10 ایده چشم نواز برای طراحی واحد نگهداری ظروف



هر زنی دوست دارد آشپزخانه و اتاق غذاخوری خود را به زیبایی و هنرمندانه تزئین کند. برای انتخاب این فضاها برای نگهداری اقلام، واحدهای ذخیره سازی باید در طرحی گنجانده شوند. بهترین راه حل برای افزایش زیبایی فضای ناهارخوری و آشپزخانه شما، واحدهای ظروف سفالی هستند.

گنجاندن نمونه هایی از طرح های واحد ذخیره سازی و تکنیک های صرفه جویی در فضا در دکوراسیون منزل ضروری است. حس متمایز سبک و استعداد خلاق شما را می توان در روشی هوشمندانه که فضا را تزئین کرده اید و همچنین فضا را سازماندهی کرده اید، مشاهده کرد. برای بهبود ظاهر کلی، باید واحدهای ظروف سفالی را به آشپزخانه یا اتاق غذاخوری خود اضافه کنید.

1. سبک معاصر واحد

واحد نگهداری ظروف

منبع: pinterest.com

اگر می خواهید فضای خود را بدون لطمه به زیبایی و زیبایی شناسی به حدا،ر برس،د، این سبک ظروف سفالی بهترین گزینه برای شماست. مطمئن شوید که از هر گوشه ای با این طراحی استفاده کرده اید. سبک معاصر کابینت ظروف سفالی قابل تنظیم است و شما می تو،د برای حدا،ر سود، اشکال قاب مستطیلی را انتخاب کنید.

علاوه بر این، می تو،د قلاب هایی برای آویزان ، ظروف قرار دهید.

2. واحد ظروف قفسه را باز کنید

این نوع طراحی واحد ذخیره سازی ظروف به سبک باز در خانه های شهری رایج است. به خصوص در جایی که کمبود فضا دارید. کابینت های ظروف قفسه باز نمونه ای عالی از اینکه مینیمالیسم تا چه حد می تواند شما را ببرد.

میز ناهار خوری چوبی و ست ظروف سفالی طراحی منسجمی را در فضای ناهارخوری ایجاد می کند. یک طراحی ساده، مانند یک پانل پشتی چوبی با قفسه های ساخته شده از تخته هایی که از بالا به پایین کوتاه تر می شوند، می تواند ظاهری شیک ایجاد کند.

3. طراحی واحد نگهداری ظروف ظروف آزاد

واحد نگهداری ظروف

منبع: pinterest.com

یک طرح ایستاده ظاهری همه کاره دارد و می تو،د از آن به روش های مختلف استفاده کنید. به ،وان مثال، اگر انبار ظروف آشپزخانه خود را به صورت مستقل طراحی کنید، می تو،د از آن به ،وان جداکننده بین اتاق غذاخوری و نشیمن استفاده کنید.

یک واحد کامل که ممکن است برای نگهداری ظروف در پایه و نمایشگاه در قفسه های باز استفاده شود. چیدمان ایده آل قفسه های باز و بسته را با یک بوفه کوچک ،یب می کند که در طراحی ادغام شده است.

4. طراحی به سبک متقاطع

به سادگی با افزودن رنگ و طرح به نمای بیرونی، یک واحد ظروف ساده ممکن است به یک واحد چشم نواز تبدیل شود. انتخاب یک واحد ظروف و بار به سبک التقاطی را در نظر بگیرید. رنگ متضاد را انتخاب کنید. رنگ آبی عمیق در تضاد با پانل های سفید خیره کننده است.

برای پس زمینه، شکل دیگری را انتخاب کنید. قاب پشتی در آینه های الماسی شکل و دستگیره های کریستالی جلوه ای بی نظیر به این قطعه بخشیده است. کرکره ها همچنین دارای فرم الماس متقاطع هستند که می تواند جلوه ای متمایز به واحد بدهد.

5. ساخته شده در واحد ظروف

واحد نگهداری ظروف

منبع: pinterest.com

تقریباً هر خانه دارای انبار ظروف آشپزخانه داخلی است. این برای گوشه ها یا هر مکان خالی در خانه من، است. برای اینکه جلوه خاصی به منطقه بدهید، از روکش های شیشه ای و چوبی یا کرکره استفاده کنید.

استفاده از ،مت می، برای نمایش وسایل نمایشی برای افزایش جذابیت این دستگاه ایده خوبی است.

6. ذخیره سازی ظروف آشپزخانه سفارشی

یک راه ایده آل برای ادغام فضای ذخیره سازی در یک طراحی موجود، با یک کابینت ظروف شخصی سازی شده است.

این امکان را برای انتخاب سبک واحد و همچنین مقدار و نوع ت،یمات، از جمله قفسه ها، کشوها، و روکش ها فراهم می کند.

علاوه بر این، طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را برای مواد، پرداخت، دستگیره‌ها و رنگ‌های مورد استفاده در ساخت سطح بیرونی واحد در اختیار طراحان قرار می‌دهد.

7. انبار واحد ظروف محصور

واحد نگهداری ظروف

منبع: pinterest.com

برای یک منطقه غذاخوری که به همه چیزهای سنتی پایبند است، یک واحد ظروف سرپوشیده یک انتخاب عالی است. میز ناهارخوری از چوب سخت بهترین لوازم جانبی برای واحد مینیمالیستی است که از مبلمان سفید ساده با قالب‌گیری روی درها تشکیل شده است. می تو،د با اضافه ، نور، ظاهر کلی را بهبود ببخشید. علاوه بر این، به ،وان یک دکور عالی عمل خواهد کرد.

8. واحد ظروف شناور

لازم نیست هر اینچ از دیوار توسط یک واحد ظروف سفالی گرفته شود. یک واحد ظروف شناور بدون عارضه، غیرمعمول و بدون سر و صدا است. با این حال، موضوع شناور تیم شکل متمایزی دارد که آن را برای نگهداری ظروف و لیوان‌ها در خانه‌های مدرن عالی می‌کند، حتی اگر ممکن است با زیبایی‌شناسی طراحی سنتی مطابقت نداشته باشد.

شما می تو،د با اضافه ، نورپردازی محتاطانه اتاق ناهارخوری را تغییر دهید.

9. واحد ظروف جانبی تخته

واحد نگهداری ظروف

منبع: pinterest.com

طراحی بوفه ها به طور مشخصی از حد انتظار منحرف شده است. طراحی می تواند یک دوره ناهموار با کابینت های باز و بسته داشته باشد که به جای اینکه یک آیتم واحد باشد که دیوار کامل را پر می کند، شخصیت متمایز می دهد. علاوه بر این، با تأکید بر واحد، تزئینات دیوار برای فضا ممکن است با افزایش نور، ظاهری مجلل پیدا کند.

10. انبار ظروف آشپزخانه جدا

با اضافه شدن جزئی کابینت های بسته به صورت مورب، این واحد از مفهوم قفسه باز استفاده می کند. کرکره ها از چپ به راست باز نمی شوند. آنها این کار را از پایین به بالا انجام می دهند. طراحی کم‌رنگ دارای یک پانل جانبی باز برای نمایش مجموعه ظروف است.

مواظب نهایی

برای یک آشپزخانه فانتزی یا ناهارخوری، یک واحد ظروف سفالی بخشی ضروری از مبلمان است. کابینت های سفالی مدرن جذابیت خانه شما را افزایش می دهد. آنها علاوه بر کمک به سازمان، یک راه حل ذخیره سازی برای نگهداری درست ظروف غذاخوری و بشقاب های شما ارائه می دهند. در نهایت می توان نتیجه گرفت که واحدهای نگهداری ظروف بسیار ضروری هستند. شما باید آن را با دقت طراحی کنید.

این طرح ها به شما انگیزه می دهد که کابینت های آشپزخانه خود را بسازید. علاوه بر این، آنها به شما ایده هایی می دهند که چگونه فضای خود را بدون به خطر انداختن ارزش های زیبایی شناختی به حدا،ر برس،د.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/crockery-storage-unit-design/