پروانه ها چه می خورند؟ نحوه تغذیه این موجودات شگفت انگیز + ایده های DIY تغذیه پروانه! |



طبیعت از نظر تنوع گونه ای واقعاً منحصر به فرد است. این به ما دلایل زیادی برای لبخند زدن و قدرد، از زیبایی زندگی می دهد! حتی مشاهده ،ات کوچک و حتی پرورش آنها بسیار جالب است. برخی از زیباترین ،ات بدون شک پروانه‌ها هستند، با اندازه‌ها و رنگ‌های متفاوت – از بزرگی به اندازه کف دست انسان با طرح‌های شگفت‌انگیز تا پروانه‌های کوچک و به سختی قابل توجه. همه آنها با حضورشان ما را خوشحال می کنند، اما آیا راهی برای جذب آنها و مراقبت خوب از آنها وجود دارد؟ البته! در مقاله امروز به این سوال پاسخ می دهیم که پروانه ها چه می خورند؟ و ایده های عالی برای تغذیه پروانه ها به شما می دهد که می تو،د آنها را در باغ یا بالکن خود قرار دهید و از همراهی با این موجودات شگفت انگیز لذت ببرید.

پروانه ها در طبیعت چه می خورند؟

پروانه ها در شهد و میوه گل وحشی چه می خورند

تبلیغات

اولین و جالب ترین واقعیتی که می خواهیم با شما در میان بگذاریم این است که برخی از پروانه ها واقعا غذا نمی خورند. برخی از گونه های موجود در جزیره ماداگاسکار دقیقا همین گونه هستند. آنها از مواد مغذی انباشته شده در مرحله ، مانند تغذیه می کنند.

البته این گونه ها زیاد نیستند. بیشتر پروانه ها یک بار در روز تغذیه می کنند، بیشتر از شهد گل، که حاوی همه چیزهایی است که برای زندگی نیاز دارند و ما را با زیبایی خود خوشحال می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که گروه‌هایی از این ،ات شگفت‌انگیز اغلب روی گل‌های رنگارنگ دیده می‌شوند.

پروانه ها همچنین میوه های پوسیده و رسیده را دوست دارند که به ویژه با توجه به پروبوسیس نازکی که آنها را مصرف می کنند من، هستند. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که پروانه ها آنها را بسیار دوست دارند، بالا،ه هر چیزی در طبیعت م،ای عمیق تری دارد. این میوه ها حاوی مقدار زیادی آب، قند و ویتامین هستند که برای زندگی آنها بسیار ضروری است.

چگونه در خانه به پروانه ها غذا دهیم؟

پروانه ها چه می خورند شهد میوه و گل

تبلیغات

اگر متوجه آویزان شدن این ،ات زیبا در اطراف خانه خود شدید، احتمالاً می خواهید کمی از آنها مراقبت کنید و به آنها غذا دهید تا دوباره به شما سر بزنند. در برخی موارد، پروانه‌ها مکان‌هایی را که همیشه غذا پیدا می‌کنند، آنقدر دوست دارند که بچه‌هایی نیز تولید می‌کنند. این فوق العاده نیست؟

تا اینجا خوب است، اما در اینجا این سوال مطرح می شود که چگونه و چه چیزی به پروانه ها غذا دهیم؟ منطقی است که به آنها همان غذایی یا حداقل نزدیک به غذایی که در طبیعت پیدا می کنند ارائه دهیم. ما چند ایده به شما می دهیم، اما در واقع یکی از ساده ترین گزینه ها مخلوط ، آب لوله کشی (اجازه دادن به دمای اتاق) و مقداری شکر است. این شهد خانگی برای دوستان کوچک جدید شما بسیار جذاب خواهد بود.

همچنین می‌توان به پروانه‌ها میوه‌های خیلی رسیده را داد که به قطعات کوچک بریده شده‌اند. پروانه نیز به ،ه خود میوه را با پروبوسیس کوچک خود سوراخ کرده و آب آن را می مکد. اگر فکر می کنید کدام میوه ها برای این منظور من، هستند – اینها موز، پرتقال، کیوی، انبه و همچنین گریپ فروت هستند.

ایده هایی برای تغذیه پروانه خانگی

پروانه ها چه می خورند موجودات زیبا طبیعت وحشی

ما چند گزینه برای تغذیه پروانه خانگی را به شما نشان خواهیم داد که می تو،د همین الان درست کنید. به خاطر داشته باشید که بهتر است آن را در مک، با نور من، و در دسترس ،ات باغچه یا بالکن خود قرار دهید.

تغذیه پروانه سیمی آسان

پرتقال فیدر پروانه سیمی آسان در داخل قرار داده شده است

تنها چیزی که برای ساخت این پروانه دان آسان نیاز دارید، سیم آلومینیومی است، ترجیحا در رنگ های روشن. یک ساختار مارپیچی ایجاد کنید که میوه را در آن قرار دهید و انتهای آن را باریک کنید تا روی زمین نیفتد.

بشقاب تزئینی در رنگ های روشن

بشقاب تزئینی که پروانه ها را جذب می کند

اگر یک بشقاب تزئینی رنگارنگ دارید، به ،وان تغذیه کننده بسیار من، است، زیرا پروانه ها به سرعت جذب رنگ های روشن روی آن می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری میوه بیش از حد رسیده یا اسفنج آغشته به شربت شکر در آن بگذارید و سپس بشقاب را در جای من،ی در باغچه خود قرار دهید. با این حال، تغذیه کننده می تواند علاوه بر پروانه ها، مورچه ها و زنبورها را جذب کند، بنابراین به دقت در مورد محل قرار دادن آن فکر کنید.

گلدان ها و بشقاب های سفالی نیز گزینه من،ی هستند

پروانه دان دکوراسیون فضای باز باغ diy 14.jpg

ایده ای با لیوان های پ،تیکی

فنجان های پ،تیکی پروانه تغذیه ایده گل الهام گرفته شده است

برای ساخت دان پروانه به مواد زیادی نیاز ندارید. اگر چند لیوان پ،تیکی دارید، می تو،د با ساختن یک فیدر آویزان به شکل گل (مطابق تصویر) از آنها استفاده مجدد کنید. فنجان ها باید کم عمق باشند تا پروانه ها به راحتی به غذای خود برسند.

تغذیه پروانه ساده DIY

تغذیه پروانه ای DIY ایده ساده با قوطی خالی و گل

اگر یک قوطی خالی دارید، می تو،د آن را به یک جاذبه شگفت انگیز پروانه تبدیل کنید. از تخیل خود استفاده کنید و آن را به هر شکلی که دوست دارید تزئین کنید، سپس آن را با گل های من، یا غذای پروانه ای پر کنید. فیدر را در مک، برجسته در باغ یا بالکن خود آویزان کنید.


منبع: https://deavita.net/what-do-،erflies-eat-،w-feed-these-wonderful-creatures-diy-،erfly-feeder-ideas-276582.html