نیم ست طلا یاقوت کبود خرید و قیمت نیم ست جواهر یاقوت کبود | hsaatchi


نیم ست طلا یاقوت کبود خرید و قیمت نیم ست جواهر یاقوت کبود | hsaatchi

محصولات نیم ست شامل جواهرات نیم ست طلا ۱۴۰۰، نیم ست طلا جدید ۲۰۲۲ و محبوب‌ترین مدل‌های ترند از قیمت جواهر برندهای سرشناس است. همچنین بسیاری از انواع مدل نیم ست طلا جهت بازنمایی هر چه بیشتر قطعات خاص سنگ قیمتی طراحی‌شده‌اند و از ظرافت و درخشش خیره‌کننده‌ای برخوردار هستند. در کمتر مواردی یک طرح سنتی از الگوهای هندسی و مفاهیم بدوی خاص خود فراتر می‌رود اما در انواع مدرن جواهرات زنانه، این موضوع کاملاً شکسته خواهد شد. با اندکی صرف زمان و جستجوی بیش تر به سادگی می توان یک نیم ست جواهر زیبا و ارزان قیمت را پیدا کرد.

  • پس با انتخاب مناسب می توان یک نیم ست جواهر با قیمت خوب را جایگزین سرویس طلای عروسی کرد.
  • قیمت نیم ست طلا در مورد تمام محصولات مجموعه کاملاً به‌روزرسانی شده و در مراحل ابتدایی احتیاجی به استعلام قیمت نخواهید داشت.
  • تمامی كالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • کلیه حقوق برای سایت فروشگاه اینترنتی محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری غیرمجاز می باشد.

مروارید ها از قیمت بسیار پایین تری به نسبت سنگ های تراش خورده برخوردارند و می توانند جلوه نمایان تری در نیم ست ایجاد کنند. همانطور که می دانید هنگام خرید طلا و جواهر هزینه پرداختی شما بابت وزن فلز به کار رفته، نوع و تعداد سنگ قیمتی استفاده شده و همچنین اجرت ساخت آن است. اجرت ساخت در زیورآلات مختلف با هم متفاوت است و در جواهرات این مورد ارزش بالاتری هم پیدا می کند. نکته مورد توجه این است که اجرت ساخت تنها یکبار پرداخت می شود و آن هم در اولین باری است که خریدار آن زیور را به صورت نو و استفاده نشده تهیه می کند. اگر همین زیور را بخواهید بعد از استفاده بفروشید، خریدار اجرت ساخت آن را محاسبه نمی کند و در فروش به نفر بعدی نیز تنها وزن و سنگ های به کار رفته را مورد قیمت گذاری قرار می دهد.

قیمت خرید نیم ست طلا جواهر چگونه است؟

نیم ست جواهر یکی از محبوب ترین سفارشات در گالری سُروری می باشد. این نیم ست ها که با دقتی ویژه و بی نظیر طراحی شده اند، زیبایی و جذابیتی یکپارچه را برای متقاضیان شکل می دهند. این محصولات در بالاترین درجه مرغوبیت و کیفیت طراحی و تولید می شوند، زیرا ما در سُروری عقیده داریم که برای مشتریان خود به کمتر از بهترین راضی نباشیم.

گردنبند طلا کوارتز

هم اکنون بسیاری از بزرگترین سازنده های جواهرات در دنیا کریستال های سواروسکی را زینت بخش زیورآلات خود می کنند و به این ترتیب جامعه مشتریان خود را نیز افزایش داده اند. سال‌هاست که جواهری سُروری در کنار شماست تا معنای نو به برازندگی شما ببخشد. جواهری سُروری شادی‌های شما را لوکس‌تر و زیبایی شما را دو چندان می‌کند. از مهم‌ترین مزایای خرید و فروش اینترنتی نسبت به بازار سنتی صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه‌های جاری است.