نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند



پنج ملک تازه عضو، از جمله سه ملک در سرزمین اصلی ایالات متحده، به Beyond Green، جامعه ای از دوستدار محیط زیست ترین هتل های مستقل در جهان پیوستند. Preferred Travel Group در سال 2021 Beyond Green را راه‌اندازی کرد و از آن زمان تاکنون به طور متفکرانه جای پای خود را در مناطق سراسر جهان گسترش داده است.

Beyond Green خوشحال است که املاک جدیدی را به مجموعه متنوع خود اضافه می کند که اکنون شامل 31 هتل، استراحتگاه و اقامتگاه در 18 کشور است. هر هتل جدید به دلیل تبعیت از سفرهای دوستدار محیط زیست در مکان هایی مانند ساحل میامی، فلوریدا، و ،ومیت ها، ایتالیا مفت، است.

بیایید 5 پروژه کاملاً جدید توسط Beyond Green را عمیقاً بررسی کنیم

استراحتگاه تاهو Edgewood

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: edgewoodta،e.com

در ایالات متحده، مسافران مسئول می توانند در کنار دریاچه Beyond Green اتاقی بگیرند استراحتگاه تاهو Edgewood در نوادا ریزورت اج‌وود تاهو در دریاچه زیبای تاهو، یک ساختمان دارای گواهی نقره‌ای LEED با اسپا، زمین گلف، سه گزینه غذاخوری و سایر امکانات است.

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: fivestaralliance.com

اطراف آن را یک دریاچه و کوه های پوشیده از برف احاطه کرده است. استراحتگاه 154 اتاقه به توسعه محیط زیست و مراقبت از زمین اختصاص دارد و این کار را با ارائه طرح‌های پا،ازی جامعه و بازیافت، کاهش استفاده از مواد شیمیایی و آب، بهبود زیستگاه‌های حیات وحش در زمین گلف خود و موارد دیگر انجام می‌دهد.

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: bstatic.com

اتاق های مجلل و شکوه فضای باز را به گونه ای ،یب می کند که تداعی کننده اقامتگاه های ک،یک آلپ در غرب آمریکا است. از زم، که برای اولین بار درهای خود را در سال 2017 افتتاح کرد، Edgewood Ta،e همچنان با نصب ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی، کاهش استفاده از آب و مواد شیمیایی و گسترش زیستگاه حیات وحش در Edgewood Ta،e Golf به تعهد خود برای پایداری ادامه داده است. دوره.

Palms Hotel & Spa

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: rackcdn.com

این Palms Hotel & Spa در میامی بیچ، فلوریدا، یک خلوتگاه استوایی است که بیش از یک دهه است که پروژه دوستدار محیط زیست خود را “الهام گرفته از طبیعت” اجرا می کند. برای گردشگر، که به دنبال تعطیلات ساحلی پایدار هستند ایده آل است. هتل پالمز و اسپا در میامی با ۲۵۱ اتاق و تمرکز بر سلامت و رفاه، با سازمان‌های محیطی و اجتماعی محله همکاری می‌کند.

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: momondo.dk

این برنامه یک برنامه بازیافت گسترده همراه با تلاش های پا،ازی ساحل ارائه می دهد و تقریباً از هیچ پ،تیک دور ریختنی استفاده نمی کند. در مرکز ساحل پرانرژی میامی، یک استراحتگاه آرام استوایی آرت دکو وجود دارد. چشم انداز وسیع اقیانوس اطلس و دسترسی آسان به ساحل معروف از ویژگی های هتل و اسپا پالمز است.

هتل و اسپای پالمز به زندگی در یک رابطه هماهنگ با طبیعت از طریق مشارکت‌ها و ابتکارات بوم‌شناختی و اجتماعی محلی اختصاص داده شده است، که طیفی از درمان‌های جامع آبگرم آیورودا در پالمز آوودا را در بر می‌گیرد، علاوه بر غذاهایی که به‌خوبی تهیه شده و دارای غذاهای ویژه فصلی است، خدمات جامع اسپای آیورودا را ارائه می‌کند. کشاورزان و تولیدکنندگان منطقه به طور آگاهانه غذاهایی را با غذاهای ویژه چرخشی فصلی تهیه کنند که محصولات و کشاورزان محلی را به نمایش بگذارند.

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: simpleviewinc.com

آنها تقریباً بدون پ،تیک یکبار مصرف در سراسر ملک کار می کنند و یک سیستم خودکار صرفه جویی در انرژی در اتاق را برای کنترل روشنایی و همچنین تهویه مطبوع، همراه با برنامه های بازیافت قابل توجه و پا،ازی ساحل حفظ محیط زیست ادغام کرده اند. این هتل زیستگاه حساس کنار اقیانوس خود را با تمام لاک پشت های دریایی و همچنین سایر حیات وحش به اشتراک می گذارد.

هتل مسافرخانه کنار دریا در مین

یکی دیگر از امکانات جدید آمریکایی هتل کنار دریا در مین است. این هتل دنجکه در طول خیره کننده ای از خط ساحلی واقع شده است، اقدامات سازگار با محیط زیست را ترویج می کند و از ابتکارات افزایش آگاهی برای حفظ پروانه سلطنتی در معرض خطر و همچنین ،گوش های دم پنبه ای نیو،ند حمایت مالی کرده است.

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: getawaymavens.com

از سال 1950، این هتل با 62 اتاق و سوئیت، یک اسپا، یک اتاق ناهار خوری در کنار اقیانوس که غذاهای منطقه ای سرو می کند و ابتکارات حفاظت از محیط زیست به ،وان یک مقصد تفریحی خدمت کرده است. بازدیدکنندگان می‌توانند در آبگرم کوچک استراحتگاه با درمان‌های الهام‌گرفته از دریا به استراحت و تجدید قوا بپردازند یا در منطقه غذاخوری کنار اقیانوس، Sea Gl،، از غذاهای منطقه‌ای لذت ببرند.

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: mikeandadrian.com

این مسافرخانه کنار دریاکه از محیط بکر ساحلی خود الهام می گیرد، لو، و خدمات را با حفاظت از محیط زیست از طریق پروژه های دوستدار محیط زیست و عشق به همه چیز منطقه ای ،یب می کند. با باغ‌های شهد بومی، از جمله علف‌های شیری که برای پروانه‌های در حال تهدید کاشته شده‌اند، محیط به گونه‌ای ساخته شده که هم برای بازدیدکنندگان و هم برای پروانه‌ها جذاب باشد.

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: newenglandinnsandresorts.com

همزمان، تلاش‌های مستمری برای بازسازی زیستگاه برای ،گوش‌های دم پنبه‌ای نیو،ند در حال انجام است. بازدیدکنندگان می‌توانند از خدمات سازگار با محیط‌زیست مانند بطری‌های آب شیشه‌ای قابل استفاده مجدد و پیاده‌روی در محیط زیست ساحلی با طبیعت‌گرا استفاده کنند یا یوگا صبحگاهی را در اسپای دارای گواهینامه LEED انجام دهند.

استراحتگاه و اسپا ،ومیت

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: lefayresorts.com

دو هتل دیگر در ایتالیا به این مجموعه اضافه شده است. هر دو مکان هتل هایی با آلایندگی صفر هستند و متعلق به Lefay Resorts هستند، شرکتی که به دلیل تعهد خود به پایداری مشهور است. مسافران می توانند در استراحتگاه و اسپا ،ومیت در ،ومیت ها، و از شکوه طبیعی این منطقه که شامل قله های پوشیده از برف، یخچال های طبیعی زمست، و مراتع کوهست، سرسبز در تابستان است، لذت ببرید.

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: weeklymagazine.it

Lefay Resort & Spa Lake di Garda، واقع در Riviera dei Limoni ایتالیا، ششمین نقطه تعطیلات کاملاً جدید برای گردشگران دوستدار محیط زیست است. این استراحتگاه مناظر خیره کننده ای از دریاچه گاردا ارائه می دهد و توسط 11 هکتار پارک طبیعی، تپه ها و جنگل ها احاطه شده است. این در داخل یک سایت میراث جه، یونسکو واقع شده است و 88 آپارتمان و 21 خانه را فراهم می کند.

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: luxury،telawards.com

این استراحتگاه در تمام طول سال در معرض ورزش‌ها و فعالیت‌های کوهست،، دو رستوران و بار، یک آبگرم قابل توجه و غیره قرار می‌گیرد. این اولین مؤسسه گردشگری در ج، اروپا بود که گواهینامه Green Globe را در رابطه با پایداری زیست محیطی دریافت کرد، و از سال 2013 کل انتشار کربن خود را متعادل می کند. یکی از خیره کننده ترین استراحتگاه های سلامتی شمال ایتالیا با دو دروازه نفیس که برای نمایش یک پارک باز می شود، نزدیک شد. املاکی شبیه به جنگل‌های سایه‌دار و چمن‌زارهای وسیع.

این استراحتگاه پنج ستاره که برای اولین بار در سال 2008 پذیرای مهمانان بود، دارای 96 سوئیت، بیش از 400 متر مربع فضای اسپا اختصاصی، دو رستوران و بار است که در غذاهای سالم مدیترانه ای با الهام از فصل ها تخصص دارند. این دارایی استدلال می کند که رفاه هر فرد با رفاه محیط در ارتباط است و با آسیب زیست محیطی کمی ایجاد شده است.

استراحتگاه بدون دی ا،ید کربن دارای گواهینامه ClimaHotel با داشتن استانداردهای برتر عایق و سرمایه گذاری در فناوری های پیشرفته که انرژی را از منابع تجدیدپذیر تامین می کند و دارای سیستم های تولید بالا است، مانند دیگ بخار زیست توده و نیروگاه تولید همزمان، متعهد به محدود ، مصرف انرژی خود است. .

همچنین بخو،د: توضیحاتی در مورد ردپای کربن – از ظهور آن تا وضعیت هشدار دهنده

پروژه های جدید Beyond Green ابتکاری به سوی طبیعت است!

نام تجاری هتل پایدار فراتر از سبز پنج هتل جدید اضافه می کند

منبع: virtuoso.com

برند هتل‌های پایدار Beyond Green می‌خواهد ،یبی از هتل‌ها را به نمایش بگذارد که تاثیر آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف، صرف نظر از شهری یا روستایی بودن، در خشکی یا دریا، به نمایش بگذارد، زیرا مجموعه آنها عمداً رشد می‌کند.

گزینه های جدید به دنبال یک سال موفقیت آمیز برای Beyond Green است که شاهد افتتاح املاک جدید در کارائیب، اسپ،ا و کانادا بود.

سوالات متداول: برندهای هتل پایدار

1. کدام برند هتل پایدارتر است؟

چندین برند هتل پایدار در بازار وجود دارد، اما هتل های هیلتون رتبه اول را در اختیار دارد. آنها ادعا می کنند که 94 درصد انرژی آنها سبز است. هتل های هیلتون همراه با بازیافت، پیشگام در به حداقل رساندن ، هستند.

2. منظور از هتل های سازگار با محیط زیست چیست؟

هتل های پایدار از بهترین شیوه های سازگار با محیط زیست در عملیات، تعمیر و نگهداری، خدمات، تدارکات، کالاها و تدارکات خود استفاده می کنند تا اثرات زیست محیطی خود را به شدت کاهش دهند. مولفه های اصلی بر استفاده کمتر از آب، انرژی کمتر و ضایعات کمتر تمرکز دارند.

3. آیا نام دیگری برای هتل های دوستدار محیط زیست وجود دارد؟

یک هتل بوم گردی که به ،وان «هتل سبز» نیز شناخته می شود، در واقع اقامتگاهی است که به پایداری محیط زیست متعهد است و تغییرات ساختاری محیطی قابل توجهی را برای کاهش تأثیر آن بر محیط زیست انجام داده است.

4. چرا هتل ها باید پایداری را تمرین کنند؟

استفاده از منابع از جمله آب، انرژی و سایر منابع و همچنین تأثیر کلی آن بر محیط زیست را کاهش می دهد. مقدار ، تولید شده را کاهش می دهد. به طور انحصاری برای مواد تمیز کننده سازگار با محیط زیست، از جمله مواردی که برای سطوح با لمس بالا، فضاهای عمومی و اتاق های هتل هستند، سفارش دهید.

5. اولین هتل بومگردی کدام بود؟

اولین هتل اکو که تا به حال ساخته شد، Cabins by Eco Hotel در سال 2015 بود. این هتل برای نشان دادن چگونگی ساخت یک سازه از مواد قابل بازیافت ساخته شد. آنها راه را برای هتل های بوم گردی آینده هموار ،د.

بیشتر از The Architecturesideas

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد ایده های بهبود خانه، نکات تمیز ، و دکوراسیون به سایت مراجعه کنید ایده های معماری.

برای به روز رس، روزانه ما را در صفحه اینستاگرام ما دنبال کنید @architectures_idea.




منبع: https://architecturesideas.com/sustainable-،tel-،nd-beyond-green-adds-five-new-،tels/