معرفی سایبان برقی و کاربردهای آن ساختمانچی


بررسی فاکتورهای مختلف و تاثیر آنها بر روی قیمت سقف برقی به مشتریان کمک زیادی می کند تا بتوانند برآورد هزینه را قبل از ثبت سفارش انجام دهند. اطلاع از قیمت ها بسیار ساده است و تنها کافی است فاکتورهایی که در ادامه معرفی می شوند، بررسی شوند تا مشخص شود قیمت نهایی سقف متحرک برقی چقدر است. در ادامه برخی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سقف برقی معرفی می شوند تا همه افراد بتوانند برآورد قیمت را در هنگام سفارش سقف متحرک برقی انجام دهند. سقف برقی را مانند هر نوع سایبانی میتوا محلی مناسب برای چاپ تبلیغات دانست. سقف های برقی زمانی که از پارچه تولید می شوند، این امکان را برای مصرف کننده فراهم می کنند تا بتوانند تبلیغات مد نظر خود را انجام دهند. با توجه به اینکه ابعاد سقف برقی ممکن است بیشتر از یک سایبان معمولی باشد، لذا امکان مانور تبلیغاتی بیشتری بر روی آنها وجود دارد.

  • در این صورت با تعویض چادر سایبان می‌توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.
  • می‌توان حتی گفت سایه‌بان پاسیو سرمایه‌گذاری‌ای است که به ارزش کلی و زیبایی نمای بیرونی ملک می‌افزاید و در عین حال فضای زندگی شما را گسترش می‌دهد تا هوای تازه بیرونی را در خانه داشته باشید.
  • سایبان چتری را با نام های سایبان چتری باغ ،سایبان استخر،سایبان چتری ویلا،سایبان رستوران و سایبان چتری حیاط نیز میشناسند.
  • سایبان عمودی (افقی) کاربرد سایبان عمودی همانگونه که گفته شد , سایبان عمودی یکی از انواع سایبان پنجره است .

شما با استفاده از سایبان باکس دار می توانید بدون هیچ گونه هزینه اضافی برای چاپ و … نیز نگاه مشتری را به مغازه و فروشگاه خود جذب کنید. در واقع این طراحی خاص در سایه بان های برقی فول باکس باعث شده است. تا بیشترین میزان درخواست و خرید در میان انواع سایبان های برقی، به این مدل اختصاص یابد. سازه های به کار برده شده در این نوع از سایبان های برقی از مرغوبیت بسیار بیشتری همراه می باشد. بلکه تکنولوژی و زیبایی آن به شکلی است که می توان در باغ ها، ویلاها و حتی منازل نیز از آن استفاده کرد.

چتر پایه بغل

سایبان دو طرفه بیشتر در رستوران ها،کافی شاپ ها، تالارهای پذیرایی، روف گاردن، استخر و پارکینگ های بزرگ استفاده میشود. سایبان فول باکس با توجه به وزن بالای سازه آن تا عرض ۵ متر و بازشو ۳ متر قابل اجرا میباشد. در سایبان فول باکس مانند سایبان کلاسیک و سایبان باکس امکان تغییر زاویه بازشو سایبان وجود دارد. سایبان کلاسیک با توجه به سازه سبک آن از عرض ۲.۵متر تا عرض ۶ متر و بازشو آن از ۲ متر تا ۳ متر قابل اجرا میباشد.سایبان کلاسیک یک طرفه میباشد و میتوان بر روی دیوار و یا پایه نصب نمود. سایبان کلاسیک را میتوان برای مغازه، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، باغ و ویلا و استخر استفاده نمود. اطلاعات این بخش در خرید سایبان برقی قطعاً به شما کمک زیادی می کند.

شرکت ایران سایه بان تنها شرکت فعال در زمینه تولید سایبان در داخل ایران بوده که توانسته گواهی ثبت اختراع برای تولید سایبان برقی را دریافت نماید. سایبان زنجیری را می توان یکی از قدیمی ترین مدل های سایه بان دانست. این نوع سایه بان ها دارای زنجیرهایی هستند که وظیفه انتقال نیرو برای باز و بسته شدن سایبان را دارند. هر چه کیفیت این زنجیرها بالاتر باشد، قطعا کارایی سایبان نیز بیشتر می شود.

یکی از وجوه مشترک میان سایبان اتوماتیک برقی مغازه با سایبان دستی این است که هر دو را بدون محدودیت، می توان در مکان دلخواه نصب نمود. تلاش کرده ایم تا اعتماد را به شکل صحیح بین خریداران و مشاوران برقرار کنیم. پارچه های پی وی سی تنوع بسیار زیادی دارند و می توان متن، عکس، لوگو و تبلیغات را بر روی آن چاپ کرد. از انواع دیگر پارچه سایبان برقی می توان به پارچه ترانزیتی و فلکسی اشاره نمود، اما اکثر شرکت های تولید کننده سایبان برقی معمولا از پارچه پی وی سی و برزنتی استفاده می کنند.

انتخاب پارچه مناسب برای سایبان

ابعاد و اندازه این سایبان ها مطابق با محل پارک خودرو می باشد و در طرح ها و رنگ های گوناگون و براساس سلیقه مشتری تولید می شود. سایبان برقی دوطرفه از جمله باکیفیت ترین سایبان های تولیدشده در بازار ایران محسوب می شود. این نوع سایبان دارای پوششی بسیار شیک می باشد و از دو طرف به صورت قرینه باز می شود.

اگر در منطقه ای زندگی می کنید که شرایط آب و هوایی در فصول مختلف سال در آن تغییرات محسوسی دارد، می توانید به سقف سایبان متحرک نیز فکر کنید. و یا اگر بارندگی در شهر سکونت شما، مانند مناطق شمالی کشور، زیاد باشد خرید سایه بان با سقف ثابت مقرون به صرفه تر است. سایبان مغاره نوعی از سایبان متحرک اصفهان میباشد که به دو نوع سایبان برقی مغازه و سایبان دستی مغازه تقسیم بندی میشود. در نوع دستی برای بازو بسته کردن سایبان از یک اهرم یا هندل استفاده میشود.