ASTM آمریکای شمالی از طرحی برای ایستگاه پن جدید رونمایی کرد


[ad_1]

پروژه 6 میلیارد دلاری ،ن زده می شود ظرف شش سال پس از تصویب تحویل داده شود. با مشارکت HOK و PAU، پیشنهاد کامل ASTM به چشم انداز فرماندار کتی هوچول برای ایستگاه پن با نور بیشتر، دسترسی سازگار با ADA پیشرفته به همه سکوهای قطار و یک ورودی جدید بزرگ در خیابان هشتم دست می یابد.

ASTM آمریکای شمالی امروز از چشم انداز جامع خود برای یک ایستگاه پن جدید پرده برداری کرد که می تواند سریعتر و با هزینه کمتری نسبت به پیشنهادات قبلی با کاهش خطر برای مالیات دهندگان و جامعه به نیویورکی ها تحویل داده شود.

پروژه 6 میلیارد دلاری بلوک ایستگاه پن را به طور کامل احیا خواهد کرد، چه در سطح زمین و چه در زیر زمین. با پرداخت منابع مالی مختلف – از جمله ،یبی از وام ها و کمک های مالی فدرال، وجوه متعهد موجود برای ایستگاه پن و یک میلیارد دلار سرمایه گذاری از ASTM آمریکای شمالی – پیشنهاد P3 ASTM طراحی شده توسط HOK و Practice for Architecture and Urbanism (PAU) می تواند ظرف شش سال پس از تایید توسط ایالت نیویورک و شرکای آن تحویل داده شود.

پت فویه، مدیر عامل ASTM آمریکای شمالی، گفت: “طرح ASTM بسیاری از مسائلی را که مدت هاست گریبانگیر ایستگاه پن است و تحقق کامل دیدگاه خود فرماندار هوچول است را حل خواهد کرد.” “تیم ما ماه ها را صرف صحبت با مقامات منتخب و سهامداران جامعه کرده است تا پیشنهادی را شکل دهد که جریان عابر پیاده را بهبود بخشد، ورودی های مورد نیاز را اضافه کند، راهروها را گسترش دهد، دسترسی را افزایش دهد و نور و فضای باز بیشتری ایجاد کند. ما مطمئن هستیم که این طرحی است که نیویورکی ها سزاوار آن هستند، نه تنها به دلیل طراحی نوآورانه آن، بلکه به این دلیل که مدل مشارکت عمومی-خصوصی ما ریسک مالی را برای مالیات دهندگان کاهش می دهد و به طور مؤثرتری یک ایستگاه پن مدرن را به طور کامل ارائه می دهد.

پیتر سیپریانو، معاون ارشد ASTM آمریکای شمالی، گفت: «با همکاری HOK و PAU، ASTM یک طرح متفکرانه و تحول آفرین ایجاد کرده است که تمام امیدهای فرماندار هوچول را برای یک ایستگاه پن جدید برآورده می کند. چشم انداز ما بار دیگر ایستگاه پن را تبدیل به یک مرکز حمل و نقل نمادین با ورودی بزرگ در خیابان هشتم، نور بیشتر، فضای بیشتر، دسترسی بیشتر و کارایی بیشتر خواهد کرد. ما تلاش‌های رویایی فرماندار هوچول برای تبدیل ایستگاه پن برای نیویورکی‌ها را تحسین می‌کنیم و مشتاقانه منتظر ادامه تعامل با مقامات منتخب، رهبران جامعه و ،نان محلی برای ارائه این طرح بسیار مورد نیاز هستیم که مقرون‌به‌صرفه‌تر، سنگین‌تر بر دوش ایالت است. مالیات دهندگان و واقع بینانه تر از هر پیشنهاد قبلی.»

تیم پروژه – که شامل HNTB، Lendlease، Severud، Halmar International و ME Engineers است – در یک فرآیند چند ماهه با مقامات منتخب محلی، رهبران جامعه و سهامداران کلیدی درگیر شدند، و بازخوردها را به چشم انداز کلی پروژه برای تبدیل شدن به یک پروژه کارآمد و واقع بینانه ،یب ،د. و راه حل مقرون به صرفه برای تجسم مجدد ایستگاه پن. ASTM با معماران طراحی HOK و PAU همکاری کرد تا طرحی را برای ایستگاه پن ایجاد کند که بر اساس برنامه‌های موجود ایالت برای یک راهرو قطار جدید پر از نور و هوا بین خیابان‌های 31 و 33 و بهبود اتصال مسافران مترو از خیابان هفتم است.

طرح پیشنهادی مدیسون اسکوئر گاردن را در جای خود نگه می دارد و دو سالن اصلی قطار را ایجاد می کند که از طریق ورودی بزرگ خیابان هشتم با سقف های بلند 55 اینچی و یک سالن بلوک می، با سقف های بلند 105 اینچی و مجموعه ای از پنجره ها و نورگیرها که نور طبیعی را به آن می رساند، قابل دسترسی است. ا،ریت قریب به اتفاق کاربران پن. نمای بیرونی با روکش سنگ از سالن قطار نئوک،یک مک کیم، مید و وایت با طراحی موینیهان در خیابان هشتم الهام گرفته است. تراس های فضای باز و میدان بیرونی جدید، همراه با بهبود گردش خون داخلی و فضاهای برنامه ریزی شده، تجربه کاربری را در اولویت قرار می دهند و در عین حال شخصیت مدنی و قلمرو عمومی محله اطراف را تقویت می کنند.

رئیس HOK، کارل گالیوتو، FAIA، گفت: “HOK از نزدیک با ASTM و PAU کار کرده است تا اطمینان حاصل کند که این طرح رویایی، مستحق ایستگاه پن نیویورکی را ایجاد می کند.” «ایستگاه پن جدید نور بسیار مورد نیاز را به دو سالن قطار جدید می‌آورد، از جمله یک سالن بزرگ جدید خیابان هشتم با سقف‌های 55 فوتی بالای محوطه مسافران و یک سالن بلوک می، با پوشش شیشه‌ای با گذرگاهی با نور خورشید بین غرب 31 و خیابان سی و سوم این پیشنهاد در نهایت از شر یک ایستگاه تاریک و تنگ خلاص می‌شود و فضای عمومی الهام‌بخشی را ایجاد می‌کند که شایسته شلوغ‌ترین ایستگاه راه‌آهن در آمریکای شمالی باشد.»

برخلاف طرح‌های قبلی، پیشنهاد ASTM نیازی به توسعه جامعه اطراف برای جبران هزینه‌های بهبود ایستگاه ندارد. نیازی به جابجایی مدیسون اسکوئر گاردن نیست که مسئولیت مالی بازسازی نمای باغ را بر عهده خواهد داشت. همچنین ایمنی خیابان را در امتداد کل بلوک بهبود می‌بخشد، بارگیری کامیون را برای MSG خارج از خیابان و در محدوده ساختمان جابجا می‌کند.

پیشنهاد ASTM یک فضای مسافربری تک سطحی را با پیشرفت های بیشتر در ورودی های خیابان هفتم در خیابان های 31 غربی و 32 غربی فراهم می کند. ورودی های جدید و بهبود یافته کاملاً قابل دسترسی به ADA خواهند بود، با آسانسورها، پله های برقی و پله های جدید که میدان را مستقیماً به خیابان متصل می کند. تعداد پله‌ها، پله‌های برقی و آسانسورهای تقویت‌شده و افزایش‌یافته از ۹۱ ،صر به ۱۲۰ المان افزایش می‌یابد که باعث کاهش ۳۰ درصدی زمان ،وج از سکو و افزایش دسترسی به سکو برای هر ۲۱ مسیر می‌شود. این بهبود در گردش عمودی پلت فرم، تجربه ،وج مسافر را ایمن تر و آسان تر می کند. در نتیجه، ،وجی بهبودیافته از سکوها به افزایش ظرفیت مسافر کمک می‌کند، ظرفیت بالاتر و قطارهای متداول‌تر را که ناشی از Gateway و سایر سرمایه‌گذاری‌های ترانزیت است، در خود جای می‌دهد.

با گنجاندن ورودی جدید که در حال حاضر سالن تئاتر سابق Hulu در آن قرار دارد، طراحی جدید به 70 درصد مسافران اجازه می دهد تا از سکوی قطار خود به یک منطقه با نور روز خارج شوند. این به طور قابل توجهی جریان رفت و آمد را در سراسر ایستگاه با افزایش ظرفیت بارگیری و تخلیه در سطح سکو بهبود می بخشد. این طراحی جامع و پایدار سالن دو قطار به ایستگاه پن کمک می‌کند تا تغییرات بازار و جمعیتی را در دهه‌های آینده تطبیق دهد.

بر،ب قیمت 6 میلیارد دلاری به طور کامل تمام جنبه های موجود در این پیشنهاد را در نظر می گیرد – از تملک دارایی گرفته تا ساخت و ساز گرفته تا تامین مالی تا روابط بلندمدت بین همه سهامداران در محل، از جمله Amtrak، اداره حمل و نقل متروپولیتن، NJ Transit و Madison Square Garden. به ،وان یک P3، ASTM سرمایه اولیه فوری را برای شروع سریع پروژه کمک می کند و هر گونه هزینه اضافی را در طول عمر پروژه متحمل می شود و ریسک مالی برای مالیات دهندگان را کاهش می دهد. ASTM همچنین تمام مسئولیت نظافت و نگهداری عمومی ایستگاه و همچنین تعمیر آسانسور و پله برقی را برای اطمینان از دسترسی مداوم به عهده خواهد گرفت.

درباره ASTM آمریکای شمالی

ASTM آمریکای شمالی (ASTM NA)، سابقاً زیرساخت و امتیازات Itinera (“IIC”)، توسط ASTM SpA در سال 2019 با هدف مشارکت در بخش رو به رشد P3 در آمریکای شمالی تأسیس شد. ASTM شرکت مادر گروه ASTM است و دومین صاحب امتیاز بزرگ بزرگراه در جهان است که بر اساس حدود 3000 مایل امتیاز بزرگراه مدیریت شده در ایتالیا، برزیل و بریت،ا است.

درباره HOK

HOK با دفاتری در سراسر جهان، ساختمان ها و فضاهایی را طراحی می کند که به نیازهای مردم و محیط پاسخ می دهد. طراحان HOK ریشه در برتری فنی دارند، که توسط تخیل هدایت می‌شوند و بر یک هدف انفرادی متمرکز هستند: ارائه راه‌حل‌هایی که الهام‌بخش مشتریان و جوامع باشد. فعالیت HOK در نیویورک 50 سال از طراحی پروژه های مدنی مهم، از جمله ترمینال B جدید فرودگاه لاگواردیا را جشن می گیرد.

درباره PAU

استودیو Practice for Architecture and Urbanism (PAU) مستقر در نیویورک توسط Vishaan Chakrabarti و Ruchika Modi به پیشبرد جوامع انعطاف پذیر، عادلانه و شاد از طریق طراحی پیوندی اختصاص دارد. PAU با تیمی متشکل از 30 معمار و کارمند، محیط‌های آینده‌نگر، از جمله زیرساخت‌های عمومی، مؤسسات مدنی، و مسکن اجتماعی را طراحی می‌کند و از رویکردی مبتنی بر مکان استفاده می‌کند که تاریخ‌ها، آرزوها و سنت‌های بی‌شماری را که مظهر پیچیده و ،رت‌گرایانه ما هستند، تقویت می‌کند. جامعه.

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-06/astm-north-america-unveils-plan-for-new-penn-station/