منچسترسیتی برنامه های 300 میلیون پوندی برای توسعه ورزشگاه با طراحی پرجمعیت ارائه می کند



یک برنامه برنامه ریزی توسط تیم لیگ برتر در روز سه شنبه (18 آوریل) برای بازسازی جایگاه شمالی ورزشگاه با ظرفیت افزایش 7700 صندلی اضافی ارائه شد که ظرفیت آن را به بیش از 60000 رساند.

پیشنهادهای 300 میلیون پوندی همچنین دارای یک امتداد U شکل به جایگاه شمالی است که شامل موزه، کلوپ فروشگاه، هتل 400 تختخوابی و میدان عمومی با ظرفیت 3000 نفر با ظرفیت 3000 نفر است.

من،تر سیتی می‌گوید صفحه‌نمایش‌های LED با ارتفاع چهار طبقه در دو طرف ساختار U شکل، که شامل هتل و امکانات مهمان‌نوازی در سمت چپ است، خواهد بود.

فضای کار مش، و سایر امکانات در سمت راست نمایش داده می شود.

دنی ویلسون، مدیر عامل من،ترسیتی، گفت: در طول چندین ماه، ما در حال توسعه مفاهیم و طرح‌هایی برای بهترین تجربه هواداران در ک، و مقصد سرگرمی و اوقات فراغت در طول سال در ورزشگاه اتحاد بوده‌ایم.

مانند همه پیشرفت‌های باشگاهی، اطمینان از منفعت جامعه محلی ما یک اولویت کلیدی است و ما معتقدیم که این پیشنهادات فرصت‌های اقتصادی و اجتماعی بلندمدت را با تکیه بر کار بازسازی که از سال 2008 توسط سیتی فوتبال در شرق من،تر ارائه شده است، ارائه می‌کند.

برنامه برنامه ریزی از یک فرآیند مشاوره تقریباً پنج ماهه در مورد طرح های Populous پیروی می کند. معمار متخصص مکان های ورزشی در مورد آ،ین پیشرفت زم، که توسط AJ نزدیک شود، اظهار نظر نمی کند.

هنگامی که کار امکان سنجی در دسامبر آغاز شد، باشگاه فوتبال گفت که فضای سرگرمی و مهمان نوازی جدید در جایگاه شمالی به تبدیل اتحاد به یک “مقصد تفریحی و سرگرمی در تمام طول سال” کمک می کند و در عین حال تجربه روز مسابقه را برای هواداران و مردم محلی بهبود می بخشد.

اتحاد – در اصل استادیوم شهر من،تر – توسط آروپ برای بازی‌های مش، المنافع در سال 2002 طراحی شد و متعاقباً برای فوتبال اقتباس شد. ظرفیت فعلی آن 54500 نفر است و 60000 نفر آن را به رقیب محلی من،تریونایتد نزدیک می کند که استادیوم اولدترافورد آن می تواند 74310 نفر را در خود جای دهد.

Populous قبلاً به بزرگ‌تر ، جایگاه ج،ی اتحاد برای فصل 2015/16 کمک کرد و فضای مهمان‌نوازی و سرگرمی را در انتهای ج،ی ورزشگاه اضافه کرد. در این طرح همچنین از دکل‌های موجود و سقف شبکه کابلی استادیوم اصلی استفاده شد، در حالی که همان شکل و نمای مشابه را حفظ کرد.

من،ترسیتی می گوید که ساخت و ساز باید قبل از پایان سال آغاز شود، مشروط به تایید برنامه ریزی، با آماده شدن جایگاه شمالی جدید برای فصل 2025/26.

این باشگاه اعلام کرده است که مجوز برنامه ریزی برای گسترش جایگاه شمالی در مصوبه سال 2014 برای گسترش جایگاه ج،ی گنجانده شده است. اما این شامل فضای سرگرمی گسترده، هتل، موزه و فروشگاه باشگاه نمی شود که در برنامه برنامه ریزی ویژگی دارند.

Populous همچنین Co-Op Live Arena را طراحی کرده است که یک سالن موسیقی با ظرفیت 23500 نفر است که در مقابل استادیوم ساخته می شود.


منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/man-city-submits-300m-populous-designed-stadium-expansion-plans