قیمت موس کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید ماوس بی سیم و با سیم زومیت


معمولاً موس های ترک بال نسبت ماوس های بی سیم و سیم دار نیاز به تلاش کمتری برای حرکت داشته و درعین‌حال اسکرول کردن با آن‌ها نیز بسیار راحت انجام می‌شود. همچنین ماوس‌های ترک‌بال دارای موقعیت ثابتی هستند و فقط نیاز است انگشت‌های دست تکان داده شوند و اگر شما از تکیه گاهه مچ در ماوس ترک‌بال استفاده کنید، مچ شما در زاویهٔ سالم تری قرار خواهد گرفت. این کار شما، مچتان را از آسیب‌هایی که به خاطر چرخاندن موس به اطراف مختلف ایجاد می‌شود، محافظت می‌کند.

  • انواع ماوس های وایرلس یا بی سیم و ماوس سیم دار، ماوس های مخصوص گیمینگ، ماوس مخصوص طراحی و ماوس های معمولی در بازار وجود دارند که باید برای انتخاب بهترین مدل، فاکتورهایی را در نظر داشته باشید.
  • در طرف مقابل اگر سایز دست شما بزرگ است، از ماوسی استفاده کنید که حجم دست شما را پر می کند.
  • این محصول برند اونیکوما نیز 7 کلید دارد و طراحی آن طوری است که افراد راست دست و چپ دست امکان استفاده از آن را داشته باشند.
  • فروشگاه اینترنتی کالاتیک؛ یک خرید به صرفه
    کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.

زیرا یکی از اصول فروش خوب و پربازده عرضه مستقیم کالا است، از سوی دیگر خرید بدون واسطه توسط مشتری می تواند خریدار را به پیدا کردن بهترین کالا با پایینترین قیمت کمک کند . طول کابل ماوس 1.5 متر و هر کلید ماوس دارای عمری معادل 3 میلیون کلیک است. این محصول تسکو با ویندوزهای XP، Vista، 98، ME، ویندوز 7 و 8 سازگاری دارد. این مدل همان مدلی است که در کنار اکثر کامپیوترها مشاهده می کنید.

ماوس بی سیم تسکو مدل TM 668W

طراحی یک ماوس امری کاملاَ سلیقه‌ای است و هر شخص علایق و سلیقه خود را دارد. به اندازه دست خود توجهی نکنید، زیرا ممکن است کسی که دستان کوچکی دارد با ماوس های بزرگتر راحت‌تر باشد یا کسی که دستان بزرگتری دارد کار با ماوس‌های کوچکتر را ترجیح دهد و این قضیه کاملاَ سلیقه‌ای و شخصی است. نکته دیگری که باید در طراحی ماوس به آن توجه داشت، تعداد دکمه ها هستند.

وزن ماوس

از مزیت‌هایی که نسبت به سایر موس ها دارند می‌توان به پاسخ و انتقال سریع‌تر داده‌ها اشاره کرد. همچنین موس های سیمی دقت بیش‌تری نسبت به سایر موس ها داشته و می‌توانند گزینه مناسب‌تری برای گیمرها، گرافیست‌ها و سایر کاربرانی که به دقت بیش‌تری در کارشان نیاز دارند، باشند. نکته دیگری که موس های سیمی را به موس های وایرلسی و بلوتوثی برتری می‌دهد، نداشتن نگرانی برای تمام شدن باتری آن حین انجام کار یا بازی است.

ماوس بی‌ سیم چه انواعی دارد؟

ماوس بی سیم همانطور که از اسم آن مشخص است به ماوسی گفته می‌شود که هیچ سیمی به آن متصل نیست و به‌جای آن گیرنده‌ای را دریافت می‌کنید که با امواج رادیویی (RF) اطلاعات را به کامپیوتر ارسال می‌کند. به ماوس‌های بی سیم ماوس وایرلس نیز گفته می‌شود که بلوتوث بهترین نوع ماوس وایرلس است. اغلب ماوس های گیمینگ دارای کابلی با طول استاندارد هستند که این کابل به روکشی برای محافظت در برابر آسیب های احتمالی تجهیز شده است. برای خرید بهترین ماوس با سیم به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را همراه با گارانتی خریداری کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *