نحوه عملکرد سایبان بازویی چگونه است ؟ سایبان ساوا


موتور سایبان بازویی به توبولار موسوم است و می تواند از برندهای مختلفی تهیه گردد. یکی از عواملی که می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت سایبان بازویی داشته باشد، ابعاد سایه بان است. معمولا سایبان های برقی نیاز به یک موتور الکتریکی دارند، این موتور معمولا خارجی بوده و دارای کیفیت بسیار مطلوبی است.

  • سایبان های هوشمند علاوه بر عملکرد بالا زیبایی ظاهری محیط شما را دو چندان خواهند کرد.
  • در تمامی شهرهای ایران نمایندگی دارد و آماده خدمت رسانی یه شهرهای سراسر ایران است.
  • در نوع دستی برای بازو بسته کردن سایبان از یک اهرم یا هندل استفاده میشود.
  • میباشد.که باعث شده تا استفاده از این نوع سایبان ها بسیار بیشتر شود، مقاومت بسیار خوب آنها در برابر رطوبت و همچنین سرما و گرمای شدید است.
  • یکی از دلایل اصلی که باعث شده استفاده ازسایبان بازوییبیشتر شود، وجود نور مستقیم آفتاب بر روی درب و پنجره های مختلف می باشد.

سایبان بازویی علاوه بر تنوع داشتن در سبک ها و مدل ها، نیز مزایای بسیاری دارد. این نوع سایبان ها همانند سایبان های بازویی هستند اما تفاوت این نوع سایبان این است که از جلوی سایبان پارچه آن ادامه دارد و منجر به کاهش تابش خیره کننده و گرمای خورشید در داخل ساختمان می شود. در گذشته ، معمولاً برای سایبان برقی که هدف از نصب آن جلوگیری از تابش آفتاب است ، از پارچه های بزرنتی استفاده می شود. ولی گاهی قصد داریم در یک محوطه باز سایبان را اجرا نماییم و کنار سایبان هیچ دیواری وجود ندارد، در این صورت باید 2 عدد ستون بعنوان پایه در زمین جانمایی شود و سپس سایبان برقی بر روی این ستون ها سوار شود. اکثر سایبان های برقی و دستی معمولاً بر روی دیوار بالای پنجره ، دیوار حیاط و محوطه ویلا ، دیوار تراس آپارتمان و همچنین بالکن نصب می شوند.

سایبان کلاسیک دارای یک محور میباشد که موتور داخل آن قرار میگیرد و پارچه بر روی محور نصب میشود و هنگام چرخش موتور پارچه بر روی آن جمع میگردد. در بازوها و مفصل های سایبان کلاسیک میتوان برای حرکت دادن پوشش متحرک یا بازوها از سیم بکسل یا زنجیر استفاده نمود. سایبان کلاسیک زنجیری از استحکام بالاتری نسبت به سایبان کلاسیک سیم بکسلی برخوردار است البته قیمت تمام شده بالاتری هم دارد. سایه بان های بازویی دستی به وسیله چرخاندن میل لنگی که به سایبان وصل می شود می توان باز و بسته کرد.

سایبان های برقی به نگهداری ویژه ای نیاز دارند، و قطعات آن باید بعد از استفاده مکرر تعویض یا تعمیر شود. سایبان بازویی را با نام های دیگری از قبیل سایبان فنری هم می شناسند. به همین دلیل به آن سایبان فنری هم گفته می شود، بنابراین تفاوتی بین سایبان بازویی و سایبان فنری وجود ندارد. هر کدام از این نوع سایبان ها در مکان های مخصوصی استفاده می شوند. از انواع مختلف این نوع سایبان می توان به سایبان پارکینگ، سایبان بالکن، سایبان مغازه و … اشاره کرد. قیمت سایبان برقی قیمت سایبان برقی در مجموعه ایران سایه با توجه به نوع مواد به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان، جنس پارچه…

اطلاعیه مهم ایران سایبان

قیمت سایبان بازویی برقی بعلت استفاده از موتور برقی سایبان و ریموت کنترل در آن بالاتر از قیمت سایبان بازویی دستی میباشد. یک نکته مهم جهت خرید سایبان بازویی این است که جنس آن را متناسب با آب و هوای محل زندگی خود انتخاب کنید. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که از متریال با کیفیت در تولید استفاده کند.

دسته های سایبان برقی

این سایبان ها قابل کنترل هستند و با توجه به نیاز خود میتوانید به هر میزان بازو بسته نمایید که هم با کمک ریموت کنترل یا اهرم دستی قابل اجرا است. مجموعه ابتکارعلاوه بر طراحی و فروش سایبان برقی اصفهان با بهترین قیمت، خدماتی اعم ازنصب و تعمیر درب اتوماتیک پارکینگی در اصفهانو همچنینفروش، نصب و تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در اصفهانو … بنابراین اگر به دنبال مجموعه معتبری برای نصب، طراحی و اجرای سایبان در اصفهانمی باشید، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. نوع برقی سایبان بازویی ایران سایبان از موتور توربولار استفاده می کند و قیمتی بالاتر نسبت به سایبان دستی دارد.سایبان بازویی(سایبان برقی) از آنجا که فنرهایی درون بازوی خود تعبیه کرده است به سایبان فنری نیز معروف شده است. مجموعه ابتکار با برخورداری از تنوعی منحصر به فرد و بی نظیر از خدمات طراحی و اجرای سایبان برقی در اصفهان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای سفارش خدمات انواع طراحی و اجرای سایبان برقی اصفهان با قیمت استثنایی و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایبان متحرک پارکینگ به دو نوع سایبان دستی پارکینگ و سایبان برقی پارکینگ تقسیم بندی میشود. سایبان بازویی نسخه مدرنی از سایبان پاسیو است که در آن سایه بان پارچه ای جمع می شود و با ساختاری مقاوم برای مقاومت در برابر آب و هوای نامناسب طراحی شده است. این سازه ها به صورت سفارشی نیز ساخته شده اند و می توانند به اندازه 9 متر طول و 5 متر عرض باشند. بازوی جانبی به شما این امکان را می دهد تا اندازه سایه را به دلخواه تنظیم کنید. سایبان هایکلاس سایبان هایکلاس یکی از انواع سایبان بازویی میباشد. برای آشنایی بیشتر با این مدل سایه بان در ادامه مطلب با ما همراه باشید.