صفحه نخست سایبان برقی ایران سایه


به همین دلیل است که مکان هایی با شرایط آب و هوایی غیر قابل اعتماد اغلب از شام در تراس های بزرگ ، کنسرت در حیاط ها یا اجرای بیرون چشم پوشی می کنند. سقف های جمع شونده می توانند از رفاه حال هر میهمان – هر آب و هوا – اطمینان حاصل کنند. آنها امکان انعطاف پذیری بالا ، قابلیت اطمینان در برنامه ریزی و راحتی را فراهم می کنند.

  • علاوه بر کیفیت بالا زیبایی ظاهر این سایبان ها نیز اهمیت زیادی دارد.
  • هر کدام از این موتور ها قابلیت های مختص به خود را دارند که بسته به سلیقه و جایگاه قرار گیری انتخاب و نصب می شوند.
  • سایبان متحرک وجودشان در حیاط منزل بخصوص در فصول گرم سال یک مزیت بزرگ محسوب می شود.
  • نشستن در فضای باز و استفاده از هوای آزاد لذت بخش است اما تا وقتی زیر سایه و دور از هر عامل آزاردهنده ای باشیم.
  • سایبان متحرک حیاط وجودشان در حیاط منزل بخصوص در فصول گرم سال یک مزیت بزرگ محسوب می شود.

الان میخواستم سایه بان بازجویی سفارش بدم اگه میشه قیمتش رو هم بهم بگید و دوست دارم طرح ها و رنگ های پارچه ها رو ببینم. قیمت سایبان دستی نیز ممکن است متفاوت از قیمت سایبان با موتور باشد. بدین منظور برای اطلاع از قیمت سایبان متحرک دستی و دارای موتور باما در ارتباط باشید. سایبان کشویی به گونه ای طراحی می شود که برای بستن به صورت کشویی به عقب می رود و برای باز کردن آن نیز به جلو کشیده می شود. این باز و بسته شدن می تواند با استفاده از موتور و یا به صورت دستی انجام شود. برای نصب سایبان نیز به دیواره ی سازه و ساختمان متصل می شود و به عنوان سایبان استفاده می شود.

آشنایی با کاربرد‌های سقف متحرک

برای نصب سایبان تاشو می توان آن را در قسمت تراس و بالکن نصبکرد و از سایه ی آن به میزانی که مناسب است استفاده کرد. با توجه به محیطی که برای استفاده از سایبان مدنظر می باشد و هم چنین به جهت تفاوت در کاربری های سایبان های متحرک، می توان انواع مختلفی را ارائه داد. سایبان تاشو در فضاهای تراس،‌ روف گاردن، رستوران، پارکینگ، استخر و در مغازه کاربرد دارد. سایبان مغازه اگر از نوع متحرک انتخاب شود، دیگر نیازی نیست همیشه سایبان باز باشد. بدین ترتیب می توان در مواقع نیاز از نور طبیعی نیز در مغازه استفاده کرد.

مزایای استفاده از سقف متحرک

بخاطر داشته باشید که گرمای شدید برای وسیله نقلیه شما خطرناک است زیرا باعث فرسایش و پارگی زیادی می شود و سال ها از عمر ماشین شما می کاهد. بنابراین ، توصیه می شود با نصب پارکینگ قابل حمل از وسایل نقلیه خود در برابر شرایط متغیر فصلی محافظت کنید. سایبان های متحرک خودرو از طیف گسترده ای از رنگ ها، طرح ها و اندازه ها وجود دارد. با توجه به این که متناسب با نیاز خود کدام یک را انتخاب می کنید ، قیمت های متفاوتی وجود دارد.

ساکنان می توانند بدون نگرانی از بارش باران در حیاط زیبای خانه خود استراحت کنند ، این همه امکانات و آرامش به لطف سقف متحرک حیاط است. به دلیل طراحی تخصصی و عملکرد فراوان این سقف های متحرک ، محفظه جمع شونده به راحتی حرکت می کند تا کل حیاط شما را پوشش دهد. قبل از خرید این دسته از محصولات حتما به مکانی که قرار است از آن ها استفاده کنید، دقت کنید. برخی از سایبان ها مناسب برای استفاده در برابر نور خورشید هستند، با توجه به جنس و نوع متریال به کار رفته در آن ها نوع کاربری سایبان ها نیز تغییر می کند. اگر قصد خرید سایبان های متحرک را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه تخصصی کانوپی، سایبان مورد نظر خود را در طرح های متنوع و با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. شما عزیزان می توانید با به کارگیری انواع سایبان های متحرک در فضای ساختمان های خود، در تمامی فصول سال از فضای بیرونی ساختمان ها استفاده کنید.

این موضوع به خاطر استفاده از بازو یا مفاصلی است که جهت باز و بسته شدن سایبان مورد استفاده قرار می گیرند. مجهز بودن سایبان های متحرک به موتور از دیگر عواملی است که می تواند منجر به افزایش قیمت این سایبان ها شود. البته با توجه به مزیت هایی که این سایبان ها دارند، قیمت آنها نیز معقولانه می باشد. با استفاده از نیروی دست و تجهیزات مکانیکی باز و بسته می شود و بیشتر برای بالای درب مغازه ها کاربرد دارد . سایبان متحرک مختلفی وجود دارد که می توانید بسته به نوع رویداد در فضای باز خریداری کنید. هر نوع سایبان می تواند برای اهداف بی شماری مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان سرپناه و امنیت برای افراد و تجهیزات مهمی که نیاز به محافظت در برابر اشعه های شدید خورشید دارند فراهم می شود.

امروزه بیشتر از فولاد ضد زنگ استفاده میشود زیرا فولاد سبک تر و از آلومینیوم قوی تر است. استفاده از سایبان های متحرک امکان تبلیغات یا هرگونه چاپ با طرح دلخواه به شما می دهد. سایه باتیس محصولات سایبان را در طیف گسترده ای از جمله فروش سایبان برقی ، سایبان متحرک ، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ ، سایبان چتر و … دارد و ارائه این محصولات در سراسر ایران انجام می گیرد. قیمت سایبان برقی مغازه، سایبان اتوماتیک، سایبان پارکینگ خودرو، سایه بان پارکینگ ماشین، سایبان متحرک، سایبان چتری، سایه بان خودرو، سقف برقی، سقف متحرک، سقف جمع شونده، سقف برقی جمع شونده پارکینگ و .. به علت داشتن قابلیت های مختلف و انجام مانورهای مختلف تبلیغاتی بر روی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بر اساس بودجه مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود.