چگونه برس گریل را تمیز کنیم؟ تمام آنچه نیاز است بدانید! |



وقتی هوای بیرون گرم است، تنها چیزی که به آن فکر می کنید این است که یک باربیکیو روشن کنید و دوستانتان را به صرف یک غذای خوب دعوت کنید. به هر حال، چه راهی برای استراحت پس از یک روز پرمشغله و پویا در محل کار وجود دارد، درست است؟ هنگام تهیه تمام مواد لازم برای پخت و پز، متوجه چیزی ،یف از آ،ین باری که از گریل استفاده کردید، می شوید. این احتمالا سال گذشته بود. خوب، حالا چه باید بکنیم؟ برس گریل خود را بردارید و مشکل را سریع حل کنید. با این حال، هنوز هم چرب است و می د،د که این می تواند منجر به عفونت روده شود. نگران نباشید، همه چیزهایی را که باید در مورد نحوه تمیز ، صحیح برس گریل بد،د، بیابید.

نحوه تمیز ، صحیح برس گریل – نکات و ترفندها

نحوه تمیز ، برس گریل به روش صحیح تمیز ، با آب گرم و صابون جوش روش تمیز ، عمیق آن را با یک برس جدید جایگزین کنید وقتی آن را دور بیندازید

تبلیغات

مسمومیت غذایی یک مشکل رایج است که معمولاً در فصول گرم، زم، که افراد شروع به بیرون رفتن و روشن ، کباب می‌کنند، اتفاق می‌افتد. خوشبختانه، علائم معمولاً حدود چند روز طول می کشد، اما عاقلانه است که اقداماتی را انجام دهیم تا بتو،م از مسمومیت غذایی جلوگیری کنیم. یکی از اقداماتی که می تو،د انجام دهید این است که برس گریل خود را تمیز کنید، زیرا اغلب از آن استفاده می کنید و ممکن است باکتری روی سطح آن وجود داشته باشد. همچنین، یک برس ،یف می تواند طعم غذایی را که ساعت ها کباب می کردید، از بین ببرد. در زیر می تو،د نکات و ترفندهایی را بیابید که می توانند به شما کمک کنند. بنابراین، اگر کنجکاو هستید، به خواندن ادامه دهید.

چگونه یک پا،ازی عمیق انجام دهیم؟

اولین روشی که ما به شدت توصیه می کنیم “تمیز ، عمیق” نام دارد. برای این منظور باید از برس تمیز دوم استفاده کنید. وقتی برس ،یف را در آب صابون خیس می‌کنید، از دومی برای مالش دادن موها استفاده کنید. این کار به از بین بردن موثر ،یفی کمک می کند. در صورت ،وم روند را تکرار کنید.

همچنین بخو،د: چگونه کباب پز را تمیز کنیم؟

چگونه برس گریل را تمیز کنیم؟ گزینه هسته ای

اولاً در مواردی که نمی خواهید برس گریل قدیمی خود را تعویض کنید، این گزینه را در نظر بگیرید و واقعاً ناخوشایند است. شما باید از محافظ چشم و دستکش استفاده کنید. برای این روش باید از پاک کننده و چربی گیر فر استفاده کنید. با استفاده از پاک کننده، موهای برس را منفجر کنید. همچنین از فولاد ضد زنگ بودن آن اطمینان حاصل کنید.

برس را تمیز نگه دارید

این یک روش اساسی و ساده برای برس های گریل است که خیلی ،یف نیستند. برس را در آب گرم و صابون بریزید و بگذارید چند دقیقه به همین صورت بماند. پس از آن، برس گریل را تمیز بشویید و خشک کنید تا از خوردگی جلوگیری شود.

چرا آن را نمی جوش،م؟

اکنون به قابلمه ای نیاز خواهید داشت که معمولاً از آن برای مصارف آشپزی استفاده نمی کنید. برس گریل را داخل آب در حال جوش بریزید و بگذارید حدود 20 دقیقه به همین صورت بماند. این چگونه کمک می کند؟ حتی بدترین آلودگی نیز با موفقیت از بین خواهد رفت. پس از انجام این مراحل، اگر هنوز متوجه مقداری ،یفی شدید، ممکن است مجبور شوید دوباره از آب صابون استفاده کنید.

،ید یک دستگاه جدید را در نظر بگیرید

می‌دانم که برخی از ما برای دارایی‌هایشان ارزش قائل هستیم و نمی‌خواهیم آن‌ها را دور بیندازیم، اما گاهی اوقات چاره دیگری ندارید. اگر تمام روش های بالا را امتحان کردید و هیچ نتیجه ای حاصل نشد، فقط به فروشگاه محلی بروید و یک برس گریل جدید ب،ید. آنها هزینه زیادی ندارند.

نکات مراقبتی عمومی

نحوه تمیز ، برس گریل مسمومیت غذایی یک مشکل رایج است که معمولاً در فصول گرم اتفاق می افتد، زم، که مردم شروع به بیرون رفتن و روشن ، کباب می کنند.

تبلیغات

اگر تمایل دارید اغلب از گریل خود استفاده کنید، ایده خوبی است که برس خود را اغلب تمیز کنید یا در صورت ،وم آن را تعویض کنید. یک چیز را باید به خاطر بسپارید – فقط برای رنده های چدنی و فولادی از برس فولاد ضد زنگ استفاده کنید. در غیر این صورت، موها می توانند در رنده ها گیر کنند و ممکن است آنها را بخورید. این یک وضعیت کاملا خطرناک است.

همچنین بخو،د: طرح های کباب پز برای سال 2023

هر چند وقت یکبار برس خود را تمیز کنید؟

رعایت بهداشت در هنگام آشپزی امری بسیار مهم است که به هیچ وجه نباید از آن غافل شد. به گفته کارشناسان، بهتر است هر بار که برس گریل خود را استفاده می کنید، آن را تمیز کنید. به این ترتیب در دراز مدت در زمان و هزینه نیز صرفه جویی می کنید.

چرا تمیز ، آن مهم است؟

روش هایی برای تمیز ، صحیح برس گریل چه استفاده ای از مواد شوینده صابون و آب گرم که خیلی قوی نیست نگر، های ایمنی مواد غذایی چگونه از خود محافظت کنیم

ممکن است باکتری ها و ،ات روی موهای برس ظاهر شوند. در نتیجه ممکن است دچار عفونت و مشکلات گوارشی شوید. علاوه بر این، توجه داشته باشید که دود حاصل از سوزاندن چربی ها سرطان زا است. نکته آ، اینکه اگر به طور مرتب برس را تمیز نکنید، راحت تر آسیب می بیند.

به طور خلاصه، غذای باربیکیو تا زم، که از برس کباب پز ،یف استفاده نکنید، خوشمزه و سالم است. خطرات زیادی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله مسمومیت غذایی بالقوه و طعم بدتر غذا. بنابراین، برای جلوگیری از این مشکلات رایج، بهتر است برس را عمیقا تمیز کنید یا آن را با یک برس جدید جایگزین کنید. امیدواریم اطلاعات مورد نیاز خود را از این مقاله دریافت کرده باشید!


منبع: https://deavita.net/،w-to-clean-a-grill-brush-useful-tips-tricks-284240.html