نکاتی عالی برای کاهش قبض آب امسال



یکی از رایج ترین نگر، های بسیاری از صاحبان خانه، افزایش هزینه قبض آب است. هر ماه یک صورت حساب سنگین به شما وارد می کند و اغلب به نظر می رسد که راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. توجه داشته باشید که باید نگران تاثیر زیاد آن بر محیط زیست و منابع آب نیز باشید. خوشبختانه، آنها استراتژی های ساده ای برای کاهش قبض آب در هر ماه هستند. در اینجا نکات بسیار خوبی وجود دارد که به شما در کاهش قبض آب در سال جاری کمک می کند.

بازرسی های منظم را انجام دهید

قبض آب خود را کاهش دهید

منبع: sndimg.com

بازرسی لوله کشی توسط کارشناس، مانند شرکت خدمات خانگی Milestone. مشکلات احتمالی در سیستم لوله کشی شما را قبل از اینکه گسترده تر و گران تر شوند شناسایی می کند. در طی بررسی، تکنسین به دنبال نشت آب است که می تواند باعث شود قبض آب شما بیشتر از حد معمول باشد.

لوله کش همچنین تعیین می کند که آیا زمان تعویض برخی یا کل سیستم برای حفظ آن در شرایط مطلوب فرا رسیده است. یک تعویض کامل سیستم لوله کشی می تواند صدها یا حتی هزاران دلار در قبض آب صرفه جویی کند.

سریع به مسائل رسیدگی کنید

شیرآلات نشتی و دوش گرفتن از رایج ترین مسائلی است که منجر به افزایش قبض آب می شود. هر چه بیشتر برای تعمیر آنها صبر کنید، آب و پول بیشتری هدر می دهید. توجه داشته باشید که یک نشت یا چکه کوچک می تواند سالانه تا 3000 گالن آب را هدر دهد. آیا توالتی پیدا کرده اید که از حرکت باز نمی ایستد؟ آیا برخی از شیرها چکه می کنند؟ اگر چنین است، منتظر یک مشکل مهم تر نباشید تا با لوله کش تماس بگیرید.

کپک روی دیوارها، لکه های مرطوب در حیاط، و گودال های آب روی زمین نشانه هایی از نشت احتمالی و موارد دیگر است. مسائل لوله کشی. نشتی ها همچنین می توانند صدمات قابل توجهی ایجاد کنند و در یکپارچگی ساختاری خانه شما اختلال ایجاد کنند.

فی،چرهای جریان کم را نصب کنید

قبض آب خود را کاهش دهید

منبع: liverpoolec،.co

وسایل کم جریان باعث صرفه جویی در مصرف آب و هزینه می شود. می تو،د سر دوش، توالت و شیرهای آب کم جریان را نصب کنید. این وسایل آب مصرفی شما برای دوش، حمام و سایر مصارف را کاهش می دهند. صرفه جویی در قبض آب شما به سرعت هزینه نصب را جبران می کند.

اگر نمی تو،د هزینه تعویض کامل را بپردازید، بخشی از وسایل خود را تعویض کنید. در غیر این صورت، قدیمی تر و معیوب را جایگزین کنید. تغییر به توالت های با راندمان بالا خواهد بود کاهش مصرف آب بیش از 30 درصد. پیشنهادات دیگر عبارتند از:

  • کوتاه‌تر دوش بگیرید
  • هنگام مسواک زدن، آب را روان نگذارید
  • هنگام شستن خودرو به جای شلنگ از سطل استفاده کنید
  • ظروف را با آب روان نشویید
  • آب سرد را به جای باز ، شیرها در یخچال نگهداری کنید تا آب سرد شود

روی یک متر هوشمند سرمایه گذاری کنید

کنتورهای هوشمند به شما امکان می دهد آب مصرفی ماهانه را ردیابی کنید و مشکلات احتمالی را شناسایی کنید. با استفاده از یک کنتور هوشمند، می تو،د به سرعت مناطقی را که آب بیشتری مصرف می کنید شناسایی کنید و تغییراتی را برای صرفه جویی در هزینه انجام دهید.

یک بشکه باران نصب کنید

قبض آب خود را کاهش دهید

منبع: lawnlove.com

بشکه های باران برای مصارف مختلف آب باران را جمع آوری می کنند. از آب باغ برای آبیاری گیاهان و گل های خود بدون اتکا به آب لوله کشی استفاده کنید. آب باران همچنین برای شستن ماشین، چشمک زدن توالت ها، پر ، است، و دوش گرفتن عالی است. جمع آوری آب باران ممکن است کار زیادی به نظر برسد، اما در دراز مدت نتیجه می دهد.

روی یک سیستم نرم کننده آب سرمایه گذاری کنید

سیستم نرم کننده آب یک راه عالی برای کاهش مصرف آب است زیرا هنگام تمیز ، آب کمتری مصرف خواهید کرد. همچنین از تجمع مواد معدنی سخت بر روی وسایل لوله کشی شما جلوگیری می کند. آب نرم شده هنگام دوش گرفتن یا شستشوی لباس احساس بهتری دارد.

نصب دستگاه های صرفه جویی در مصرف آب

قبض آب خود را کاهش دهید

منبع: bobvila.com

دستگاه های صرفه جویی در مصرف آب، سرمایه گذاری عالی برای خانه شما هستند که می توانند صدها دلار در قبض آب شما صرفه جویی کنند. الف را در نظر بگیرید آبگرمکن بدون م،ن و شیرهای کنترل شده با تایمر برای شیرهای بیرونی. شیرآلات سنسور حرکت با متوقف ، جریان در زمان عدم استفاده از هدر رفتن آب جلوگیری می کند.

باغ را زیاد آبیاری نکنید

آبیاری باغ شما گیاهان شما را سالم نگه می دارد. با این حال، ممکن است در نهایت آب زیادی را هدر دهید. توجه داشته باشید که گیاهان مختلف به مقادیر متفاوتی آب نیاز دارند. ا،امات را بررسی کنید و روال آبیاری خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

مالچ پاشی باغ و استفاده از شلنگ برای آبیاری مستقیم گیاهان، هدر رفت آب را به حداقل می رساند. مالچ ، از تبخیر سریع رطوبت جلوگیری می کند و آبیاری دقیق را آسان تر می کند. همچنین خاک را عایق می کند و علف های هرز را دور نگه می دارد.

لباس ها و ظروف را با بار کامل بشویید

قبض آب خود را کاهش دهید

منبع: ،etsadobe.com

انجام نیم بار ظروف و شستن لباس ها آب و انرژی زیادی مصرف می کند. برای کاهش مصرف آب، منتظر بم،د بار کامل داشته باشد قبل از روشن ، ماشین لباسشویی یا ظرفشویی از آنجایی که آب گرم انرژی بیشتری مصرف می کند و قبض آب شما را افزایش می دهد، به آب سرد بروید.

همچنین بخو،د: 5+ بهترین بخاری خورشیدی است،: در هزینه انرژی و طبیعت نیز صرفه جویی کنید

بازیافت و استفاده مجدد از آب

فاضلاب را از دوش، سینک، ماشین ظرفشویی و سایر فعالیت ها جمع آوری کنید و از آن برای چیز دیگری استفاده کنید. همچنین می تو،د یک م،ن آب خا،تری برای جمع آوری فاضلاب از سینک، ماشین لباسشویی و دوش خود نصب کنید. از آب خا،تری برای آبیاری گیاهان یا شستشوی توالت ها استفاده کنید.

تلاش در نهایت نتیجه می دهد

اینها تنها چند راه برای صرفه جویی در مصرف آب و پول در خانه شما هستند. توجه داشته باشید که هر ت، از محیط زیست محافظت می کند و این سیاره را به مکان بهتری برای زندگی تبدیل می کند. بگذارید تمام خانواده اهمیت صرفه جویی در مصرف آب را درک کنند و هر روز آن را تمرین کنند. شما در کمترین زمان شروع به پس انداز پول خواهید کرد.




منبع: https://architecturesideas.com/reduce-your-water-bill/