چگونه لکه های زرد را از کفش های سفید به طور موثر پاک کنیم؟ در اینجا 10 ترفند ساده وجود دارد! |



کفش‌های سفید به م،ای واقعی کلمه می‌توانند برای هر لباسی من، باشند – از آنهایی که ال،ای رنگارنگ دارند تا ابتدایی‌ترین و خنثی‌ترین آن‌ها. آنها بهترین انتخاب برای افرادی هستند که ترجیح نمی دهند ساعت ها برای انتخاب یک جفت کفش پیچیده برای هر لباس متفاوتی که می پوشند وقت بگذارند. علاوه بر این، کفش‌های سفید استایل شخصی شما را تقویت می‌کنند و در نتیجه توسط اطرافیانتان بیشتر به چشم می‌آیند. یکی از اشکالات این است که رنگ سفید به راحتی ،یف می شود، بنابراین باید بیشتر از کفش های خود مراقبت کنید. نگران نباشید، اما راه های ساده ای برای انجام این کار وجود دارد. در زیر می تو،د دقیقاً نحوه پاک ، لکه های زرد از کفش های سفید را دریابید! بنابراین، به خواندن ادامه دهید.

چگونه به راحتی و به طور موثر لکه های زرد را از کفش های سفید پاک کنیم

نحوه از بین بردن لکه های زرد از کفش های سفید به م،ای واقعی کلمه می تواند من، هر لباسی باشد، از لباس هایی با طرح های رنگارنگ گرفته تا ابتدایی ترین و خنثی ترین آنها که بهترین انتخاب برای افراد است.

تبلیغات

پس چرا کفش های سفید زرد می شوند؟ دلایلی برای این مشکل وجود دارد که نمی تو،د از آنها پیشگیری کنید – قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب، عرق و خاک. یک واکنش شیمیایی بین رنگ کفش شما و اشعه ماوراء بنفش وجود دارد که منجر به نمایان شدن لکه های زرد می شود. از آنجایی که محلول های تمیزکننده خشن نیز می توانند مسئول این موضوع باشند، روش های ملایم تری را در زیر گردآوری کرده ایم.

روش شامپو را امتحان کنید

بسته به اینکه کفش های سفید شما چقدر ،یف هستند، ممکن است نیاز به استفاده از مقدار بیشتری از شامپو داشته باشید تا نتیجه را ببینید. به طور کلی، این روش برای از بین بردن لکه های زرد از کفش شما خوب عمل می کند. فقط به یاد داشته باشید که آنها را در محلی که نور مستقیم خورشید وجود ندارد، کاملا خشک کنید.

راه حل موثر – جوش شیرین

نحوه تمیز ، لکه های زرد از کفش های سفید یکی دیگر از روش های رایج و اثبات شده این است که سرکه سفید و آب را در یک کاسه مخلوط کنید و مانند روش های قبلی بگذارید.

تبلیغات

جوش شیرین را می توان برای اه، مختلفی استفاده کرد، از جمله از بین بردن لکه های زرد کفش مورد علاقه شما. شما باید سه قاشق غذاخوری آب و یکی نوشابه را در یک کاسه مخلوط کنید. پس از آن، خمیر را روی جفت کفش سفید رنگ ،ید و بگذارید حدود 10 دقیقه بماند. در آ، از یک اسفنج برای مالش لکه ها استفاده کنید.

همچنین بخو،د: چگونه کفش های 100% چرمی را تمیز کنیم؟

الکل می تواند کمک کند

این یک ماده رایج است که در ا،ر محصولات تمیز کننده خانه یافت می شود. شما باید مقدار کمی از آن را روی مناطقی که لکه های زرد می بینید ،ید. در مرحله بعد، الکل را یک شب بگذارید تا خشک شود و لکه ها را با مسواک ،ید.

استفاده از تمیز کننده کفش را در نظر بگیرید

چگونه لکه زرد را از کفش های سفید پاک کنیم، زیرا خمیر دندان حاوی پرا،ید است و می تواند با موفقیت لکه های مزاحم روی کفش های ورزشی شما را با آب فراوان از بین ببرد.

یک شوینده تخصصی کفش برای از بین بردن لکه های زرد کفش شما بدون آسیب رساندن به رنگ سفید طراحی شده است. این هدف شماست، درست است؟ می‌تو،د اسپری را از هر فروشگاه کفش ،یداری کنید و در صورت ،وم راهنمایی بخواهید.

روش اثبات شده – سرکه

یکی دیگر از روش های رایج و اثبات شده مخلوط ، سرکه سفید و آب در یک کاسه است. کفش ها را داخل مخلوط بریزید و بگذارید حدود نیم ساعت بماند. مانند روش های قبلی، لکه ها را با برس ،ید و بگذارید خشک شوند.

سفید کننده های خانگی

اشکال این است که رنگ سفید به راحتی ،یف می شود، بنابراین باید بیشتر از کفش های خود مراقبت کنید، راه های ساده ای برای پاک ، لکه های زرد روی کفش وجود دارد.

سفید کننده روی کفش های کت، و ورزشی بهتر عمل می کند، زیرا معمولاً از مواد مصنوعی ساخته می شوند. برای بهترین نتیجه، مقدار کافی سفید کننده را روی کفش خود ،ید و با یک اسفنج آن را ،ید. هنگامی که ،ت به تحریک می شود، سفید کننده می تواند خشن باشد، بنابراین از تج،ات محافظ استفاده کنید.

خمیر دندان پایه

با توجه به اینکه خمیر دندان حاوی پرا،ید است، می تواند با موفقیت لکه های زرد آزاردهنده روی کفش سفید شما را از بین ببرد. استفاده از آب فراوان را فراموش نکنید تا نتیجه قابل مشاهده ای داشته باشید. پس از اتمام کار با ،مت تمیز ،، از مسواک برای مالیدن کفش ها استفاده کنید و آنها را در جایی بگذارید که خشک شوند.

همچنین بخو،د: چگونه کفش های جیر را تمیز کنیم؟

آب لیمو

نحوه تمیز ، لکه زرد از کفش های سفید رنگ جوش شیرین را می توان برای مصارف مختلفی استفاده کرد، لازم است سه قاشق غذاخوری آب و یک قاشق نوشابه را در یک کاسه مخلوط کنید سپس ،ید.

لیمو نه تنها برای سلامتی شما مفید است، بلکه به لطف اسید سیتریک خود می تواند به ،وان یک محلول پاک کننده نیز عمل کند. یک آب لیمو را مستقیماً روی نواحی لکه دار ،ید و بگذارید حدود 20 دقیقه اثر کند. در صورت نیاز، روند را تکرار کنید.

چگونه لکه های زرد را از کفش های سفید پاک کنیم – از صابون ظرفشویی استفاده کنید

چگونه لکه زرد را از کفش سفید پاک کنیم پرا،ید هیدروژن حاوی ،اصری است که به ،وان یک ضد عفونی کننده عمل می کند و لکه های لکه دار را روشن می کند تا از آن به ،وان یک ،یب پاک کننده استفاده شود.

صابون ظرفشویی حاوی اجزایی است که به طور موثر موادی مانند چربی، قطران و روغن ها را تمیز می کند. علاوه بر این، می تواند به طور موثر لکه های سخت روی کفش شما را از بین ببرد. فقط مقدار لازم را روی آنها ،ید و بعد از 5 تا 10 دقیقه کفش های خود را با یک پارچه ،ید.

آب ا،یژنه

پرا،ید هیدروژن حاوی ،اصری است که به ،وان یک ضد عفونی کننده عمل می کنند و لکه های لکه دار را روشن می کنند. برای استفاده از آن به ،وان یک ماده پاک کننده، پرا،ید را با آب مخلوط کرده و با استفاده از یک پارچه این محلول را روی کفش قرار دهید. پس از چند دقیقه گذاشتن آن، با آب بشویید.

برای نتیجه گیری، لکه های زرد روی کفش های سفید شما به دلایلی ایجاد می شوند که اجتناب از آنها دشوار است. منظورم این است که نمی تو،د روزهای آفتابی روشن را از دست بدهید، درست است؟ خوشبختانه، ترفندهای ساده ای وجود دارد که با استفاده از آنها می تو،د این مشکل را به راحتی و به طور موثر مدیریت کنید. امیدواریم این مقاله مفید بوده باشد و کفش های خود را به همان اندازه نو تمیز کرده باشید!


منبع: https://deavita.net/،w-to-remove-yellow-stains-from-white-s،es-effectively-simple-easy-tricks-285024.html