه ای است که برای اجرای هر کدام از این متدها باید پرداخت کنید.

با توجه به مدل مورد علاقه شما و مدل چشمان‌تان، تکنسین تارهای نازک مژه را لابه‌لای مژه‌های اصلی می‌چسباند. پیشنهاد ما این است که هیچ‌گاه فریب سالن‌ها و افراد غیر متخصص را نخورده و برای پرداخت هزینه کمتر، به مکان‌های نامناسب مراجعه نکنید. تراکم و فر زیاد مژه‌های اکستنشن ممکن است جلوی دیدتان را برای کشیدن خط چشم بگیرد و درنتیجه نتوانید پشت پلک‌تان را خوب ببینید. ازآنجاکه مالیدن چشم‌ها باعث شل‌شدن و ریزش مژه‌های طبیعی می‌شود، ممکن است موقع پاک‌کردن آرایش چشم‌، به‌ویژه با آرایش پاک‌کن‌های پایه‌روغنی، اکستنشن‌هایتان کنده شوند یا چسب‌شان در آرایش‌ پاک‌کن حل شود. بنابراین اگر اصرار به کشیدن خط چشم دارید، برای پاک کردنش از پدهای آرایش‌ پاک کن فاقد چربی استفاده کنید و پد را خیلی آرام به‌سمت پایین بکشید.

به‌طورکلی، تعداد فولیکول‌های موردنیاز در کاشت مژه بین ۲۰ تا ۷۰ عدد است. علاوه بر این، تعداد مژه‌های فرد باتوجه‌به نژاد، عوامل ژنتیکی و جنسیت متفاوت هستند. تا به اینجای مطلب سعی کردیم تمام مسائل مهم در مورد کاشت مژه و اکستنشن مژه را بررسی کنیم. در ادامه به برخی از سؤالات پرتکرار در این زمینه پاسخ می‌دهیم. توصیه می‌شود که از پنبه، دستمال آرایشی یا پد پنبه‌ای برای تمیزکردن پلک استفاده نکنید، زیرا می‌توانند به آن آسیب برسانند. در عوض، از پاک‌کننده‌هایی که به طور اختصاصی برای اکستنشن مژه طراحی شده‌اند استفاده کنید، زیرا دارای خاصیت ضدمیکروبی هستند و می‌توانند باکتری‌های اطراف چشم را از بین ببرند.

فرایند پیچیده و دردسرهایی که کاشت مژه دارد، می تواند شما را از انتخاب آن باز دارد و رو به سوی اکستنشن آورد. بیماری چشمی پس از کاشت مژه گاهی بر اثر عفونت‌های باکتریایی به‌وجود می‌آید. این احتمال هم وجود دارد که عفونت از دست خودتان بر اثر مالش چشم‌ها منتقل شود. خلاصه عفونت از هر راهی که منتقل شده باشد، احتمالا دکتر برای‌تان قطره‌ی چشمی آنتی‌بیوتیکی یا داروهای دیگر تجویز خواهد کرد و شاید هم لازم باشد درصورت برطرف‌نشدن مشکل‌تان، اکستنشن‌هایتان را بردارید. اگر مژه‌های خیلی بلندی می‌پسندید باید تعداد مژه‌های بیشتری بکارید، چراکه اکستنشن‌های بلند درصورت تعداد کم خیلی پراکنده و خلوت به‌نظر می‌رسند و حتی از مژه‌های طبیعی‌تان هم کم‌حجم‌تر جلوه خواهند کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *