کاربردهای متنوع سایبان پنجره بارانگیر انواع سایبان پنجره بارانگیر


یکی از این نقش های مهم، خنک سازی هوا در طول فصل تابستان می باشد. از آنجایی که در تابستان تابش نور خورشید به صورت عمود است، گرمای ناشی از آن هم بیشتر خواهد بود. بارانگیر برای نصب بالای پنجره ساختمان، درب ساختمان، نصب بالای کنتورهای گاز و برق، نصب بر روی درب حیاط شمالی به جای آردواز و نصب جلوی تراس به عنوان حفاظ کاربرد دارد. در صورتیکه از سایبان برقی استفاده کنید می توانید با استفاده از سایبان برقی ریموت دار و تنها با فشردن یک دکمه سایبان را باز یا بسته کنید. بارانگیر قابلیت نصب بر روی انواع درب های چوبی سلطنتی را هم دارد.

  • این نوع محصول از قسمت های مختلف و انواع (فیکس شده، براکت دار، ورق دو جداره پلیکربنات، Roll bout) تشکیل شده است.
  • از دیگر خدمات ارائه شده توسط مجموعه ما تعمیرات تخصصی سایبان پنجره است.
  • این سایبان از محصولات بسیار کاربردی محسوب می شود، شکل و تنوع رنگ در پوشش آن باعث تقاضا و استقبال مردم شده است.
  • از سایبان پنجره برای کنترل میزان تابش نور به سطوح نورگذر ساختمان استفاده می شود بنابر این می توان گفت که در تمامی مناطق اقلیمی کشور نیاز به طراحی و ساخت این سازه وجود ندارد.
  • با راه اندازی سیستم ارسال در شرکت ایران سایبان ، تمامی هم وطنانمان از هر کجای ایران می توانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.متخصصان ما در این زمینه آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز هستند.
  • بارانگیر با کاربردهای متنوع در ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی استفاده می شود.

البته از پارچه های با جنس مختلف برای انواع سایبان پنجره استفاده می شود. هر کدام از این نوع پارچه ها روش شستشوی مخصوص به خود را دارند. یکی از این عوامل نوع سایبان از نظر ثابت یا متحرک بودن است. قیمت سایبان برقی درب و پنجره بیشتر از نوع دستی آن است اما هم استفاده از آن آسان تر است و هم اینکه زیبایی بیشتری به دکوراسیون ساختمان می بخشد. سایبان های متحرک قابلیت باز و بسته شدن دارند و با تغییر نور در طول روز می توان میزان بازشوی آن را تنظیم کرد.

آرم و شماره های ایران سایبان

تولید انواع سایبان پنجره فایبر گلاس در طرح و مودل های مختلف با موادی مرغوب و مودل های مختلف ارسال به تمام نقاط ایران لطفا جهت سفارش محصول تماس حاصل فرمائید . شرکت دیدگاهان غرب با ارائه محصولات با کیفیت مانند سایبان چتری، برقی، پنجره توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کند. به طوری که این شرکت محصولات خود را با مواد مرغوب و سایبان برقی فایبرگلاس تولید می کند. سایبان های پنجره در دو نوع ثابت و متحرک تولید و روانه بازار می شوند.

اطلاعیه مهم ایران سایبان

و شکل و شمایل بسیار منحصر به فرد و زیبایی به منزل مسکونی یا مغازه تجاری شما ببخشند. شرکت دیدگاهان غرب در سال 1378 تاسیس شده و دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن می باشد. خود کولوسئوم نیز توسط نوع اولیه سایبان جمع شونده به نام ولاریوم پوشیده شده بود و تماشاگران را از گرما و عوامل بیرونی محافظت می کرد. رومی ها بین سال های 70 تا 72 پس از میلاد، کولوسئوم، آمفی تئاتر معروف را در رم ساختند. این تئاتر عظیم (می تواند تا نفر را در خود جای دهد) هنوز پابرجاست. چنین فضایی ابتدا هدیه ای به رومی ها به عنوان یک مکان سرگرمی بود.

استفاده از این محصول مزایای (نوردهی، محافظ، نصب آسان، حمل و نقل راحت) فراوانی دارد. به گونه ای که به کمک آن می توانید نمای منحصر به فردی به پنجره خود بدهید. همچنین این محصول از قابلیت نصب آسان در بالای انواع پنجره دارای حفاظ های خاص هم برخوردار است.