چگونه رطوبت خودرو را از بین ببریم و مه داخل آن را از بین ببریم؟



در فصل زمستان، به دلیل قرار گرفتن در معرض فضای باز یا شرایط آب و هوایی، رطوبت می تواند در ،مت سرنشینان خودرو شما رسوب کند. در واقع، هنگامی که هوا سرد و مرطوب است، هوا قادر به ذخیره رطوبت نیست. رطوبت می تواند مشکلات زیادی برای وسیله نقلیه شما ایجاد کند، بنابراین باید اقدام کنید. چگونه رطوبت خودرو را از بین ببریم؟ توصیه ما اینجاست!

چگونه رطوبت خودرو را از بین ببریم؟

هک خانگی در برابر رطوبت ماشین

تبلیغات

خیس شدن ماشین در فصل سرد بسیار رایج است. به خصوص زم، که به اندازه کافی خوش شانس نیستید که یک گاراژ بسته داشته باشید. در خارج از منزل، فقط چند روز طول می کشد تا رطوبت وارد شود. و خلاص شدن از شر آن به خصوص زم، که خیلی دیر شده است دشوار است. توصیه می کنیم به اندازه کافی سریع واکنش نشان دهید تا مشکل تشدید نشود. یکی از رایج‌ترین علائم مه‌گرفتگی دائمی شیشه‌ها در زمان ،ن بودن خودرو است.

به طور مشابه، تشک های کف نیز می توانند با وجود تهویه محفظه مسافر، مرطوب و خشک نباشند. علاوه بر این، و این بسیار آزاردهنده تر است، کپک می تواند روی زمین، پانل های در یا روی سقف ظاهر شود. اگر بوی مداومی را استشمام می کنید، به این دلیل است که بوی آن حتی در دورترین نقاط صندلی راننده نیز قابل استتار است. فعلاً در مورد مشکل ماشین آبگرفتگی صحبت نکنیم، هنوز به آنجا نرسیدیم! بیایید با هم ببینیم که چرا شما مه دارید و چگونه از شر رطوبت ماشین خلاص شوید.

چرا داخل ماشین مه دارم؟

سرما را دوست دارد و اغلب در اوا، شب یا صبح زود ظاهر می شود. علاوه بر این، علاقه زیادی به فضای داخلی خودرو دارد. با این حال، می تواند برای انسان خطرناک باشد. چیست؟ مه البته! مه پاش یک پدیده تراکم است که زم، رخ می دهد که اختلاف دمای زیادی بین سطوح بیرونی و داخلی پنجره وجود داشته باشد.

در زمستان، زم، که هوای سرد جای خود را به زندگی روزمره ما می بخشد، اولین غریزه ما این است که گرمایش خانه و همچنین ماشین را روشن کنیم! این برای گرم ، فضای داخلی خودرو است. مشکل این است که دمای بیرون بسیار پایین است، بنابراین هوای گرم با شیشه جلوی سرد برخورد می کند. در نتیجه، به بزرگترین ،ی ما، فورا مه رخ می دهد.

نیازی به ترسیم شما نیست: خطر از این واقعیت ناشی می شود که این مه می تواند دید شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. مثلاً وقتی در حال مانور هستید، موتور یا دوچرخه را نبینید. در سرعت های بالا، خطر حتی بیشتر است. به خصوص که مه می تواند خیلی سریع تشکیل شود. خیلی مراقب باش!

اجتناب از مه در ماشین 2022

تبلیغات

چگونه رطوبت خودرو را از بین ببریم؟

خوشبختانه چند نکته ساده برای جذب رطوبت وجود دارد. با چند چیز روزمره هیچ چیز ساده تر نمی شود. رو،مه یک جایگزین عالی برای این وضعیت است. چند صفحه روی زمین، جلو و عقب بگذارید. این خیلی زیبا نیست، اما نتایج تضمین شده است! از سوی دیگر، هر چیزی را که رطوبت را حفظ می کند، فراموش کنید، مانند حوله روی صندلی ها یا سایه های آفتاب فراموش شده.

به طور مشابه، رطوبت‌گیرهای خانگی یا تصفیه‌کننده‌های هوا نیز می‌توانند این کار را در خودرو انجام دهند. چرا خودتان یکی برای محدود ، هزینه های خود در زمستان ایجاد نمی کنید؟ برای این کار مقداری زغال و کمی نمک درشت بگیرید. همه چیز را در یک کیسه قرار دهید و در وسیله نقلیه خود قرار دهید. مشکلات رطوبت شما یک خاطره دور خواهد بود…

در نهایت، تهویه و تهویه منظم وسیله نقلیه شما ساده ترین و موثرترین راه حل است. این به هوای مرطوب اجازه می دهد حتی زم، که رانندگی نمی کنید خارج شود. آ،ین راه حل ما برای بحر، ترین شرایط: با استفاده از یک فن واقعی که در قفسه عقب ماشین شما قرار دارد، دنده پنجم را تغییر دهید.

نحوه حذف رطوبت در ماشین 2022


منبع: https://deavita.net/،w-to-remove-moisture-car-fog-winter-windows-heating-ventilation-250784.html