قیمت سایبان بازویی سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری


این کار باعث می شود تا در استفاده کردن از این نوع سایبان ها هیچ گونه محدودیت خاصی وجود نداشته باشد. اگر قصد سفارش و خرید انواع سایبان را دارید بهترینقیمت سایبان بازوییو سایر انواع سایبان را از ایران سایبان استعلام نمائید. فاکتورهای متراژ سایبان بازویی ، مدل سایبان بازویی،برقی یا دستی بودن سیستم جمه کننده سایه بان بازویی ،جنس روکش مورد استفاده در سایه بان بازویی عوامل موثر درتعیین قیمت سایبان بازوییمیباشند.

  • سایبان کلاسیک با توجه به سازه سبک آن از عرض ۲.۵متر تا عرض ۶ متر و بازشو آن از ۲ متر تا ۳ متر قابل اجرا میباشد.سایبان کلاسیک یک طرفه میباشد و میتوان بر روی دیوار و یا پایه نصب نمود.
  • البته این موضوع را نیز باید مد نظر داشت که هر چه ابعاد و اندازه های سایبان مغازه بازویی بزرگتر شوند، هزینه بیشتری برای ساخت سایبان صرف می شود.
  • کارشناسان فروش سایبان بازویی ایران سایبان اطلاعات تکمیلی تر را در در خصوص قیمت سایبان دستی و همچنین قیمت سایبان برقی در اختیار شما قرار میدهند.
  • سایبان بازویی در تمام طول سال می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشند.
  • سایه بان لاکچری به دو صورت سایبان لاکچری برقی و سایبان لاکچری دستی قابلیت تولید دارد.

سایبان چتری استخر به شما این امکان را میدهد در طول روز در کنار استخر به استراحت بپردازین. علاوه بر موارد اشاره شده سایبان چتری پایه بغل در روف گاردن، باغ، ویلا، کافی شاپ و رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد. مزیت سایبان متحرک این است که در زمان هایی که نیاز به آن ندارید سایبان را جمع کینن واینکه فضای کمتری را نسبت به سایبان ثابت اشغال میکند و از جلوه و زیبایی ساختمان نمی کاهد. حداکثر ابعاد قابل اجرا برای سایبان دو طرفه ۶متر در ۶ متر میباشد که ۳۶ متر مربع را تحت پوشش خود قرار میدهد که قابل توجه است. وزن سایبان دو طرفه زیاد است و در معرض وزش باد قرار دارد و باید پایه های نصب آن را محکم کرد و در صورت نیاز فنداسیون قوی برای پایه ها اجرا کرد.

عضو اتحادیه کشوری کسب و کار

این امر سبب می شود تا شاهد زنگ زدگی این نوع سایبان ها بر اثر رطوبت ناشی از برف و باران نباشیم. یقیمت سایبان بازویی برقی که یکی از بی عیب و نقص ترین و کاربردی ترین نمونه از سایه بان های رایج،می باشد. این نمونه از سایه بان ها مجهز به بازوهایی می باشند که کارایی آن بازوها باز و بسته کردن سایبان در مواقع نیاز می باشد. ایران سایه بان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد. سبک بودن سایبان متحرک بازویی به خاطر استفاده از آلومینیوم به جای فولاد بوده و این موضوع ممکن است بر روی قیمت تمام شده این نوع از سایه بان ها تاثیر گذار باشد.

لیست قیمت انواع سایبان

شما می توانید در نوع سفارشی سازی شده خود در جهت دلخواه لنگ را نصب کنید. هرچه سایبان شما بزرگتر و طول آن بیشتر باشد، نیروی بیشتری برای باز و بسته شدن سایبان بازویی دستی نیاز است. در هنگام فروش سایبان مغازه نیز مشتریان به این نکته اهمیت زیادی می دهند. طول بازوهای سایبان مغازه می تواند ۲ ، ۲٫۵ و ۳ متر باشد که این بستگی به عرض سایبان مغازه و خواسته مشتری در هنگام فروش سایبان مغازه دارد. این بازوها از ضخامت مناسبی برخورداند که استحکام سایبان مغازه را بالا می برد و مقاومت آن را در برابر باد افزایش می دهد و به عنوان یک نکته مثبت در فروش سایبان مغازه قابل ذکر است.

۵- حال باید میزان بازشو سایبان توسط میکروسوییچ موتور تنطیم شود که میزان باز شدن و جمع شدن سایبان را تنظیم کرد. ۳-سایبان استخر از ورود گرد و خاک ،برگ درختان ،فضولات حیوانات جلوگیری میکند. این بدان معناست که شما مجبور نیستید از وسایل سرمایشی خود به دفعات استفاده کنید یا آن را خیلی کم روشن می کنید.