چه مدت طول می کشد تا یک خانه بازسازی شود؟



ناگفته نماند که بازسازی خانه یک کار مهم است. اما برای بسیاری از صاحبان خانه، این یک تصمیم خوشحال کننده است زیرا در نهایت خانه ای مدرن خواهید داشت که احتمالاً ارزش آن را دارد. اما موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، از انتخاب سبک و متریال گرفته تا استخدام و مدیریت پیمانکاران. و در این راهنما، مهلت‌های معقول و مدت زم، را که ممکن است پیش‌بینی کنید، بررسی خواهیم کرد بازسازی منزلس خواهد گرفت.

مرحله برنامه ریزی

یک خانه را بازسازی کنید

منبع: buildmykitchen.com

ا،ریت افراد فکر می کنند که نوسازی صرفاً به کار انجام شده اشاره دارد.

اگرچه دقیقاً اینطور نیست، زیرا همه چیز در مرحله برنامه ریزی شروع می شود. برای کاهش بار، برخی از افراد مدیر پروژه را استخدام می کنند، در حالی که برخی دیگر رویکرد فعال تری دارند.

هر مسیری که انتخاب می‌کنید، به خاطر داشته باشید که تعدادی از متغیرهای مرحله برنامه‌ریزی ممکن است تأثیر زیادی بر ج، زم، داشته باشند. ،مالو، که می تواند سرعت کار را کاهش دهد، حتی ممکن است ضروری باشد.

در این مرحله، شما همچنین درک واضح تری از هزینه خواهید داشت و ممکن است تصمیم بگیرید که انتظارات خود را با توجه به برآوردها و بودجه موجود برای پروژه تغییر دهید. مهم نیست که چقدر آماده باشید، به خصوص اگر اولین بار باشد، احتمالاً چیزی وجود خواهد داشت که به آن فکر نکرده اید.

به همین دلیل است که داشتن یک برنامه کاری مفید است.

تقویم رویدادها

یک خانه را بازسازی کنید

منبع: bobvila.com

اندازه خانه و میزان کار بازسازی مورد نیاز تعیین کننده مدت زمان بازسازی آن است. علاوه بر این، پیمانکار، که اغلب به دلیل دیر تکمیل پروژه ها شهرت منفی دارند، مورد نیاز خواهند بود. در واقع، حتی با وجود بزرگترین پیمانکاران موجود، بسیاری از پروژه های نوسازی بیش از آنچه در ابتدا انتظار می رفت طول می کشد. خانه‌ها می‌توانند پیچیده باشند و اگر پس از شروع ساخت، مشکلات جدیدی مانند مشکلات سیم‌کشی پیدا شود، پروژه‌های اولیه اغلب به تعویق می‌افتند.

بنابراین شما باید با انتظارات خود منطقی باشید. یک پیمانکار ذیصلاح قبل از شروع، برنامه کاری را ایجاد می کند. در اصل، این فهرست تمام کارهایی را که باید در اطراف خانه انجام شود، از ابتدا تا انتها فهرست می کند.

یک برنامه کاری ممکن است شبیه این باشد:

  • روی ت،یب کار کنید
  • جلوگیری از رطوبت
  • لوله کشی
  • برق
  • گچ کاری
  • کفپوش
  • تزئین
  • پا،ازی نهایی توسط سازندگان

بسته به کاری که انجام داده اید، برنامه کاری کمی متفاوت خواهد بود، اما یک ج، زم، تقریبی در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین اگر ج، زم، کمی به عقب برگشت ناامید نشوید – تاخیرها معمول هستند. این به ویژه برای پروژه های بزرگتر مانند توسعه معتبر است.

به نوع کار در حال انجام فکر کنید

یک خانه را بازسازی کنید

منبع: kitchenandbaths،p.com

میزان جزئیات در فرآیند نوسازی تا حد زیادی بر مدت زم، که تمام طول می کشد تأثیر می گذارد. در حالی که نصب کف گرم و کاشی های جدید ممکن است چندین ماه طول بکشد. نصب a حمام جدید با کابینت ها و وسایل ممکن است فقط چند هفته طول بکشد.

اندازه کار در تعیین مدت زمان بازسازی خانه بسیار مهم است. تصور کنید که کل خانه نیاز به سیم کشی مجدد دارد. اگر چنین است، می تو،د پیش بینی کنید که بیشتر از ملکی که صرفاً به تعمیرات جزئی نیاز دارد طول بکشد.

در پایان، از یک روش مشابه پیروی می کند ساخت خانه، البته در اندازه کوچکتر. جنبه های دیگری نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود، مانند تاخیر در تحویل. به ،وان مثال، برخی از مواد، به ویژه مواد سفارشی، ممکن است ماهها برای تولید نیاز داشته باشند.

ارزیابی اتاق به اتاق

یک خانه را بازسازی کنید

منبع: sleepingdogproperties.com

باز هم، بسته به میزان کار مورد نیاز، هر پروژه بازسازی یک ج، زم، متفاوت خواهد داشت. با این حال، به ،وان یک دستورالعمل کلی، می تو،د هنگام کار بر روی اتاق های مختلف خانه موارد زیر را پیش بینی کنید:

  • زمان اضافی: 5 تا 15 هفته
  • بازسازی آشپزخانه: 3 تا 12 هفته
  • 3 تا 12 هفته در حمام
  • 8 تا 10 هفته برای یک تبدیل زیر شیرو،
  • سقف: یک هفته یا بیشتر
  • 5 تا 10 روز برای سیم کشی مجدد

بخش های ساختاری باعث طول، شدن مدت زمان می شوند در حالی که فاز تزئینی معمولاً یکی از سریع ترین ها است. در نتیجه، یکی از بخش های کار بر ارتقای ملک، اضافه ، اتاق های بیشتر است. قبل از شروع هر کار تزئینی، سازه باید از ابتدا اجرا و ساخته شود.

ج، زم، بازسازی

یک خانه را بازسازی کنید

منبع: square،e-cdn.com

تعیین قیمت و یک طرح

درک کاری که باید انجام شود بسیار مهم است. با صحبت ، با یک متخصص، بزرگی واقعی کار را درک کنید. بودجه در این مرحله آشکار می شود، و شما متوجه می شوید که چه چیزی امکان پذیر است و چه چیزی غیر ممکن است.

افراد من، را انتخاب کنید

ا،ریت کار توسط پیمانکاران انجام خواهد شد، بنابراین انتخاب نامزدهای من، بسیار مهم است. هر چه پیمانکار بهتر باشد، به احتمال زیاد از نتایج خوشحال خواهید شد. هنگامی که راضی شدید، قرارداد را امضا کنید و برای شروع کار واقعی آماده شوید.

اولین تلاش و روده

مرحله اولیه ساخت و ساز شامل ت،یب قدیمی برای ایجاد فضا برای جدید است. اینجا همه چیز از پنجره بیرون پرتاب می شود، از جمله کاغذ دیواری و وسایل. خانه به وسایل ضروری خود کاهش یافته است.

برای آینده آماده شوید

این مرحله ای است که خانه جدید شروع به شکل گیری می کند، خواه از طریق افزودن یک اتاق، دیوارهای کاملاً جدید، نورگیرها یا بهبود فضاهای موجود باشد. خانه جدید شما شروع به شکل گیری خواهد کرد.

سیم کشی و لوله کشی

احتمالاً در کنار ساخت و ساز جدید، پیمانکاران لوله کشی و برق شروع به کار خواهند کرد. این می تواند شامل نصب وان حمام یا سازماندهی سیستم برق خانه، اطمینان از نصب پریزهای من، در مکان های من، روی دیوارها و عملکرد کلیدهای چراغ باشد.

تزیین

تزئینات زم، شروع می شود که ساخت و ساز اصلی به پایان برسد. این شامل نقاشی و تزئین فضا، آویزان ، کاغذ دیواری و نصب کفپوش. خانه جدید شما تقریباً با اتمام این مرحله تمام خواهد شد.

همچنین بخو،د: بادوام ترین و بادوام ترین گزینه های کفپوش تجاری

آ،ین لمس

اطمینان حاصل کنید که همه چیز به درستی کار می کند و هیچ وظیفه لحظه آ،ی برای انجام بخشی از کارهای نهایی وجود ندارد. برای اینکه مطمئن شوید خانه برای شما آماده است، سازندگان آن را به طور کامل تمیز می کنند.

به روز رس، ج، زم،

مدت زمان لازم برای بازسازی خانه از پیش تعیین نشده است. اما اگر کمی بیشتر نباشد، احتمالاً به سه ماه نگاه می کنید. اگرچه این کار هرگز ساده نیست، اما بازسازی خانه ارزشمند است. اگر به خوبی آماده باشید و از آنچه می خواهید به انجام برس،د، احتمالاً روش آسان تری را در راه رسیدن به خانه رویایی خود تجربه خواهید کرد.




منبع: https://architecturesideas.com/renovate-a-،me/