علائم انسداد و نحوه جلوگیری از آنها



یکی از مهمترین جنبه های داشتن خانه، رعایت مسائل مربوط به نگهداری است. دانستن راه درست برای جلوگیری از مشکلات، و همچنین راه هایی که می تو،د آن ها را زودهنگام بگیرید و متوقف کنید، به طور بالقوه صدها، اگر نه هزاران پوند، از شما صرفه جویی می کند.

حتی اگر در حال اجاره هستید و جنبه مثبت برخی از مسائل را دارید که مسئولیت تعمیر آن بر عهده صاحبخانه است، باز هم انجام درست کارها تمرین خوبی است. اگر کار تعمیر در زم، که مشغول هستید، نه تنها می تواند برای شما دردسر بزرگی ایجاد کند، بلکه اگر به شدت از چیزی غفلت کرده اید یا به دلیل بی احتیاطی آسیب زیادی وارد کرده اید، می تو،د با سپرده خود خداحافظی کنید. .

چه چیزی به تعمیر و نگهداری نیاز دارد و چرا؟

رفع انسداد سینک

منبع: pinterest.com

یکی از بزرگترین وظایف تعمیر و نگهداری در یک خانه، سیستم لوله کشی است. اگر به درستی از آن مراقبت نشود، مشکلات لوله کشی می تواند به یک سردرد جدی تبدیل شود. کار ن، دوش یا شیر آب آنطور که باید می تواند ناامید کننده باشد، اما آسیب آب ناشی از نشت و ،یدگی لوله ها یک کابوس است که به تدریج بدتر می شود.

چرا نباید مشکل را برای مدت طول، ، کنید؟

اگرچه مردم معمولاً این مشکلات را برای مدت طول، تحمل می کنند زیرا از هزینه های تعمیر کار می ترسند، ، آن برای مدت طول، می تواند منجر به هزینه های بیشتر و بیشتر شود. ممکن است در نهایت مجبور شوید روی اموال آسیب دیده مانند تخته های کف پوسیده پاشیده شوید یا برای تعمیر سقف ، خورده یا آویزان به گچ کاری نیاز داشته باشید – و این علاوه بر پرداخت هزینه تعمیر اولیه لوله کشی است که در وهله اول باعث ایجاد این مشکلات شده است!

برای کمک به شما برای جلوگیری از تبدیل شدن این مشکل به گلوله برفی بزرگتر، در اینجا چند نکته در مورد چگونگی جلوگیری از انسداد توالت، لوله ها و زهکشی، و همچنین نکاتی در مورد تخلیه و زهکشی آورده شده است. رفع انسداد سینک. انسداد یکی از اولین نشانه هایی است که نشان می دهد مشکلی در لوله کشی شما وجود ندارد، بنابراین توقف آنها می تواند از مشکلات بعدی جلوگیری کند.

نشانه های انسداد

رفع انسداد سینک

منبع: pinterest.com

چندین علامت هشدار دهنده وجود دارد که نشان می دهد انسداد در فاضلاب شما ایجاد شده است. این شامل:

افزایش سطح آب – شاید ساده ترین علامت برای تشخیص باشد، زیرا باید به سرعت متوجه مشکل شوید. بررسی کنید که آیا سطح آب توالت شما بعد از شست‌وشو بیشتر از حد معمول افزایش می‌یابد، این می‌تواند به این م،ی باشد که انسداد وجود دارد، به خصوص اگر دائماً اتفاق بیفتد. اگر سرریز شود، ممکن است یک مشکل جدی وجود داشته باشد.

تخلیه آب به آرامی – یکی دیگر از علائمی که ارتباط نزدیکی با افزایش سطح آب دارد، تخلیه آهسته آب است. شاید سینک ظرفشویی شما بعد از شستشوی کامل تخلیه کامل شود؟ همین امر ممکن است در وان حمام هنگام دوش گرفتن اتفاق بیفتد، آب فوراً از سوراخ سوراخ پایین نمی رود و در عوض دوش شما را به یک حمام نیمه دوش و نیم پا تبدیل می کند.

بوی بد از زهکشی می آید – متوجه بوی بدی شده اید و به این فکر می کنید که از کجا می آید؟ تخلیه خود را بررسی کنید تا ببینید آیا از آنجا می آید یا خیر. بوی نامطبوع زهکش ها ناشی از بقایای مواد غذایی است که در لوله ها گیر کرده و شروع به تجزیه می کنند. این بو در فصول گرم‌تر بدتر و مشهودتر می‌شود، زیرا گرما باعث افزایش بو می‌شود.

صداهای عجیب و غریب – اگر متوجه صداهای غرغر عجیبی شدید که از فاضلاب شما می آید، ممکن است به این م،ی باشد که انسداد وجود دارد. صداهای عجیب و غریب نشان دهنده هوای محبوس شده در زهکشی است.

چگونه انسداد اتفاق می افتد

رفع انسداد سینک

منبع: pinteresy.com

بسیاری از انسدادها به دلیل وابستگی بیش از حد به زهکشی ها اتفاق می افتد که در نهایت فشار زیادی به آنها وارد می کند. برای جلوگیری از مشکلات بعدی، باید سعی کنید آنچه را که در توالت یا سینک می‌شویید محدود کنید…

برای توالت – قانون کلی این است که فقط دستمال توالت و مواد زائد بدن باید شسته شوند. هر چیز دیگری باید در سطل ، ریخته شود، این شامل چیزهایی مانند تامپون و کاندوم و همچنین چیزهای کوچک مانند لنزهای تماسی می شود، زیرا قطعات کوچک پ،تیکی می توانند جمع شوند. دستمال‌های مرطوب نیز قابل شستشو نیستند مگر اینکه مشخص شود، بسیاری از مردم ظاهراً این را نمی‌دانند (یا اهمیتی نمی‌دهند) که باعث انسداد، چربی‌ها و حتی جزیره‌ای تشکیل شده از دستمال‌های مرطوب در امتداد رودخانه تیمز شده است.

هنگام حمام ، – مراقب آنچه می گذارید در زهکشی بشوید باشید، زیرا ،یفی می تواند جمع شود و باعث انسداد شود. اگر شغل ،یفی دارید یا در خارج از منزل بسیار فعال هستید، سعی کنید ابتدا مقداری از خاک، گل، چمن، ماسه و غیره اضافی را در خارج از حمام بشویید، شاید با شلنگ یا فقط مسواک زدن. همانطور که میتو،. مو نیز می تواند انباشته شود، بنابراین یک محافظ تخلیه در نظر بگیرید.

سینک های آشپزخانه – سعی کنید اجازه ندهید همه چیز در زهکشی شسته شود، به جای آن تا جایی که ممکن است غذا و سس را از بشقاب ها و داخل سطل بتراشید.

نحوه رفع انسداد

رفع انسداد سینک

منبع: interest.com

راه حل های رفع انسداد زیادی در بازار برای ،ید موجود است، همچنین می تو،د با ریختن آب جوش در لوله فاضلاب شروع کنید تا ببینید آیا این کار باعث بهبود اوضاع می شود یا خیر. اگر انسداد ناگه، شدید شد، همیشه می‌تو،د با یک لوله‌کش محلی تماس بگیرید، فقط مطمئن شوید که این کار را زودتر انجام دهید.


منبع: https://thearchitecturedesigns.com/signs-of-blockages/