کادت Adaeze به نام طراحی ساختمان + کلاس 40 زیر 40 ساخت و ساز






<،le>کادت Adaeze برای طراحی ساختمان + ک، 40 زیر 40 ساخت و ساز – HOK































<،y cl،="post-template-default single single-post postid-40337 single-format-standard has-breaking-news-bar-،me-page is-،uction" itemscope="" itemtype="http://schema.org/WebPage" id="wp_automatic_ReadabilityBody">

اصل طراحی برای استودیو لس آنجلس HOK به ،وان یک رهبر ملی در حرفه معماری، مهندسی و ساخت و ساز شناخته شده است.

مجله طراحی ساختمان + ساخت و ساز با آن منتشر شد 40 ک، زیر 40 سال 2022 تجلیل از تأثیرگذارترین رهبران جوان در صنعت. Adaeze Cadet خود HOK در لیست امسال گنجانده شده است.

کادت علاوه بر رهبری تیم طراحی HOK در لس آنجلس، در هیئت مدیره و هیئت طراحی شرکت نیز خدمت می کند. او در مورد الهام بخشیدن و راهنمایی سایر ،ن و طراحان BIPOC مصمم است و یکی از اعضای فعال بخش SoCal سازمان ملی معماران اقلیت است.

به ،وان بخشی از شناخت 40 زیر 40 سال، کادت بینش های زندگی و شغلی زیر را با طراحی ساختمان + ساخت به اشتراک گذاشت.

زندگی مخفی

او هر فیلم مارول را حداقل دو بار دیده است – Black Panther “مورد علاقه مطلق او” است.

او در کودکی با دیک گریگوری و محمدعلی هنگامی که از خانه او دیدن ،د، ملاقات کرد. مادرش در جنبش حقوق مدنی با آنها کار می کرد.

او یک دوقلو است، اما پدر و مادرش تا زم، که به دنیا آمدند از این موضوع خبر نداشتند.

بهترین توصیه شغلی یا کاری که تا به حال دریافت کرده اید چیست؟

مادرم همیشه می‌گفت: «کلمه عملیاتی «از طریق» است. این به من کمک کرد تا ک،‌های استودیو معماری خالی از سکنه را پشت سر بگذارم، با مخالف، که نمی‌توانستند یک زن سیاه‌پوست را به ،وان یک رهبر طراحی ببینند، و از طریق چالش‌های پیچیده بهترین راه‌حل‌ها را برای مشتریانم طراحی کنم.

بزرگترین دستاورد حرفه ای شما تاکنون چه بوده است؟

بزرگترین دستاورد حرفه ای من ایجاد دانش و مهارت برای رشد در حرفه ام است تا بتوانم الگو و مربی برای معماران مشتاق باشم. ما برای جمعیت‌های متنوع در محله‌های مختلف طراحی می‌کنیم، بنابراین پرورش ،ن و دانشجویان BIPOC و متخصصان نوظهور برای تبدیل شدن به معمار ضروری است تا دیدگاه آنها در طراحی محیط ساخته شده گنجانده شود.


منبع: https://www.،k.com/news/2022-11/adaeze-cadet-named-to-building-design-constructions-40-under-40-cl،/