6 گرایش طراحی برای محل کار قانونی


[ad_1]

شرکت‌های حقوقی در حال تطبیق با کار ،یبی با دفاتری هستند که برای حمایت از راه‌های جدید برقراری ارتباط، همکاری و ایجاد فرهنگ محیط کار طراحی شده‌اند.

مؤسسات حقوقی از نظر نیاز به دفاتر خصوصی برای رعایت محرمانه بودن مشتریان و نوشتن و بررسی اسناد قانونی در محیط‌های آرام و متمرکز با بسیاری از سازمان‌های حرفه‌ای متفاوت هستند. با این حال، حرفه وکالت نیز از چالش‌هایی که بسیاری از صنایع در انطباق با کار ،یبی، جذب و حفظ استعدادهای برتر و پاسخگویی به عدالت و مشارکت بیشتر در محل کار با آن مواجه هستند، مصون نیست.

برای بررسی این مسائل و موارد دیگر، HOK میزبان یک LinkedIn Live با رهبران طراحی از سراسر استودیوهای آمریکای شمالی ما بود تا یاد بگیرد که چگونه به مشتریان شرکت حقوقی خود در طراحی مکان‌های کاری مدرن و پاسخگو کمک می‌کنند.

در زیر: کل بحث را با مدیر سابرت فلو، (واشنگتن، دی سی) و اعضای میزگرد کیتلین ترنر (تورنتو)، امی ،یسی (هوستون) و کارا مک آرتور (لس آنجلس) تماشا کنید. همچنین می‌تو،د برای خواندن شش روند کلیدی شناسایی‌شده در بحث از زیر رد شوید.

را

1. دفاتر تک سایز

در حالی که شرکت های حقوقی همچنان به دفاتر خصوصی و انفرادی برای وکلای خود نیاز دارند، بسیاری از شرکت های حقوقی به دفاتر هم اندازه برای شرکا و شرکا تغییر مکان می دهند. دفاتر با اندازه استاندارد دارای چندین مزیت برای شرکت های حقوقی هستند، از جمله:

  • تطبیق محل کار برای تغییرات آینده، مانند تبدیل دفاتر کم استفاده به اتاق کنفرانس و سایر امکانات مش،، آسان تر می شود.
  • کاهش متراژ کلی محل کار.
  • تقویت حس برابری بیشتر، که کلید جذب و حفظ کارکنان است.

گفت: “با یک سایز آفیس، ما فضای “من” را کوچک می کنیم و آن را به فضای “ما” بیشتر برمی گرد،م.” کیتلین ترنر. دفاتر تک اندازه به شما این امکان را می دهند که صفحه کف خود را بهینه کنید و هزینه های املاک و مستغلات را کنترل کنید. شما دفتری با عملکرد بالا ایجاد می کنید که از بهترین کار مردم پشتیب، می کند.»

دفتر مرکزی پولسینلی در کانزاس سیتی شامل ،مت‌های نشیمن مش، و ایستگاه‌های کاری است. اتاق‌های آموزشی چند منظوره فضایی را برای آزمایش‌های ساختگی و استراتژی پرونده فراهم می‌کنند.

2. حذف کاغذ و خدمات مدیریت

در گذشته، دفاتر حقوقی به فضای زیادی برای نگهداری اسناد قانونی و اسکان کارکنان اداری نیاز داشتند. این نیز در حال تغییر است زیرا شرکت ها به طور فزاینده ای به دنبال دیجیتالی ، اسناد و کاهش خدمات اداری در دفتر هستند.

گفت: «تکنولوژی به ما امکان می‌دهد فضا را آزاد کنیم امی ،یسی. اکنون نرم افزار به وکلا اجازه می دهد تا وظایف مدیریت خاصی را انجام دهند. ما همچنین شاهد اشتراک گذاری بیشتر خدمات اداری هستیم – از نسبت 4 به 1 در گذشته به حدود 7 به 1 امروز. در عین حال، ادمین های بیشتری مجاز به کار از راه دور هستند، که باعث صرفه جویی قابل توجهی در املاک و مستغلات می شود، به ویژه زم، که با کاهش ذخیره سازی کاغذ همراه باشد.

3. انعطاف پذیری و امکانات رفاهی

دفاتر حقوقی در حال تطبیق با کار ،یبی با فضاهای مش، چند منظوره هستند که می توانند برای جلسات تالار شهر، همکاری تیمی، کار انفرادی یا رویدادهای رو به مشتری استفاده شوند. گفت: این فضاهای الهام گرفته از مهمان نوازی چند ویژگی مش، دارند کارا مک آرتور. آنها خوش‌آمد، انعطاف‌پذیر و دارای فناوری هستند. برخی از شرکت های حقوقی حتی میز و دفتر به اشتراک گذاری را در استراتژی محل کار خود قرار می دهند که فضای اضافی را برای امکانات مش، آزاد می کند.

مک آرتور گفت: «مشتریان ما خواهان فضای مشارکتی بیشتری هستند، خواه یک منطقه کافه باشد یا نوع دیگری از محیط که در آن افراد بتوانند دور هم جمع شوند و وقت خود را رودررو بگذرانند. “در عین حال، آنها باید به خوبی طراحی شوند، به خصوص اگر مشتری رو به رو هستند. ارتباط با مشتری در موفقیت شرکت نقش اساسی دارد.»

دفتر وایت اند کیس در منهتن دارای یک راه پله چشمگیر است که ،مت های پذیرایی را به امکاناتی از جمله قهوه بار، غذاخوری به سبک رستوران، مرکز سلامتی و مرکز تن، اندام متصل می کند.

4. ویدئو کنفرانس

وکلا و تیم های آنها به طور فزاینده ای از ویدئو برای ارتباط با مشتریان و همکاران استفاده می کنند. بسیاری از دادگاه‌ها به این رویه (که در طول همه‌گیری شروع شد) ادامه می‌دهند و اجازه می‌دهند برخی جلسات از طریق ویدئو برگزار شود. اما فضاهای ویدئویی در دفتر باید به دقت برنامه ریزی و طراحی شوند. آنها به نور و آ،تیک عالی، پس‌زمینه تمیز نیاز دارند و باید عاری از سر و صدای پس‌زمینه و وقفه باشند.

گفت: «دادگاه ها در مورد آنچه که در جلسات ویدیویی دیده و شنیده می شود بسیار خاص هستند ترنر. زم، که به طراحی فضاهایی برای ویدئو فکر می کنیم، باید به نقاط دیدنی، آ،تیک و نتیجه ای که امیدوارید از جلسه به دست آورید فکر کنیم.

5. چوب تیره بیرون است (مگر اینکه شما باشید!)

طراحی دفتر توسعه پیام برند است. و در حالی که برخی از شرکت ها هنوز ظاهر سنتی تر را ترجیح می دهند، بسیاری دیگر به دنبال محل کاری هستند که تصویری از آینده را ارائه دهد. این فضاها اغلب شامل دیوارهای شیشه ای داخلی، چوب های رنگ روشن، خطوط دیدنی تمیز و مبلمان معاصر هستند.

گفت: “سطحی از حرفه ای بودن باید در طراحی شرکت حقوقی منتقل شود، اما این بدان م،ا نیست که باید روکش های چوبی گی، و مبلمان سنگین شرکت حقوقی پدربزرگ شما را داشته باشد.” ،یسی. در مقابل، ما امروزه فضاهایی را با نور طبیعی بیشتر، پرداخت های تمیزتر، درهم و برهمی کمتر و لمس های نرم تر طراحی می کنیم.

دفتر حقوقی پولسینلی در دنور دارای راهروهای مهمان نوازی سخاوتمندانه با فضاهای اجتماعی، جزایر کاری، کافه‌ها و محل‌های گفتگو است.

6. سلامتی و DEI

مانند متخصصان در سایر زمینه ها، وکلا و حقوقدانان امروزی می خواهند دفاتر آنها چیزی بیش از یک محل کار باشد. این فضا باید از سلامت و رفاه آنها حمایت کند و تنوع، برابری و دربرگیری در محل کار را که آنها انتظار دارند تقویت کند.

طراحی می تواند به طرق مختلف به تحقق این اه، کمک کند. به ،وان مثال، بسیاری از شرکت‌های حقوقی به طور فعال از طراحی بیوفیلیک (تزریق نور روز، گیاهان و سایر ،اصر طبیعی) در محل کار خود برای کمک به کاهش استرس و بهبود رفاه استفاده می‌کنند. سایر شرکت ها امکانات محل کار خود را برای استفاده در جلسات، جمع آوری کمک های مالی و سایر رویدادها به سازمان های غیرانتفاعی و گروه های اجتماعی ارائه می دهند.

گفت: «این بیماری همه‌گیر شرکت‌های حقوقی را – مانند بسیاری از حرفه‌ها – مجبور کرد تا در رویکرد خود به سلامت و رفاه ذهنی تجدید نظر کنند.» مک آرتور. ما اکنون شاهد پاسخ به آن در محل کار با مراکز تن، اندام، ایستگاه های سوخت گیری و فضاهای تخصصی مانند نماز و اتاق مادر هستیم. و از بسیاری جهات، این فضاهای سلامتی نیز به DEI گره می خورند. آنها یک محل کار سالم تر و فراگیرتر ایجاد می کنند.»

[ad_2]
منبع: https://www.،k.com/news/2023-07/6-design-trends-for-the-legal-workplace/