مرکز کنگره شهر آلیکانته



این مسابقه تک مرحله ای به دنبال پیشنهادهایی برای یک مجتمع کنگره و رویدادهای 18000 متر مربعی به همراه 5000 متر مربع دفاتر و یک پارکینگ به مساحت 7000 متر مربع است که در یک مکان برجسته در بندر شهر ساحلی اسپ،ا ساخته می شود.

این مرکز دارای سالن های رویداد با ظرفیت 2000، 500 و 300 ظرفیت خواهد بود. سرسرا، سالن چند منظوره؛ سالن VIP; اتاق مطبوعات؛ فضای پشت صحنه برای بلند،ا و امکانات بارگیری. پیشنهادها باید دسترسی عابران پیاده به سایت و اتصالات به شهر وسیعتر را در نظر بگیرند.

بر اساس این گزارش کوتاه: همکاری بین شورای استان آلیکانته، شورای شهر و اداره بندر، ساخت این تاسیسات عمومی را در ،ه های 7 و 9 بندر آلیکانته، قطعه ای با ویژگی های عالی، ترویج می کند که باعث ارتقاء آن می شود. بازسازی یک منطقه بندری وسیع، با هدف تبدیل این فضاهایی که قبلاً به کاربری صنعتی مرتبط با دریا مرتبط بودند، به کاربری های مرتبط با شهر آلیکانته، شهروندان و بازدیدکنندگان آن.

امید است که با این مسابقه بهترین پروژه اولیه را دریافت کنیم که علاوه بر رفع نیازهای عملکردی، نمونه ای باشد که منع، کننده دغدغه های فعلی معماری است، به ویژه حساس به یکپارچگی، پایداری و بهره وری انرژی. و چرا که نه، یک مرجع معماری به دست آورید که می تواند به تصویری نمادین از شهر تبدیل شود.

در ج، شرقی اسپ،ا در ،تا بلانکا واقع شده است – آلیکانته یک بندر شلوغ دریای مدیترانه و یک ایستگاه مسافربری پرطرفدار است که هر سال پذیرای بیش از 70 کشتی با بیش از 100000 مسافر است. مال شهر اداره بندر اخیرا دومین حوضه بندری را در ج، افتتاح کرد.

شش سال پیش، شورای شهر آلیکانته یک مسابقه بین‌المللی آزاد برای طراحی مجدد خط ساحلی ۲۰ کیلومتری خود برگزار کرد که برنده آن شرکت‌های محلی Grupo Aranea و Subarquitectura بود.

در سال 2016، شهر مسابقه طراحی برای یک کافه جدید، فضای ملاقات و ارتباط در داخل مکان فرهنگی محبوب Las Cigarreras که یک کارخانه تنباکو بازسازی شده را اشغال می کند، برگزار کرد. برنده شدن طراحی چوب CNC توسط استودیو Tomás Amat از یک ،ه سیکا الهام گرفته شده است استراحت در فضای باغ

آثار ارسالی به آ،ین مسابقه 35 درصد بر اساس کیفیت معماری ارزیابی خواهند شد. 35 درصد در مورد عملکرد ساختمان پیشنهادی، 15 درصد در مورد ارزش های فرهنگی، طبیعی و زیست محیطی سازه. و 15 درصد در زمینه امکان سنجی فنی و اقتصادی.

داوران شامل Fuensanta Nieto de la Cierva خواهند بود که از شورای عالی کالج های معماران اسپ،ا توبه می کند. آنتونیو اورتگا گودینو نماینده شورای شهر آلیکانته؛ و الیسا وا،و راموس، نماینده کالج رسمی معماران جامعه والنسیا.

برنده کلی جایزه 90000 یورویی مسابقه و قرارداد طراحی 6.7 میلیون یورویی در ماه سپتامبر اعلام خواهد شد. جایزه دوم 60000 یورو، جایزه سوم 40000 یورو و دو جایزه اضافی به ارزش هر کدام 15000 یورو نیز اهدا خواهد شد.


منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/compe،ions/alicante-city-congress-centre