چگونه ویندوز کم مصرف را انتخاب کنیم؟



آیا خانه شما پیشرو است؟ آیا باز و بسته شدن پنجره های شما سخت است؟ آیا آنها تجمع تراکم دارند؟ به نظر می رسد اکنون زمان نصب پنجره های جدید کم مصرف فرا رسیده است. پنجره‌ها می‌توانند منبع بزرگی برای اتلاف انرژی باشند، چه در زمستان و چه در تابستان هوای خنک را از دست بدهند. تعویض ویندوز می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند. پنجره ها ،صر اصلی خانه شما هستند، به خصوص در مورد بهره وری انرژی، زیرا می توانند منبع اصلی اتلاف انرژی باشند.

با سبک ها و گزینه های مختلف موجود، انتخاب پنجره های جدید نباید استرس زا باشد. شیشه های پنجره ای که با فیلم های کم مصرف پوشانده شده اند به دلیل پتانسیل بسیار بالایی که برای صرفه جویی در انرژی گرمایی دارند برجسته می شوند. اتلاف گرما از داخل به بیرون کاهش می یابد و از انتشار غیر ضروری CO2 جلوگیری می شود. در دنیای پنجره ها، عملکرد حرارتی با ضریب U و ضریب افزایش حرارت خورشیدی اندازه گیری می شود. ضریب U اندازه گیری میزان عایق کاری پنجره است. هر چه ضریب U کمتر باشد، پنجره بهتر می تواند خانه را در هنگام سردی بیرون یا خنک در بیرون گرم نگه دارد.

عایق بندی ضعیف یا ضریب U زیاد پنجره ها انرژی زیادی را هدر می دهد، اما می تواند به مشکلات جدی دیگری مانند تراکم، که نامن، است و تشکیل قالب در اطراف پنجره داخلی را تسهیل می کند، یا تراکم سمت اتاق که معمولا در زمستان و در زمان سرد رخ می دهد، کمک کند. . دمای بیرون، سطوح پنجره سمت اتاق را در زیر نقطه شبنم هوای گرمتر اتاق خنک می کند. درج های درب تهویه زمین درب گاراژ برای به روز رس، درب های موجود شما عالی هستند. آنها دارای یک پوشش انتشار کم هستند که تعداد تابش های مادون قرمز را از ورود به پنجره کاهش می دهد و در عین حال میزان نور مرئی ورودی از پنجره را افزایش می دهد.

ویندوز کم مصرف چگونه کار می کند؟

فناوری‌های نوظهوری مانند شیشه‌های سه‌جداره نازک و شیشه‌های عایق خلاء وجود دارند که می‌توانند ضریب U پایین را در فضای نازک‌تر نسبت به پنجره‌های سه‌قابی سنتی به دست آورند. شیشه های سه گانه نازک می توانند از لایه مرکزی شیشه به نازکی 1 میلی متر همراه با پرکننده های گاز آرگون یا کریپتون استفاده کنند. سه قلوهای شیشه ای نازک می توانند ضریب U بسیار پایین تری نسبت به پانل های دوبل داشته باشند در حالی که هنوز از فریم های موجود طراحی شده برای شیشه های دو جداره استفاده می کنند. لعاب عایق خلاء یا همان VIG که معمولاً به آنها گفته می شود عایق ترین فناوری لعاب در بازار امروز است. این فناوری نوظهور شامل دو لایه شیشه ای است که توسط خلاء و مجموعه ای از ستون های کوچک از هم جدا شده اند.

خلاء، همراه با یک پوشش الکترونیکی کم، تقریباً تمام انتقال حرارت در سراسر شیشه را حذف می کند. VIG را می توان در قاب هایی که برای تماشای تک صفحه ای طراحی شده اند و می توان در واحدهای هیب، برای مقاوم سازی در قاب هایی که برای شیشه های دو جداره طراحی شده اند مونتاژ کرد. تابش خورشیدی منتقل شده از طریق پنجره به ،وان بهره خورشیدی غیرفعال نامیده می شود و در ماه های زمستان بهره خورشیدی غیرفعال می تواند تقاضای گرمایش از منابع دیگر را جبران کند.

چرا ویندوز کم مصرف را انتخاب کنیم؟

طراحی ساختمان می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر مصرف انرژی مرتبط با پنجره‌ها، از جمله جهت نما، اندازه پنجره، برآمدگی‌های سقف و سایر سایه‌های خارجی مانند درختان یا ساختمان‌های مجاور داشته باشد. درج های شیشه ای عایق را می توان به پنجره ها اضافه کرد تا اتلاف انرژی در شب یا در شرایط ابری کاهش یابد.

چرا پنجره های کم مصرف را انتخاب کنید؟

منبع: valleygl،.com

نصب مزایای زیادی دارد پنجره های کم مصرف که دلیل این را به ما می دهد که چرا باید پنجره های کم مصرف نصب کنیم.

برخی از آنها به شرح زیر است:

  • کاهش تراکم: یکی از دلایل اصلی انتخاب پنجره های کم مصرف این است که تراکم را کاهش می دهند. سطح بالاتری از تراکم در داخل خانه می تواند باعث ایجاد قالب و پوسیدگی چوب شود و رنگ پنجره ها را کنده کند. که به ،ه خود بر ظاهر خانه شما تأثیر می گذارد.
  • کم هزینه: شما می تو،د با نصب پنجره های کم مصرف در خانه 25 تا 30 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. این به این دلیل است که پنجره های کم مصرف عملکرد حرارتی بسیار خوبی دارند که به حفظ دمای اتاق کمک می کند. از این رو، پنجره های صرفه جویی در مصرف انرژی می توانند با کاهش صورت حساب ها به حفظ بودجه شما کمک کنند.
  • کاهش سر و صدا: یکی دیگر از مزایای نصب پنجره های کم مصرف این است که از گاز بی اثر آرگون در بین فضاهای باز پانل های پنجره استفاده می شود که مانند یک مانع عمل می کند که به ،ه خود صدای ماشین های چمن زنی و پارس سگ ها را از رسیدن به داخل اتاق یا خانه کاهش می دهد.
  • محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: یکی دیگر از مزایای بزرگ پنجره های کارآمد این است که به محافظت از شما در برابر اشعه ماوراء بنفش به داخل خانه کمک می کند. اشعه مادون قرمز می تواند مشکلات زیادی برای پوست ایجاد کند. بنابراین، این ویژگی پنجره ها دلیل بسیار خوبی برای انتخاب پنجره های کم مصرف است.
  • تعمیر و نگهداری کمتر: همه دوست دارند در مک، زندگی کنند که به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد، زیرا به دلیل کمبود زمان و یک روال شلوغ، نگهداری از خانه برای ،ی سخت است. به همین دلیل است که مردم اکنون پنجره های کم مصرف را ترجیح می دهند زیرا تراکم کمتری در خانه تولید می کنند. که در نهایت قالب را تشکیل می دهند.

به طور خلاصه، درج های درب شیشه ای و پنجره های کم مصرف مزایای زیادی برای خانه و بودجه شما دارند. این پنجره ها خانه شما را به مک، دلپذیر و راحت تبدیل می کنند. نصب ویندوز جدید ممکن است گران به نظر برسد، اما به صرفه جویی در هزینه قبض برق شما کمک می کند. بنابراین پنجره های کم مصرف بهترین انتخاب هستند.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/energy-efficient-windows/