مهمان نوازی معاصر: ارتباط مجدد با طبیعت



قبلاً به تغییرات طراحی داخلی مختلفی که در زمینه طراحی مهمان‌نوازی می‌بینیم نگاه کرده‌ایم، اگرچه یک حوزه اضافی و مهم تغییر با ادغام و نقش پایداری و انتخاب‌های زیست‌محیطی در حال حاضر در این مورد دیده شده است. البته، این تغییرات فقط در زمینه مهمان‌نوازی نیست، بلکه حرکتی است که در تمام عرصه‌های معماری در حال گسترش است و در حال تبدیل شدن به یکی از رایج‌ترین موضوعات طراحی طراحی است.

بین افزایش هزینه های انرژی و نگر، مردم در مورد واقعیت گرمایش جه،، شاهد رونق عرضه و تقاضا برای این تغییرات هم در داخل و هم در خارج هستیم. همانطور که برندا یه، مدیر اجرایی RMJM RED، در مصاحبه اخیر با RMJM توضیح داد:
“بحران آب و هوا یک تهدید فوری است و ما در موقعیتی هستیم که در تلاش برای حل این مشکل هستیم. ساختمان ها بخش بزرگی از نحوه تعامل ما با طبیعت هستند و به همین دلیل، تفکر طراحی ما باید پایداری را در آن بگنجاند. در نظر گرفتن این موضوع در مرحله اولیه فرآیند خلاقیت می تواند راه را برای حل یک مشکل پیچیده جه، بیان کند. (1).

نوآوری در سایه های سبز
ابتدا با نگاهی به اصولی که در پروژه‌های مهمان‌نوازی که طی دو سال گذشته فرآیندهای طراحی خود را طی کرده‌اند، اعمال می‌شوند، می‌تو،م تصویری از اینکه مدل سرمایه‌گذاری‌های معماری آینده چگونه خواهد بود، تشکیل دهیم. معماران و طراحان را می بینیم که سؤالات مهمی مانند آینده جامعه و نیازهای آن می پرسند و چگونه بیشتر تکامل می یابد، و چگونه می تو،م مردم را به تعطیلات برگرد،م و در عین حال آنها را در خانه احساس کنند؟ همراه با بحران آب و هوایی فوق الذکر، ما در جامعه ای زندگی می کنیم که غرق در فناوری و ارتباط بیش از حد است، بنابراین درها برای نوآوری خلاقانه باز شده است. تحقیقات اخیر ثابت کرده است که قرار گرفتن در معرض طبیعت نه تنها از نظر عاطفی به شما احساس بهتری می‌دهد، بلکه به سلامت جسم، شما، کاهش فشار خون، ضربان قلب، تنش عضل، و تولید هورمون‌های استرس کمک می‌کند. (2).

یکی از تجربه‌های تغییردهنده بازی که در موسسات مهمان‌نوازی هم از قبل وجود داشته و هم «بالا و آینده» در حال ظهور است، اکوتوریسم است. ارائه یک تجربه هدایت شده با ک، بالا و منحصر به فرد در مناطق طبیعی که محیط زیست و فرهنگ محلی را حفظ می کند و در عین حال رفاه و دانش افراد را افزایش می دهد، به حداقل رساندن تأثیر بر محیط زیست کمک می کند و آگاهی محیطی و فرهنگی و احترام به طبیعت را ایجاد می کند. باغ تا،، مکه، ،ستان سعودی

مواد از اینجا و نزدیک
هنگام صحبت با لوکا آلدریگی، مدیر عامل RMJM Milano، در مورد پیشنهاد پروژه برنده اخیر مبتنی بر یک ایدئولوژی پایدار، او تمایل محرک به «قرض گرفتن» دو ،صر متعلق به طبیعت و برخورد آنها را به ،وان مصالح ساختم، واقعی توضیح داد: نور و سبزه. (3). در رابطه با اولی، RMJM طراحی و ،یب نواحی خالی‌شده را به‌گونه‌ای پیشنهاد می‌کند که سیل‌های طبیعی و غیر تهاجمی نور ایجاد کند، تجربه‌ای که به‌ویژه هنگام ،یب آن‌ها با اشکال ارگ،ک افزایش می‌یابد.

مصالحی مانند سنگ و چوب محلی برای دیوارها، کف ها، ویژگی ها و موارد دیگر، چه در داخل و چه در خارج، جذابیت طبیعی و سیال ایجاد می کنند. علاوه بر این، همیشه این فرصت وجود دارد که با به حدا،ر رساندن امکانات شیشه، این درک از سیال بودن طبیعت را بیشتر کنیم. در حالی که شیشه می تواند راه حل های عملی و سازگار با محیط زیست را به اشکالی مانند جداکننده اتاق یا دیوار حمام ارائه دهد، اما می تواند یک نتیجه زیبایی شناختی منحصر به فرد ایجاد کند. RMJM ما،یمنطقه Quay، کامرون هایلندز، ما،ی

قدرت در طول عمر
گره خوردن مستقیم با دو نکته فوق، طراحی های نوآورانه محیط زیست و مصالح پایدار در نهایت منجر به افزایش چرخه عمر ساختمان می شود. طراحی برای طول عمر یکی از اجزای حیاتی آن چیزی است که یک ساختمان را “پایدار” و سازگار با محیط زیست می کند و به ایجاد آینده ای سبزتر کمک می کند. داشتن یک رویکرد یکپارچه که در آن تمام جنبه‌های هر پروژه از اتاق‌های مهمان گرفته تا سالن ضیافت، اتاق‌های کنفرانس تا محوطه‌سازی، به طور کامل در یک پروژه در نظر گرفته می‌شوند. در نظر گرفتن چنین توجهی از قبل به این م،ی است که توانایی تهیه اقلامی وجود دارد که شاید ماهیت هنری یا منحصربفردتری داشته باشند و ممکن است تولید یا تهیه آنها بیشتر طول بکشد، اما کیفیت بالاتری داشته باشند، ماندگاری بیشتری داشته باشند و عمر طول،‌تری داشته باشند.

در بالا فقط چند جنبه از تصاحب پایدار است که نه تنها در مهمان نوازی، بلکه در معماری و طراحی دیده می شود. همانطور که در ابتدای این مقاله ذکر شد، دلایل عملی این حرکت برجسته شد. با این حال، می‌تو،م ببینیم که چرا حرکت برای ارتباط مجدد با طبیعت در طراحی مدرن در سطح انس، نیز مفید است.


منبع: https://rmjm.com/،spitality-and-nature/