5 بهترین نکته برای نگهداری از دفتر کار برای بهره وری


[ad_1]

عوامل زیادی بهره وری کارمندان را بهبود می بخشد، مانند یک رئیس انگیزشی، محیط اداری راحت، و ارتقای تعادل بین کار و زندگی. با این حال، جنبه‌های دیگری از یک شغل وجود دارد که بر بهره‌وری تأثیر می‌گذارد، اما کارفرما یا کارمندان به راحتی قابل شناسایی نیستند. یکی از این نمونه ها وضعیت محل دفتر است. اگرچه ممکن است متوجه این موضوع نباشند، اما کارمندان در یک دفتر تمیز، به خوبی نگهداری شده و کاملاً کاربردی بسیار بهتر کار می کنند.

تعمیر و نگهداری دفتر نقش زیادی در عملکرد اعضای تیم شما دارد. در یک فضای کاری کاربردی و دلپذیر، کارکنان با انگیزه و کارآمدتر هستند. این به این دلیل است که محیط آنها آنها را شادتر و آرام تر می کند. بنابراین، اگر صاحب ،ب‌وکار یا مدیری هستید که به دنبال تقویت روحیه کارکنان هستید، کار در محل‌های اداری خود یک ایده عالی است. با انجام فعالیت های نوسازی و تعمیر و نگهداری، شاهد تغییر شدیدی در نگرش و رفتار کارکنان خود خواهید بود. برای کمک به شما در این فرآیند، ما بهترین نکات نگهداری دفتر را گردآوری کرده ایم که مطمئناً بهره وری کارمندان شما را بهبود می بخشد!

سرمایه گذاری در تعمیر و نگهداری حرفه ای

نکات نگهداری دفتر برای بهره وری

منبع: pinterest.com

اماکن اداری نیاز به نظافت و نگهداری شبانه روزی دارند، زیرا روزانه توسط تعداد زیادی از مردم استفاده می شود. اولین کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید دفتر شما به درستی نگهداری می شود. کاری که باید انجام دهید این است که یک کارگر تعمیر و نگهداری حرفه ای را استخدام کنید و شروع به ،ید لوازم تعمیر و نگهداری صنعتی کنید.

محصولات معمولی Dettol و Mr. Muscle شما معمولاً برای انجام یک دفتر کار کافی نیستند. بنابراین، لوازم نظافت صنعتی مانند محصولات نظافت و نگهداری را از شرکت ،یداری کنید شرکت تحقیقاتی قاره ای. این محصولات و مواد شیمیایی به طور خاص برای انواع اماکن تجاری/صنعتی اعم از تمیز ، زهکشی، کنترل آفات، ذوب برف و بسیاری دیگر طراحی شده اند.

با پرسنلی حرفه ای و محصولات حرفه ای، محیط اداری شما در تمام فصول پرطرفدار خواهد ماند!

بازرسی های منظم را انجام دهید

نکات نگهداری دفتر برای بهره وری

منبع: pinterest.com

به ،وان نقطه شروع، از خدمات یک تیم بازرسی حرفه ای استفاده کنید و از آنها بخواهید لوله کشی، تهویه مطبوع، تابلوهای برق، سقف و غیره شما را بررسی کنند تا مطمئن شوند همه چیز به درستی کار می کند. اگر مشکلی کشف شد، سعی کنید در اسرع وقت با استخدام متخصصان دیگر مانند برق، لوله کش، نجار و غیره، آنها را حل کنید. هنگامی که همه چیز خوب است، مطمئن شوید که حداقل هر سه ماه یک بار برای بازرسی منظم برنامه ریزی کنید تا مطمئن شوید امکانات به خوبی کار می کنند

آسیبی که یک توالت آسیب دیده یا یک صندلی ش،ته می تواند به روحیه کارکنان شما وارد کند بسیار قابل توجه است.

نوسازی و نوسازی

بازسازی دفتر می تواند بسیار زیاد به نظر برسد، البته هزینه آن نیز زیاد نیست، اما اگر در مراحل کوچک در یک دوره زم، انجام شود، به راحتی قابل مدیریت است. استعدادهای عصر جدید به امکانات و ایستگاه های کاری عصر جدید نیاز دارند. اتاقک سنتی خا،تری رنگ 4×4 یا یک طبقه باز با تنظیمات رایانه رومیزی دیگر کارمندان را راضی نمی کند.

با افزودن رنگ‌های تازه به دیوارهای دفتر کار را کوچک شروع کنید – رنگ زرد یا آبی روشن برای محل کار ایده‌آل است. در مرحله بعد، چراغ ها را تغییر دهید تا LED هایی نصب کنید که اتاق را با درخشش طبیعی روشن می کند. از شر دسکتاپ های قدیمی خلاص شوید و لپ تاپ های رسمی تیم خود را دریافت کنید. در نهایت، تنظیمات قدیمی را با آن عوض کنید دفاتر خصوصی اطراف یک منطقه مش،، یا اتاق های تیم، که دارای ایستگاه های کاری جداگانه برای همه اعضای تیم است. این به کارمندان شما امکان می دهد حریم خصوصی داشته باشند که رضایت کلی آنها را بیشتر بهبود می بخشد.

اگر بودجه شما اجازه می دهد، می تو،د همه این کارها را با هم انجام دهید، یا ممکن است این وظایف را در چند ماه ت،یم کنید. یک ایده عالی این است که پلان زمین را برای تعطیلات بگذارید. به این ترتیب، هیچ روز کاری را به دلیل بازسازی از دست نخواهید داد و کارمندان شما با یک سورپرایز خوب باز خواهند گشت!

صندلی های اداری را به روز کنید

نکات نگهداری دفتر برای بهره وری

منبع: pinterest.com

همه مبلمان عمر دارند و طناب حیات مبلمان اداری بسیار کوچکتر از بقیه است. وقتی در نظر بگیرید که در یک روز چه مقدار زم، را روی صندلی اداری خود می گذر،د، تعجب آور نیست. احتمالاً صندلی اداری شما ساعت‌های بیشتری در روز نسبت به صندلی اتاق نشیمن در یک هفته شما را نگه می‌دارد.

زم، که عمر یک صندلی تمام شود، هنوز هم می تو،د از آن استفاده کنید، اما آن راحتی و آسایشی را که قبلاً به شما می داد، نمی دهد. بدون یک صندلی راحت برای نشستن به مدت 8 ساعت در روز، کارمندان شما بی‌انگیخته‌تر، بی‌انگیزه‌تر و غیرهمکار خواهند بود، که به برنامه شما برای بهبود بهره‌وری کمک نمی‌کند.

بنابراین، صندلی‌های اداری را مرتباً روکش کنید و در مواقع ،وم، آن‌ها را با صندلی‌های بهتری جایگزین کنید که بتواند راحتی و آرامش کارمندان شما را فراهم کند. سرمایه گذاری اضافی زم، ارزشش را خواهد داشت که شور و اشتیاق تازه ای را در نیروی کار خود مشاهده کنید!

کمی سبز بیاورید

نکات نگهداری دفتر برای بهره وری

منبع: youtube.com

این یکی کمی غیر متعارف است زیرا نه چندان یک نکته تعمیر و نگهداری بلکه بیشتر یک نکته بهبود زیبایی است. گیاهان افزودنی عالی برای فضای اداری هستند و فواید زیادی دارند.

اولا، مطالعات نشان می دهد که بودن در اطراف طبیعت باعث بهبود خلق و خوی فرد می شود. با نگهداری گیاهان در دفتر، می تو،د به کارمندان خود اجازه دهید در حین کار با طبیعت ارتباط برقرار کنند. ث،اً گیاهان کیفیت هوا را با حذف سموم از هوا بهبود می بخشند. به این ترتیب، وجود گیاهان تصفیه کننده هوا در دفتر می تواند به سلامت جسم، کارمندان شما کمک کند. در نهایت، گیاهان به طور قابل توجهی زیبایی شناسی کلی فضا را بهبود می بخشند، و اگر در کودکی نقش سیمز را بازی کرده باشید، می د،د که یک محیط زیبا چقدر بر روحیه تأثیر می گذارد.

کاملا واضح است که داشتن گیاهان در دفتر یک ایده عالی است. با این حال، به خاطر داشته باشید که گیاهان به نگهداری من، نیاز دارند، که شامل آبیاری به موقع و دسترسی کافی به نور خورشید است. بنابراین، ممکن است لازم باشد فردی را با انگشت شست سبز استخدام کنید تا مطمئن شوید گیاهان شما سالم می مانند تا بتوانند کارمندان شما را خوشحال کنند!

نتیجه

نکات نگهداری دفتر برای بهره وری

منبع: pinterest.com

ما به ،وان انسان به محیط بیرونی خود پاسخ می دهیم. همه ما نوار کارتونی را در دوران کودکی خود دیده‌ایم که دو مرد در اتوبوس در حال سفر بودند و به طرف مقابل پنجره خیره شده بودند. ،ی که منظره‌ای زیبا از مزارع بیرون دارد، خندان نشان داده می‌شود، در حالی که ،ی که منظره‌ای بی‌نظیر از کوه دارد، طبیعتاً ناراحت است. این مورد برای ا،ر ما، اگر نه همه، صادق است. هنگامی که در یک محیط خوب و خوشایند قرار می گیریم، شادتر و پرانرژی تر هستیم، در حالی که یک فضای ناپاک و نامرتب روحیه ما را پایین می آورد و در کنار آن، روحیه ما را پایین می آورد.

با فراهم ، فضای کاری دلپذیر و تمیز برای کارکنان، نه تنها بهره وری آنها بهبود می یابد، بلکه رضایت شغلی و شادی کلی آنها نیز افزایش می یابد. بنابراین، امروز شروع به بهبود محل دفتر خود کنید.

[ad_2]
منبع: https://thearchitecturedesigns.com/office-maintenance-tips-for-،uctivity/