یک پایه اسکله به این خانه اجازه داد تا در یک ملک با شیب تند ساخته شود



22 مه 2023

یک خانه مدرن که در یک مکان شیبدار واقع شده است، که اضافه کاری، پر از گیاهان می شود.

LTD استودیو طراحی معماری ع،‌هایی از خانه مدرنی را که در اوکلند نیوزلند طراحی کرده‌اند، به اشتراک گذاشته است که در مک، شیب‌دار قرار دارد.

این سایت بسیار شیب دار چالشی را برای معماران در زمینه ایجاد بستر من، برای زندگی ایجاد کرد. آنها می خواستند شمع بندی را به دلیل شرایط سخت زمین به حداقل برسانند و اطمینان حاصل کنند که ساختار زیرزمینی بسیار قابل مشاهده است.

یک خانه مدرن که در یک مکان شیبدار واقع شده است، که اضافه کاری، پر از گیاهان می شود.

راه حل، مجموعه ای از پورتال های فولادی و مهاربندی های متقاطع کابلی بود تا یک قاب سفت و سخت را تشکیل دهد که سپس با قاب چوبی ساختاری پر شد. با بلند شدن خانه از روی زمین، کانتور زمین به خورشید و باران اجازه می دهد تا به زیر سکوی ساختمان برسد و با گذشت زمان، پوشش گیاهی سرسبز و سرسبز ساحلی فضا را پر می کند.

یک خانه مدرن که در یک مکان شیبدار واقع شده است، که اضافه کاری، پر از گیاهان می شود.

در داخل، ،مت‌های اصلی نشیمن با پلان باز، با کف‌های چوبی، و درهای شیشه‌ای با قاب مشکی باز می‌شوند که فضای نشیمن را گسترش می‌دهند و دسترسی به بالکن و چشم‌اندازهای آب بدون وقفه آن را فراهم می‌کنند.

در داخل این خانه مدرن، ،مت‌های اصلی نشیمن به صورت اوپن، با کف‌های چوبی، و درهای شیشه‌ای با قاب مشکی که برای گسترش فضای نشیمن باز می‌شوند و دسترسی به بالکن و منظره‌های آب بدون وقفه آن را فراهم می‌کنند.

یکی از اتاق‌های خواب نیز دارای یک در شیشه‌ای کشویی برای اتصال آن به بالکن است، در حالی که در داخل، مبلمان در طراحی حداقلی حفظ شده‌اند.

یک اتاق خواب مدرن دارای یک در شیشه ای کشویی برای اتصال آن به بالکن است، در حالی که در داخل، مبلمان در طراحی خود حداقلی نگه داشته شده اند.
عکاسی توسط فیلیپ وانگ | طرح: LTD استودیو طراحی معماری – دیوید موریس (کارگردان) | مهندسین: مهندسان مشاور هاچینسون


منبع: https://www.contemporist.com/pier-foundation-allowed-this-،me-to-be-built-on-a-steeply-،d-property/