چگونه از شر کیسه های زیر چشم خلاص شویم؟ درمان های خانگی و درمان های زیبایی ایده آل را برای کمک به شما بررسی کنید!



به احتمال زیاد همه ما، خانم ها، زندگی روزمره بسیار شلوغی داریم. چه برای رفتن به سر کار عجله داشته باشیم، چه برای تمیز ، خانه‌هایمان یا انجام کارهایمان، زندگی گاهی اوقات می‌تواند بسیار استرس‌زا باشد. همانطور که می د،د استرس دشمن سلامتی ماست. این نه تنها بر سلامت ما تأثیر می گذارد، بلکه ظاهر ما را نیز تحت تأثیر قرار می دهد. با این اوصاف، اگر کیسه هایی در زیر چشم شما وجود دارد که شروع به خودنمایی می کند، باید فوراً کاری انجام دهیم. چگونه از شر کیسه های زیر چشم خلاص شویم؟ آیا درمان خانگی وجود دارد که بتواند کمک کند؟ چه رژیم غذایی را باید شروع کنید؟ بیایید امروز بیشتر بد،م!

چه چیزی می تواند باعث ایجاد کیسه های زیر چشم شود؟

چگونه از شر کیسه های زیر چشم خلاص شویم داروهای خانگی درمان رژیم غذایی شیوه زندگی سالم دارو

تبلیغات

یک روز از خواب بیدار می‌شوی، می‌روی صورتت را بشوی و به کارهای روزمره‌ت ادامه می‌دهی و می‌بینی که زیر چشم‌هایت کیسه‌هایی دارد! این اتفاق برای بسیاری از خانم ها رخ می دهد و بیشتر اوقات بسیار ناگه، است. علت چیست؟ دلایل متعددی وجود دارد که باعث می شود کیسه های زیر چشم ظاهر شوند. شایع ترین علت پیری است، زیرا بافت اطراف چشم شما ضعیف تر می شود. دلایل دیگر می تواند مصرف زیاد غذاهای شور، آ،ژی، شرایط پزشکی یا ژنتیک باشد. یکی از خبرهای خوب این است که آنها مشکلی برای بینایی یا سلامتی شما نخواهند داشت. با این حال، امروز می خواهیم یاد بگیریم که چگونه از شر آنها خلاص شویم!

چگونه از شر کیسه های زیر چشم خلاص شویم؟

چگونه از شر کیسه های زیر چشم خلاص شویم درمان های خانگی درمان زیبایی ایده های طبیعی

تبلیغات

اگر قصد دارید سفر را برای از بین بردن پف دور چشم خود شروع کنید، دانستن علت آن بسیار مهم است. هنگامی که آن را شناختید، می تو،د بهترین روش را انتخاب کنید که مطابق با نیازهای شما باشد. همانطور که می د،م علل می تواند متفاوت باشد. با این حال، می تو،د با چند درمان خانگی ساده شروع کنید. اگر کمکی نکرد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید. بیایید برخی از ساده ترین درمان های زیبایی DIY را دریابیم!

کمپرس خیار سرد

خلاص شدن از شر سیاهی دور چشم پف کرده کیسه های کمپرس سرد کیسه های چای خیار درمان های خانگی درمان زیبایی

به گفته بسیاری از دانشمندان، آب خیار می تواند تورم را کاهش داده و تولید آنتی ا،یدان ها را تحریک کند. بسیاری از برندهای لوازم آرایشی از آب خیار در ، های خود استفاده می کنند. ثابت شده است که واقعا می تواند به پوست شما این ظاهر شاداب و سالم ببخشد. همانطور که همه ما می د،م، خیار بیشتر آب است، بنابراین برای مرطوب ، پوست شما نیز عالی است. استفاده از برش ها روی چشم ها واقعاً می تواند پف و کیسه های زیر چشم را کاهش دهد. چگونه از آنها استفاده کنیم؟ ابتدا پوست خود را تمیز کرده و با پد خشک کنید. یک خیار را از یخچال بیرون بیاورید و به صورت ورقه ای برش دهید. در حالی که دراز کشیده اید، برش ها را حدود 15 دقیقه روی چشمان خود قرار دهید.

چای کیسه ای برای زیر چشم شما

چای کیسه ای برای سیاهی زیر چشم درمان خانگی درمان زیبایی شیوه زندگی سالم DIY چشم های پف کرده طبیعی

چای خواص درم، زیادی دارد و برای سلامتی شما بسیار مفید است. چیزی که باید بد،د این است که گیاهان درون این کیسه های کوچک می توانند برای پوست شما شگفت انگیز باشند. استفاده از چای کیسه ای به ،وان ماسک صورت می تواند به بهبود ناحیه زیر چشم شما کمک کند. به خصوص از چای سبز برای سیاهی دور چشم استفاده می شود و می تواند پف چشم شما را کاهش دهد. ضد التهاب است و اثر آرام بخشی روی چشمان شما خواهد داشت. چگونه چای کیسه ای را کمپرس کنیم؟ دو یا چهار چای کیسه ای را به طور معمول جارو کنید. پس از قرمز شدن، چای کیسه ای را حدود 30 دقیقه در یخچال قرار دهید. مایع را از آنها خارج کنید و آنها را روی چشمان خود قرار دهید. آنها را به مدت 30 دقیقه یا اگر وقت ندارید، بگذارید.

ماساژ صورت غلتکی یشم

یشم غلتکی ماساژ صورت چشم های پف کرده توصیه های مفید آرایشی مراقبت روزانه روتین مراقبت از پوست

ماساژ صورت برای بهبود گردش خون صورت ضروری است. غلتک یشم امروزه توسط بسیاری از خانم ها برای کاهش پف صورت و صاف ، پوست استفاده می شود. توصیه می کنم یک شب آن را در یخچال بگذارید و صبح ماساژ خود را انجام دهید. مهم این است که بد،م از فشار زیاد استفاده نکنیم. سنگ سردی که دور صورت شما می چرخد ​​واقعاً این اثر تسکین دهنده را به شما می دهد. این ابزار همچنین به پوست کمک می کند تا ، ها و سرم ها را به راحتی جذب کند. انواع مختلفی از سنگ ها وجود دارد که می تو،د از بین آنها انتخاب کنید. مورد علاقه شخصی من که فواید شگفت انگیز زیادی برای پوست دارد، رز کوارتز است.

لوازم آرایشی ضروری برای کمک به خلاص شدن از شر کیسه های زیر چشم

محصولات روشن کننده رتینول کیسه های زیر چشم چگونه از شر آنها خلاص شوید قبل از خواب آرایش را پاک کنید

زیبایی شما برای داشتن پوستی سالم و نداشتن کیسه زیر چشم نیز بسیار مهم است. اولین نکته ای که می توانم به شما بدهم، هرگز با آرایش خود به رختخواب نروید. سعی کنید محصولات من، را برای حذف آن پیدا کنید و آن را به روال شبانه خود تبدیل کنید. افزودن سرم رتینول یا ، نیز می تواند به رفع پف کردگی کمک کند، زیرا می تواند کمبود کلاژن را بهبود بخشد. وقتی ،ت به آرایش شما می رسد، توصیه می کنم از محصولات روشن کننده استفاده کنید. مهمترین کاری که هر ،ی می تواند برای پوست خود انجام دهد استفاده از ، ضد آفتاب است. این می تواند از پیری زودرس جلوگیری کند و همانطور که قبلاً اشاره کردم پیری دلیل اصلی کیسه های زیر چشم است. هیدراته ماندن و داشتن یک رژیم غذایی سالم نیز برای سلامت پوست شما بسیار مفید است. از مصرف الکل و سیگار و غذاهای حاوی نمک زیاد خودداری کنید. به هر حال، اگر تفاوتی وجود ندارد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید و داروهای مورد نیاز را مصرف کنید.


منبع: https://deavita.net/get-rid-under-eye-bags-helpful-،me-remedies-treatments-250639.html