طراحی جدید خانه: 8 راه برای پنهان کردن سیم های نامرتب برای ظاهری مرتب



لوازم مدرن به م،ای کابل های بیشتر روی دیوارها است، به خصوص در ،مت سرگرمی خانه جدید شما، که اغلب فضای نشیمن است. بیا با آن روبرو شویم؛ شما نمی خواهید این سیم های نامرتب و زشت دکوراسیون خانه جدید شما را ،اب کند. به هم ریختگی بصری ایجاد می کند و گرد و غبار را نیز جذب می کند.

آیا ایده آل نیست که راه حل هایی برای پنهان ، این کابل ها برای پنهان ، آنها ابداع کنیم؟ این مقاله را بخو،د که شش راه عالی برای پنهان ، سیم‌های زشت هنگام طراحی خانه جدیدتان را بیان می‌کند.

دلایلی که سیم ها در خانه جدید شما به هم ریخته می شوند

  • عدم وجود پریز برق

  • سوکت ها در مکان های اشتباه نصب شده اند

  • سوکت ها یا جعبه های فنی که از طراحی خانه شما پشتیب، نمی کنند

  • نداشتن سوکت اختصاصی برای مراکز تفریحی، با این حال، اگر خانه جدید شما در ناپرویل است، شکار کنید یک برقکار قابل اعتماد، برای انجام کار!

1. مبلمان هدفمند بسازید یا ب،ید

این راه حل موثر می تواند سیم های زشت را هنگام طراحی خانه جدید پنهان کند. همه ما برای گذراندن روزهای خود به پرینتر، اسکنر، دسکتاپ، صفحه نمایش و بسیاری از دستگاه های دیگر نیاز داریم. آنها تمایل دارند فضای زیادی را اشغال کنند. ساختن یک مبلمان هدفمند برای قرار دادن منبع سیم در خانه جدید شما می تواند به سیم های ناخوشایند پایان دهد. به علاوه، آنها نیز کاربردی هستند.

یک تکه مبلمان اختصاصی برای قرار دادن دستگاه ها و کابل ها می تواند به هم ریختگی خانه شما را از بین ببرد.

2. روتر Wi-Fi را به ،وان یک کتاب مبدل کنید

روتر وای فای بدون شک وسیله ای غیرجذاب است، مهم نیست چقدر مفید هستند. طراحی این وسایل چشم نواز نیست، در واقع دکور خانه شما را ،اب می کنند. این چیزی است که می تو،د انجام دهید – روتر Wi-Fi را به ،وان یک کتاب مبدل کنید. بهترین چیز در مورد این دستگاه ها این است که شما به ندرت نیاز به دسترسی به آنها دارید.

آن را با کتاب های دیگر در قفسه قرار دهید تا روی قفسه ها استتار شوند. شما به سادگی می تو،د روتر را با یک گیره قدیمی محکم کنید. علاوه بر این، می تو،د ک،ور را برای تکمیل طرح قفسه کتاب خود تزئین کنید.

مطمئن شوید که روتر را در فضای محدود قرار نمی دهید، زیرا کمبود تهویه می تواند به روتر شما آسیب برساند. به یاد داشته باشید، روترها گرما تولید می کنند و نمی توان آنها را در یک منطقه بسته قرار داد.

3. کابل ها را تزئین کنید

این برای سرهای خلاق است. می تو،د سیم های زشت را تزئین کنید تا آنها را به سیم هایی زیبا تبدیل کنید تا ظاهر خانه جدید شما را تکمیل کنند. برای رفع کابل های ناخوشایند، می تو،د نوارهای واشی، روکش های سیمی و غیره را ،یداری کنید تا ظاهر و بافت کابل های دستگاه خود را تغییر دهید. به نظر نمی رسد که کابل های پ،تیکی مشکی، بدون توجه به دکوراسیون، مکمل هیچ خانه ای نیستند. بنابراین، بهینه سازی بیرونی سیم ها یک راه خلاقانه در هنگام طراحی خانه جدید شما است.

شما همچنین می تو،د مهره های نخی ب،ید تا سیم های خود را بپوش،د و ظاهری بازیگوش و رنگارنگ به آنها ببخشید. می تو،د از این ترفند برای هر کابلی روی سطوح منزل خود استفاده کنید و بعداً از ما تشکر کنید.

4. یک پرده کوچک برای پوشش کابل های دیواری انتخاب کنید

این نکته مورد علاقه شخصی ما است. هنگام طراحی خانه خود نباید نگران پنهان ، کابل ها باشید. تنها کاری که انجام می دهید این است که یک پرده کوچک آویزان کنید تا آنها را بپوش،د. این برای محیط اداری نیز من، است. لپ تاپ ها، دسکتاپ ها، صفحه نمایش ها، تلویزیون ها و مراکز سرگرمی دارای کابل های زیادی هستند. استفاده از پرده ای که در پشت دستگاه ها قرار دارد می تواند به فضای شما ظاهری مرتب بدهد.

5. کابل های تلویزیون را با ترانکینگ مخفی کنید

کابل های تلویزیون همیشه روی صورت شما در محل زندگی شما هستند. یکی از نکات پوششی شامل پنهان ، آنها با ترانکینگ است. بهترین چیز در مورد این ایده این است که شما می تو،د آن را خودتان انجام دهید. اتاق نشیمن شما دیگر گوشه ای با کابل های درهم پیچیده در لایه های گرد و غبار نخواهد داشت.

می تو،د گزینه های ترانکینگ را به صورت آنلاین و همچنین در فروشگاه های فیزیکی پیدا کنید. ترانکینگ به نام‌های کاور بند ناف، مسیر کابل کشی و کانسی، بند ناف نیز شناخته می‌شود. می تو،د هر قطعه پوشش را به اندازه طول کابل هایی که می خواهید پنهان کنید، برش دهید. رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ دیوار شما همخو، داشته باشد، یا دیوارهای خانه را مطابق با کانسی،های کابلی رنگ کنید. آنها ارزان هستند و یک راه حل عالی برای پنهان ، کابل ها هنگام طراحی خانه جدید شما هستند.

6. ورق های آلومینیومی تزئینی

مراکز تفریحی در محل زندگی شما معمولا مرکز ا،ر خانه ها هستند. تی وی با، یکی از وسایلی است که باید داشته باشید، اما فضای زیادی را اشغال می کند، اینطور نیست؟ اگر کابینت تلویزیون برای خانه جدید خود ،یداری نکرده اید، به سادگی یک جعبه تزئینی بسازید. ارزان است و تمام سیم های زشت متصل به تلویزیون شما را پنهان می کند.

شما می تو،د این کار را با انتخاب ورق های آلومینیومی تزئینی انجام دهید که به راحتی در فروشگاه های صنایع دستی یا سخت افزار در دسترس هستند. این یک راه زیبا برای تمیز نگه داشتن خانه و بدون کابل های آویزان است.

7. یک دیوار جعلی بسازید

وقتی همه چیز از کار افتاد، برای پنهان ، سیم های زشت، به یک دیوار جعلی بپیوندید. این یک راه حل ایده آل است زم، که برای صاحبان خانه غیرممکن می شود که کابل ها را برای تمیز نگه داشتن خانه های خود پنهان کنند. یک دیوار ساختگی می تواند توهم قانع کننده ای ایجاد کند، اگرچه ممکن است لازم باشد برای پوشاندن آن منطقه با چوب کار کنید. برای بهترین نتیجه، چوب را برای تکمیل دکوراسیون منزل خود رنگ کنید.

8. ریموت ها را مخفی کنید

آهنرباها یک راه حل عالی برای مرتب ، به هم ریختگی در محل زندگی شما هستند. اگرچه این ممکن است همه کابل های شما را پنهان نکند، اما می تواند با موفقیت ریموت ها را ذخیره کند. همه ما چندین ریموت از بخاری، تلویزیون، ایستگاه پخش، ای، با،، سیستم صدای فراگیر، نوار صوتی، تهویه مطبوع و غیره داریم. پس کجا آنها را نگه می دارید؟ آیا داشتن یک فضای اختصاصی برای ذخیره تمام ریموت های خود عالی نیست؟ به سادگی یک آهنربا را به پشت هر کنترل از راه دور ب،ب،د و نوار مغناطیسی را در ،متی سرپوشیده مانند ،مت زیرین میز چای خوری یا میز کناری قرار دهید. وقتی از ریموت ها استفاده نمی کنید به راحتی می تو،د آنها را کنار بگذارید. یک راه عالی برای شلوغ ، محل زندگی شما.

نتیجه

اگر در مرحله برنامه ریزی برای نقل مکان به خانه جدید خود هستید و هنوز باید ،یدهای زیادی انجام دهید، دستگاه های بی سیم را انتخاب کنید. به ما اعتماد کنید؛ در زمان، تلاش و پول مورد نیاز برای پنهان ، کابل های زشت هنگام طراحی خانه جدیدتان صرفه جویی می شود. با این حال، اگر این کشتی حرکت کرده است، می تو،د از نکات بالا استفاده کنید تا خانه خود را تمیز و بدون گرد و غبار نگه دارید!


منبع: https://www.archute.com/hide-messy-wires/