طرح مسکن لنکستر PRP در میان برندگان کمک های بلاعوض دولتی



طرح محله کانال این عمل، بودجه را از و، تسطیح، مسکن و اجتماعات صندوق آزادسازی زمین براونفیلد 2 دریافت خواهد کرد.

این پول به شورای شهر لن،تر کمک می کند تا برنامه های بازسازی منطقه ای بین پاساژ سنت نیک، و کانال لن،تر را پیش ببرد.

پی آر پی یک طرح جامع ترسیم کرد برای این طرح در اوایل سال جاری و مشاوره در مورد پیشنهادات در ماه گذشته بسته شد.

جینا داودینگ، عضو شورا، این هفته گفت: «یک جاه‌طلبی کلیدی طرح جامع محله کانال این است که مسکن‌های مقرون به صرفه برای مردم و خانواده‌های محلی فراهم کند.

«در حالی که هنوز راهی برای رفتن وجود دارد، و پیشنهادات هنوز باید با جزئیات کار شوند و در معرض یک پرونده تجاری کامل قرار گیرند، بودجه همیشه یک نقطه گیر مهم است و اعطای این کمک‌ها ما را یک گام واضح‌تر برای دستیابی می‌کند. جاه طلبی های ما.

در مجموع، تقریباً 35 میلیون پوند به 41 شورا برای کمک به شروع بازسازی شهری در زمین های متعلق به شوراها اهدا شده است. در مجموع 59 پروژه بازسازی که بیش از 2000 خانه را پوشش می دهند از آ،ین موج بودجه بهره مند خواهند شد.

دو طرح برای شورای شهر ایپسویچ توسط متخصصان محلی پابرهنه و ژی،، بخش قابل توجهی از 3.3 میلیون پوند را که از طریق صندوق به مقامات اعطا می شود، می گیرد. این تمرین برای 30 خانه در فور هملت و همچنین 26 خانه در جاده هاوک برنامه ریزی می کند.

طرح های تایید شده توسط Vistry Partner،ps North East برای تبدیل یک مرکز مدنی سابق در ساندرلند به 265 خانه، 1.9 میلیون پوند از طریق این صندوق تامین شد.

لوسی فریزر، وزیر مسکن گفت: «ما به جوامع محلی کمک می‌کنیم تا چشم‌های ناخواسته و شهری را به مکان‌هایی پررونق تبدیل کنند که مردم مفت،ند آن‌ها را خانه می‌نامند.

“بازسازی در قلب ماموریت همسطح ما قرار دارد، و این اولین صندوق جدید برونفیلد به جوامع در سراسر کشور کمک می کند تا سایت های بلااستفاده و متعلق به شورا را باز کنند تا خانه های بیشتری را در مکان های من، بسازند.”

جیمز جیمیسون، رئیس انجمن ،ت محلی، افزود: شوراها نقش حیاتی در پیشبرد پیشرفت برای ارائه مسکن بیشتر و بهتر ایفا می کنند و اعطای این صندوق تضمین می کند که شوراهای ،یسی زمین های قهوه ای خود را برای خانه های جدید باز می کنند و اولویت های مسکن محلی را ارائه می دهند.


منبع: https://www.architectsjournal.co.uk/news/prps-lancaster-،using-scheme-a،-winners-of-government-brownfield-grants