لیست قیمت سایبان برقی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری


این سایبان‌ها در صرفه جویی انرژی بسیار موثر و میزان برق مصرفی آن‌ها بسیار اندک است. از طرفی با توجه به عدم دخالت انسان در باز و بسته کردن آن از نیروی بازویی و مکانیکی نیز جلوگیری می‌کند. در واقع سایه بان بازویی تجهیز شده به موتور برقی،ریسیور و ریموت کنترل در بازار با نام سایه بان برقی شناخته میشود.

همچنین این سایبان ها می توانند به صورت یک آلاچیق باشند که از پارچه ساخته شده اند. پارچه هایی که برای ساخت سایبان های مختلف از جمله سایبان برقی مورد استفاده قرار می گیرد دارای طرح ها و مدل های مختلفی است. این پارچه ها بسیار با کیفیت بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر خوردگی، نور، برف و باران و غیره می باشند.

به همین علت در این مطلب به بررسی این فاکتور در خرید سایه بان برقی میپردازیم. این مدل نیز از مدل‌های لاکچری سایبان به حساب می‌آید در اصل از یک پایه فلزی، قاب و شیشه‌های مات، رنگی و شفاف تشکیل شده است و به مدل ثابت قابل خریداری است. نور ناشی از تابش نور خورشید هنگامی که بر روی قطعات رنگی یا شیشه برخورد می‌کند، فضای بسیار زیبا و چشم نوازی را به وجود می‌آورد.

  • سایبان پارکینگ بعد از مدتی کثیف می شود و باید شستشوی سایبان پارکینگ را انجام دهید تا زیبایی آن بیشتر دیده شود.
  • سایبان برقی از انواع سایبان‌های متحرک است، از طریق موتور الکتریکی به کار رفته در آن و در واقع ساختار مکانیکی به یک سازه‌ی متحرک تبدیل شده و می‌توان از طریق ریموت و کنترل آن را باز و بسته کرد.
  • زیرا سقف متحرک می تواند از ورود نور آفتاب، رطوبت باران و برف و سایر عوامل محیطی جلوگیری نماید.

اما اگر بخواهیم طرز کار این وسیله کاربردی را برای شما شرح دهیم، باید بگوییم که سایبان برقی تبریز از یک سازه و پوشش متحرک تشکیل شده است. یک موتور در سازه آن قرار داده شده است که به کمک جریان برق می توان پوشش مورد نظر را در وضعیت های متفاوت و دلخواه قرار داد. امروزه سایبان برقی تبریز به ما این امکان را می دهند که بتوانید بر خلاف سایبان های ثابت، با توجه به وضعیت آب و هوایی منطقه زندگیتان، این سایبان ها را جمع یا پهن کنید. از دیگر مزیت های سایبان برقی مغازه میتوان به صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره نمود چون سایبان از گرم شدن داخل مغازه و یخچال های نگهداری مواد جلوگیری میکند.

دسته های سایبان برقی

از مزایای وجود یک ریموت کنترل در کنار سایبان برقی می‌توان به راحت باز و یا بسته شدن سایبان‌ها اشاره کرد. بدین ترتیب برندینگ یا برند سازی عاملی برای موفقیت در استفاده کردن از سایه بان مغازه به شمار برود. را پیدا کرده و سپس سفارش خود را ثبت نمایند تا از خرید محصولات بی کیفیت و تقلبی در امان باشند. وبسایت رسمی ایران سایه بان قدمت بسیار زیادی داشته و این موضوع باعث شده تا از سایت های جدید و بی بنیاد جدا شود.

ویژگی های سایبان زنجیری

اگر بخواهیم به جنس سایبان توجه نکنیم باید به دو نوع متحرک و ثابت آن بپردازیم. معمولاً سایبان‌های ثابت بر روی قالب‌های فلزی و چوبی به صورت ثابت نصب می‌شوند. در سایبان ثابت امکان جمع آوری یا انتقال قاب و قالب آن وجود نخواهد داشت.

سقف جمع شو برقی این قابلیت را دارد به صورت هوشمند عمل نماید و کاملا اتوماتیک باز و بسته شود. سقف پلی کربنات یکی از محبوب ترین پوشش ها برای استفاده بر روی سقف متحرک می باشد. شفافیت پلی کربنات باعث شده تا بتوان اطراف خود را مشاهده کرد و از طبیعت لذت برد، در حالی که محل استقرار بسیار امن بوده و از هر گونه تابش اشعه های مضر نور آفتاب، باران و… در امان می باشد. پلی کربنات نسبت به شیشه بسیار سبک تر است و این موضوع باعث شده تا نصب سقف متحرک راحت تر شود.

در سایبان برقی مغازه نیروی لازم جهت حرکت کردن سایبان توسط موتور الکتریکی تامین میشود که فرمان باز و بسته کردن سایبان توسط ریموت کنترل صورت میگیرد. مثلاً یکی از موضوعات مهم این است که در محل نصب اشیای تیز وجود نداشته باشد. دقت کنید که اگر قرار است در محلی مثل باغ یا حیاط از سایبان برقی استفاده کنید باید از مدل هایی با کیفیت بالا خریداری کنید. یکی از ویژگی‌هایی که برای خریداران سایبان برقی مهم است بالا بودن طول عمر، با دوامی و تغییر نکردن رنگ پارچه سایبان های برقیست است.

علاوه بر این‌ها بخش مهمی از قیمت سایه بان برقی را شرکتی تعیین می‌کند که در طراحی و تولید آن دست دارد. هم چنین لایه‌ای از وبنیل بر روی این پارچه‌ها قرار می‌گیرد و نوع پارچه‌ی برزنتی، فلکسی و ترانزیتی در چادر سایبان برقی با توجه به مدل کاربری آن‌ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در سایبان‌های برقی در صورت وجود مشکل در ریموت یا موتور الکتریکی با استفاده از بازوی زاپاس تعبیه شده در کنار سایبان می‌تواند کار باز و بسته کردن سایبان را انجام داد. سایبان برقی به عنوان یک نوع سایبان متحرک دارای تنوع بالایی در مدل‌های گوناگون می‌باشد. این سایبان دارای انواع چتری، باکسی، فنری بازویی، شید، دو طرفه و سایه بان برقی زنجیری است.

علاوه بر این، مساحت بیشتری را نسبت به سایه بان کالسکه ای در بر می گیرید. سایه بان بازویی را از اجزای متعدد و مختلفی تشکیل شده و مونتاژ کردن آن کار تکنینسین متخصص است و اگر در کارگاه مونتاژ شود، بهتر است. باید سایبان در مکانی نصب شود که در برابر رطوبت، بارش باران و… به صورت مستقیم قرار نگیرد.