لیست قیمت سایبان برقی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری


سایبان برقی بعد از مدتی کثیف می شود و باید شستشوی سایبان برقی را انجام دهید تا تبلیغات روی آن در دید مشتری باشد. اگر کافه یا رستوران دارید و میخواید که یک فضای مناسب برای مشتریانتون فراهم کنین و کسب و کارتون رونق بدین ، فضای مغازه رو افزایش بدهید. البته این سایبان هم برای کافه و رستوران ها بسیار مناسبه میتونین فضایی برای مشتریانتون فراهم کنین که با مشاهده ی قطرات باران مشغول نوشیدن قهوه در هوای بارانی باشن. بسته به این که می خواهید از سایبان برای چه مکانی استفاده کنید، باید سایبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • بدین ترتیب برندینگ یا برند سازی عاملی برای موفقیت در استفاده کردن از سایه بان مغازه به شمار برود.
  • سایبان برقی به عنوان یک وسیله امروزی که یک وسیله الکترونیک محسوب می شود به دنبال ایجاد آسایش و راحتی است.
  • توجه کنید که قبل از خرید سایه‌بان، باید محل نصب آن را مشخص کنید.

ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. یکی از انواع سایبان های مورد استفاده در ساختمان که مزیت فراوانی دارد سایبان پنجره میباشد.سایبان پنجره به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت پنجره و سایبان متحرک پنجره تقسیم بندی میشود. سایبان ثابت همانطور که از نامش مشخص است نمیتوان وضعیت آن را تغییر داد و همیشه در یک حالت قرار دارد و از معایب آن این است که با تغییر زاویه تابش خورشید نمیتوان زاویه سایبان را تغییر داد.

سایبان مغازه

ثبت اختراع، رزومه درخشان و خوشنامی ایران سایبان با مدیریت آقای مردی، طی 50 سال گذشته، باعث شده، برخی افراد به فکر سوء استفاده از این مجموعه بیفتند. و سایت هایی با کم و زیاد کردن یک یا چند حرف طراحی نموده و خود را به جای سایت ایران سایه بان معرفی نمایند. هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند. در مدل‌های اتوماتیک، به طور خودکار سایبان با توجه به نور خود را تنظیم خواهد کرد در این صورت راحتی را برای افراد به ارمغان می‌آورد. این محصول برای فضا سازی‌های متغیر و استفاده‌های چند منظوره از حیاط و محیط بیرونی گزینه‌های بسیار کاربردی است. سایبان‌های نیمه اتوماتیک و اتوماتیک نیز خودشان به سه دسته اصلی تاشو، کشویی و رولی تقسیم می‌شوند.

چرا ایران سایبان؟

مهندسان ماهر ما با دارا بودن خلاقیت و ایده های نو انواع مختلف سایبان را جهت کارایی متفاوت از قبیل بالکن، استخر، مغازه، فروشگاه، خانه و … تولید می کنند. همچنین با استفاده از نورپردازی و طرح های جدید زیبایی سایبان ها را افزایش داده اند. یک نوع خلاقیت در سایبان ها تولید سایبان های مخصوص بالکن و تراس است.

یکی از این سایبان‌ها، سایبان برقی می‌باشد که در نتیجه‌ی تکنولوژی و نیاز انسان ترکیب فوق العاده‌ای را به وجود آورده است. ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. با اینکه انتخاب چادربرقی به روزتر بوده و استفاده از آن نیز ساده تر است.