خرید و قیمت انواع موس کامپیوتر، گیمینگ و بی سیم 10 مرداد


بازتاب این نور به وسیله سنسور تصویربرداری شده و به کامپیوتر ارسال میشود. تفاوت دیگر ماوس های لیزری این است که شما میتوانید از آن روی سطح شیشیه ای و براق استفاده کنید در حالی که از سرعت موس کاسته نشود. همچنین، قابلیت‌های اضافی مانند نورپردازی در برخی از ماوس‌ها می‌تواند به صورت بصری جذاب باشد و برای افزایش تجربه کاربری مورد استفاده قرار گیرد. در کل، با توجه به نیاز و ترجیحات شخصی، انتخاب ماوس مناسب می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشد. همان طور که مشخص است این وسیله سیم ندارد و با گیرنده‌ای که در کنار آن دریافت می‌ کنید با امواج رادیویی RF اطلاعات را به کامپیوتر می فرستد.

  • برخی از انواع این ماوس‌ها که در آنها به صرفه‌جویی مصرف انرژی نیز فکر شده‌است در زمانی که بدون کار هستند، چراغ LED در آنها خاموش می‌شود.
  • در این ماوس به جای LED، لیزر کار گذاشته شده است و نور لیزر به موس پد میتابد.
  • قطعه مکانیکی در ساخت موس نوری استفاده نشده است و دلیل وزن
    پایین آن میتواند این موضوع باشد.
  • از نظر قابلیت استفاده، یک ماوس قلمی دقت نقطه ای و کلیک چپ را ارائه می‌دهد و برای عملکردهای کشیدن و رها کردن به خوبی کار می‌کند.
  • به این تریتیب میتواند سرعت و جهت جابجایی را در هر صدم ثانیه تشخیص دهد.

از طریق تصاویر ثبت شده کامپیوتر میتواند سرعت حرکت موس و همچنین جهت حرکت را تشخیص میدهد. کاربران نام این موس را با محصولات گیمینگ با کیفیتش می شناسند. این محصول نیز کیفیت بالایی دارد و با رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود. این وسیله با بلوتوث و دانگل USB هم قابلیت استفاده بی سیم و هم با سیم را دارد.

نرم افزار تست سلامت کارت گرافیک و نحوه تشخیص سلامت آن در لپ تاپ و کامپیوتر

بعدها این ماوس ایده‌ای برای ساخت ماوس‌های بهتر زیراکس آلتو شد. اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل نگهداری نادرست موس، ذرات ریز گرد و غبار وارد آن شوند و از عملکر آن جلوگیری کنند و از این رو توصیه ای که برای شما داریم این است که با استفاده از گوش پاک کن یا مسواک با پرزهای نرم و… به آرامی اقدام به تمیز کردن قسمت هایی از موس کنید که امکان جمع شدن گرد و غبار در آن وجود دارد.

ماوس با سیم ریزر مدل DEATHADDER ESSENTIAL RZ01

در صورتی که در طول روز استفاده‌ی زیاد از ماوس دارید، خرید ماوس ارگونومیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. یکی دیگر از راه حل هایی که در این زمینه به شما می توانیم معرفی کنیم، این است که تمام اتصالات اعم از موس، کیبورد، اسپیکر و… را از دستگاه در حالت روشن، جدا کرده و سپس اقدام به ریستارت کردن آن کنید. بعد از آن که کامپیوتر بصورت کامل لود شد و وارد محیط ویندوز شدید، دستگاه های جدا شده را مجددا به آن متصل کنید تا کامپیوتر آنها را شناسایی کند. این نوع از انواع مختلف ماوس شامل یک توپ بزرگ است که درون یک واحد ثابت قرار دارد.

ماوس رپو مدل EV200

ماوس غلتکی (یا نوری-مکانیکی) از یک گوی پلاستیکی تشکیل شده‌است که با چرخش در فضای زیرین در جهات مختلف ماوس، دو چرخ‌دنده مجاور خود را در داخل ماوس به حرکت درمی‌آورد. حرکت این چرخ‌نده‌ها توسط دو دیود که یکی برای حرکت افقی و یکی برای حرکت عمودی تشخیص داده می‌شود و به کنترل‌گر منتقل می‌شود. توپ این نوع موس که روی آن‌ها قرار دارد، با دست کنترل می‌ شوند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *