ورزشگاه جدید لیگ برتر فوتبال سنت لوئیس سیتی SC میزبان مسابقه افتتاحیه است



این بازی دوستانه بین‌المللی در مقابل هواداران فروخته شده برگزار شد که توانستند برای اولین بار استادیوم MLS را که توسط HOK و Snow Kreilich Architects طراحی شده بود، تجربه کنند.

سنت لوئیس سیتی SC افتتاحیه نرم ورزشگاه CITYPARK جدید خود را در 16 نوامبر با مسابقه ای بین CITY2، تیم توسعه باشگاه و بایر 04 لورکوزن از بوندسلیگا آلمان جشن گرفت. اولین مسابقه MLS در سال 2023 به ،وان شروع رسمی ورزشگاه خواهد بود.

این رو چک کن گا،ی ع، سنت لوئیس پس از اعزام.

استادیوم جدید منطقه‌ای با کاربری مختلط نوظهور را در محله مرکز شهر غرب آن لنگر می‌اندازد. این تیم یکی از معدود تیم های ورزشی حرفه ای ایالات متحده و تنها باشگاه MLS است که استادیوم، مقر تیم، مرکز تمرین و عملکرد و زمین های تمرینی خود را در یک مکان متمرکز در مرکز شهر دارد.

مکان مرکزی استادیوم در خارج از خیابان مارکت، نماهایی از طاق دروازه و ایستگاه تاریخی اتحادیه را از طریق یک نمای شفاف و متصل جشن می‌گیرد. رواقی شیک و مسطح و ستون های بلند و باریک تکمیل کننده بافت شهری ساختمان هستند.

این مکان با ظرفیت 22500 نفر دارای یک کاسه نشیمن صمیمی است، بدون اینکه صندلی در فاصله 120 فوتی زمین باشد. کاسه نشیمن 40 فوت پایین تر از سطح خیابان است و مقیاس من، عابر پیاده را تقویت می کند و ساختمان را با همسایگی خود ادغام می کند.

پیشنهادهای برتر خلاقانه، گزینه‌های غذا و نوشیدنی با الهام از محلی، و فناوری یکپارچه به ایجاد یک تجربه عالی برای طرفداران کمک می‌کند.

تصاویر و ویدیو با حسن نیت ارائه شده از سنت لوئیس CITY SC.

اگرچه تیم محلی بازی را باخت، اما اتفاق نظر بر این بود که ورزشگاه جدید سنت لوئیس را برنده بزرگ تبدیل کرد. در اینجا چند گزیده در مورد CITYPARK جدید از رسانه های محلی آمده است:

ارسال پست سنت لوئیس | عصر جدیدی آغاز می شود که CITYPARK درهای خود را برای اولین بازی فوتبال خود باز می کند

زم، که ورزشگاه سنت لوئیس سیتی SC، CITYPARK، برای اولین بار درهای خود را به روی عموم باز می کند، زم، که سنت لوئیس CITY2، تیم توسعه باشگاه سنت لوئیس سیتی 2، تیم توسعه باشگاه را به عهده می گیرد، چیزی که زم، آزادراه و پارکینگ بود، دگرگونی خود را در عصر چهارشنبه تکمیل می کند. بایر لورکوزن، از بوندسلیگا آلمان. ادوارد لوون هافبک، یکی از پنج فارغ التحصیل سیتی در بوندس لیگا، گفت: «همه بسیار هیجان زده هستند. شما در شهر احساس می کنید، حتی وقتی با مردم در خیابان یا جایی صحبت می کنید، آن را حس می کنید. تمام شهر در مورد باشگاه و بازی‌ها بسیار هیجان‌زده هستند.»

ارسال پست سنت لوئیس | استادیوم فوتبال CITYPARK پر سر و صدا خواهد بود، اما برای تن، با محله سنت لوئیس ساخته شده است.

لی بروتون، معمار ارشد برند، گفت: «اندازه آن با محله سازگار است بدون اینکه آن را تحت تأثیر قرار دهد، و ابعاد آن نسبت به پیاده روها بسیار کوتاه است تا آن را به محل تجمع قبل، حین و بعد از بازی تبدیل کند. تقریباً نیمی از استادیوم زیر سطح خیابان قرار دارد که به حس تن، کمک می کند. گوشه های باز نمای داخل را برای رهگذران فراهم می کند. برای طرفداران داخل که به بیرون نگاه می کنند، مناظر شامل طاق دروازه، چرخ سنت لوئیس و سوله قطار قدیمی در ایستگاه یونیون است.

مجله سنت لوئیس | قبل از مسابقه افتتاحیه چهارشنبه به داخل CITYPARK نگاه کنید

ما زمان زیادی را صرف این ایده بدون اصطکاک کردیم، مطالعه سفر هواداران برای ورود و ،وج سریع مردم به استادیوم با استفاده از بلیط تلفن همراه، و ورود و ،وج افراد از جایگاه‌های امتیازاتی که معمولاً گرفتار می‌شوند. مت سبک، مدیر ارشد تجربه شهر، گفت: با خطوط در نیمه نیمه.

«سه بازار ،ید و فروش نیز برای کاهش ازدحام قبل از مسابقات و در نیمه دوم طراحی شده است. در این مکان‌ها، از طریق یک چرخ‌گردان به سبک مترو وارد می‌شوید، کارت اعتباری (یا اپلیکیشن) خود را اسکن می‌کنید و هر غذای گرم یا نوشیدنی سردی را که برایتان جذاب است، می‌برید. وقتی چیزی را که می خواهید به دست آوردید، به سادگی بیرون بروید. هیچ خطی وجود ندارد. سبک گفت: هیچ نقطه فروش وجود ندارد. با استفاده از دوربین‌ها و حسگرها در قفسه‌ها، همه چیز یکپارچه اتفاق می‌افتد. در یک غرفه امتیاز سنتی، میانگین زمان انتظار حدود شش یا هفت دقیقه است. ما می‌تو،م مردم را در 30 ث،ه به اینجا و خارج کنیم.»

FOX 2 | CITYPARK امشب میزبان اولین مسابقه فوتبال حرفه ای خود است

بازیکنان تنها ،، نیستند که از اولین بازی بزرگ امشب هیجان زده هستند. مشاغل مرکز شهر نزدیک استادیوم نیز نمی توانند صبر کنند. چندین رستوران و بار بسیار نزدیک به استادیوم مانند Maggie O’Brien’s، Syberg’s on Market، و The Schlafly Tap Room همگی منتظر ،ب و کار بزرگی از طرفداران فوتبال هستند که به سیتیپارک جدید هجوم می آورند. ما قبلاً با دنیس مور، مدیر ارشد درآمد سنت لوئیس سیتی SC صحبت کردیم. او به اشتراک گذاشت که CITY SC می خواهد بخش بزرگی از کمک به شکوفایی جامعه در اینجا از طرق مختلف باشد. وقتی به نام باشگاه ما، سنت لوئیس سیتی فکر می‌کنید، ما در شهر بازی خواهیم کرد، در شهر تمرین خواهیم کرد، در شهر کار خواهیم کرد، و این واقعاً برای ایجاد یک رنسانس و بازگرداندن مردم است. مور گفت: به مرکز شهر سنت لوئیس.


منبع: https://www.،k.com/news/2022-11/new-stadium-for-major-league-soccers-st-louis-city-sc-،sts-inaugural-match/