گروه معماری معتمد و همکاران MMG Office طراحی معماری و ساخت ساختمان-اطلاعات سایبان


طراحی فنی سازه، یک دید کلی از میزان هزینه‌ها و ظاهر و ساختار کلی سازه ساختمان ارائه می‌دهد. سپس مشاوره و بررسی‌های لازم جهت دریافت تأییدیه از شهرداری و گذراندن مراحل قانونی انجام خواهد گرفت. پس از تصویب طرح، اجازه ساخت و ساز بر اساس طراحی معماری صورت گرفته صادر خواهد شد. رویکردهای زیادی در معماری مطرح شده اند و صاحبنظران متعددی در مورد آنها به ارائه فرضیه و تئوری پرداخته اند از جمله این رویکردها، رویکرد فرم گرا میباشد؛ هدف پیروان این رویکرد جنبه های زیبایی شناسانه فرم است. اولویت قرار دادن هر عاملی در طراحی فرم معماری، نه تنها باید بر اساس نیازهای جامعه و شرایط مکانی و زمانی باشد؛ بلکه باید چنان باشد که امکان طراحی مناسب سازه، جهت مقابله موثر با نیروهای جانبی، از جمله زلزله و…

  • معماران از مفاهیم مربوط به فضا برای حل مسائل و شکل دادن به طرح‌ها استفاده می‌کنند.
  • ژئوتکنیک، محیط مکانیکی زمین‌شناسی و عملکرد مکان ساخت پروژه را تعیین می‌کند.
  • برج پیزا، اکثر بناهای شهر سن جیمینیانو در ایتالیا و کلیسای جامع دورام در انگلستان نمونه هایی از سبک معماری رمانسک می باشند.
  • به طور کلی می توان گفت که برای انتخاب موقعیت بهتر و مناسب آشپزخانه، موقعیتی خوب و مناسب است که دارای نور و تهویه خوب باشد و تا جایی که امکان دارد باید به گونه ای طراحی شود که از آشپزخانه دسترسی مستقیم به تراس امکان پذیر باشد.

به طور کلی می توان گفت که برای انتخاب موقعیت بهتر و مناسب آشپزخانه، موقعیتی خوب و مناسب است که دارای نور و تهویه خوب باشد و تا جایی که امکان دارد باید به گونه ای طراحی شود که از آشپزخانه دسترسی مستقیم به تراس امکان پذیر باشد. اطلاعات بیشتر می خواهید؟ حتما از صفحات پروژه های طراحی معماری و اجرای تخصصی کارخانه بازدید نمائید. پیش طراحی مرحله جمع آوری اطلاعات است که پایه و اساس مراحل طراحی خواهد بود.

این سبک تمامی ابعاد و جنبه های غیر قابل انعطاف سبک مدرن را تغییر داد و آنها را به المان های انعطاف پذیر و زیباتر تبدیل کرد. نشانه هایی از سبک کلاسیک وجود دارند که تغییر زیادی یافته اند. وجود لوله ها و سایر تجهیزات در بخش بیرونی ساختمان و نورپردازی بسیار زیاد از مشخصه های سبک هایتک می باشد. ویژگی های این سبک ستون ها، سنگ فرش ها و گنبدهایی است که بسیار زیاد از معماری اصلی خود پیروی می کنند. کاخ ورسای در فرانسه، فواره تروی در رم و کلیسای جامع سنت پل در لندن نمونه هایی از این نوع سبک معماری هستند.

(طراحی شده توسط موج جدید معماری)

خیالتان آسوده باشد، چراکه با تیمی متخصص از معماران، مهندسین عمران و تاسیسات طرف هستید. تیم و اکیپ های حرفه ای ®MMG Office بیش از ۱۵ سال سابقه بازسازی خانه، فروشگاه و محل کار اداری را دارند. تیم اجرایی ما در کیفیت و سرعت اجرای دکوراسیون داخلی خانه و محل کار شما حرف اول را می زند. پروژه های طراحی معماری و اجرای ویلاهای لوکس و مدرن در مناطق مختلف کشور توسط گروه معماری معتمد و همکاران انجام شده است. تیم فنی و مهندسی ما در بخش طراحی معماری از مهندسان حرفه ای و متخصص در طراحی ویلاهای مدرن و کلاسیک و ویلای تلفیقی تشکیل شده است. همچنین تیم نظارتی و اجرایی گروه معماری معتمد و همکاران در استان های تهران، مازندران، گیلان، خوزستان و دیگر استان های کشور مسقر می باشند و همزمان مدیریت بر کارگاه های اجرایی را پیش می برند.

پس از یافتن ارزشهای زندگیمان در رابطه با خانه و محل کار که در افراد درون گرا و برون گرا می تواند کاملا متفاوت باشد ، باید به هدف گذاری برای تغییرات بپردازیم. برسی کیفیت فضا ـ معماری ,خلاقیت، مصالح، نور پردازی، کارایی عناصر، رنگ، نور، بافت، همنشینی عناصر، طراحی داخلی، تکنیک و … البته این نکته قابل ذکر است که با توجه به این اصول می توان طراحی نقشه ساختمان های دوبلکس و ویلاها را نیز پیش برد. در این گام از طراحی، شکل کلی طراحی نقشه تقریبا به پایان رسیده است و فقط باید ریزه کاری ها و بعضی اصلاحات انجام شود. در این گام بر اساس ستون گذاری که در گام پیش انجام شد احتمالا نیاز باشد که تغییرات خیلی جزئی در طرح های طبقات به وجود بیاید.

معماری رنسانس ( کلاسیک در ظاهری نو )

تمامی نقشه‌های معماری، نقشه‌های سازه و نقشه‌های تأسیسات طراحی شده که در فاز یک انجام شده بود، در این مرحله مورد بررسی قرار می‌گیرد. همفکری مهندس معماری، سازه و تأسیسات سبب انسجام، هماهنگی و افزایش کیفیت نقشه‌ها خواهد شد. تغییرات و پلان نهایی پروژه می‌بایست مطابق با آخرین مقررات ملی ساختمان اجرا شده و به پیمانکار ارائه شود.

هرچه در زمان طراحی کارفرما تعامل بهتری با مهندسین مشاور طراحی ساختمان داشته باشد، سبب می شود انرژی پیش بینی شده در پروژه بازده بهتری داشته و خروجی های بهتری در جهت نیاز کافرما بدست ایند. هزینه مالیات و بیمه که به نیروهای تخصصی طراحی تعلق می گیرد مجموعا، بین 17 تا 23 درصد خواهند بود. در صورتیکه کافرما به دنبال یک برند طراحی باشد، ضریب بالاسری حتی به ضریب 20 هم خواهد رسید، این در حالی است که خدمات طراحی شاید در آن حالت حداکثر 2 یا 3 برابر شود، اما بواسطه برند مورد نظر کارفرما، هزینه کل بالا خواهد رفت.

شرکت خط و خاک با بهره‌مندی از کارشناسان و مهندسان معماری و عمران آماده است تا کلیه خدمات ساخت‌وساز ازجمله نوسازی و بازسازی ساختمان، اجرای دکوراسیون داخلی، نوسازی نما، طراحی نقشه معماری و… را به متقاضیان محترم ارائه دهد. گروه معماری معتمد و همکاران (®MMG Office) با سابقه فعالیت حرفه ای بیش از ۱۵ سال در زمینه طراحی معماری، نظارت و اجرای ساختمان‌ها و مجموعه‌های عمرانی می باشد. ما در این مجموعه خدمات فنی و مهندسی تخصصی شامل معماری، سازه، تاسیسات برق و مکانیک، سیویل و تجهیز بخش های خاص را ارائه می دهیم. هدف ما پایبندی به تعهد خود و ارائه خدماتی فراتر از انتظار کارفرمای پروژه می باشد و همواره سعی بر خلق فضا و ساختاری زیباتر و با عملکرد مطلوب‌تر داریم. طراحی فنی ساختمان شامل تهیه پلان، مقاطع، شبیه‌سازی‌ها و تصاویر سه بعدی، فرم و بافت کلی پروژه و طرح‌های دقیق آن، آرایش‌های فضایی، نما، نمای کلی و تعیین نوع و مقدار حدودی مصالح ساختمانی است.