صفحه نخست سایبان برقی ایران سایه


جزو باکیفیت ترین موتورهای سایبان می باشد که مدل 1000 کیلوگرم آن فقط یو پی اس دار تولید می شود. استفاده از سایبان سبب می شود تا بتوانید از پارکینگ، استخر و حیاط به بهترین نحو استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله طراحی سایبان ماشین، سیر تا پیاز ساخت و اجرای آن را مطالعه فرمایید. استفاده از سایبان ها علاوه بر زیبایی به ارزش ملک شما اضافه می کند.

  • با توجه به اتوماتیک بودن آن و استفاده از ریموت ، به راحتی بسته و باز میشود.
  • بام تک در سـال 2010 فعـالیت خود را با واردات و مـونتاژ سقف جمع شونده و شیشه گیوتینی آغاز نمود.
  • ساختمان هایی که حیاط ، گنبد شیشه ای یا تراس دارند اغلب به دلیل نا امن بودن شرایط آب و هوایی محلی نمی توانند از زیباترین فضاهای خود استفاده کنند.
  • سایبان متحرک در واقع به واسطه موتور باز و بسته می شود اگر موتور برقی وجود نداشته باشد شما هیچ عکس العملی از آن نخواهید دید و هیچ فرقی با سایبان های ثابت نخواهد داشت.
  • همانطور که گفتیم سایبان های متحرک انواع بسیار زیادی دارند، نمونه های قدیمی تر آن ها به وسیله دست حرکت میکردند و نمونه های جدیدتر برقی شده اند و توسط کنترل باز می شوند.
  • امیدواریم از خرید خود رضایت کامل داشته باشید و ما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید.

معمولا سایبان ها اطراف باز دارند یعنی جریان هوا از زیر این سایبان ها عبور میکند و صرفا وظیفه ایجاد سایه را می توان از آن ها انتظار داشت. در سقف متحرک میتوان کابرد های دیگری مثله جلوگیری از ورد گرد و غبار یا باران را انتظار داشت. اگر برای جلوی مغازه نیاز به ایجاد سایه دارید میتوانید از سایان های متحرک بامتک استفاده کنید.

راهنمای خرید سقف متحرک پارچه ای

به همین دلیل است که مکان هایی با شرایط آب و هوایی غیر قابل اعتماد اغلب از شام در تراس های بزرگ ، کنسرت در حیاط ها یا اجرای بیرون چشم پوشی می کنند. سقف های جمع شونده می توانند از رفاه حال هر میهمان – هر آب و هوا – اطمینان حاصل کنند. آنها امکان انعطاف پذیری بالا ، قابلیت اطمینان در برنامه ریزی و راحتی را فراهم می کنند.

قیمت سقف متحرک برقی

چراغ زاویه دار باعث گرم شدن خانه می شود که هزینه های گرمایش را کاهش می دهد . سایبان مغازه از عوامل موثر در دکوراسیون خارجی مغازه به شمار میرود.نقش زیادی در خنکی هوای مغازه داشته به همین دلیل از فساد مواد در آنجا جلوگیری میکند. در تابستان برای جلوگیری از تابش آفتاب و در زمستان برای جلوگیری از ورود باران و برف به داخل مغازه نصب میشود. سقف های متحرک تراس یک پوشش تراس چند منظوره است که از یک چهارچوب شیک و مینیمالیستی تشکیل شده است که در پنج رنگ و سقف پارچه ای pvc موجود است. چارچوب باریک متاسفانه جایی برای سیستم های ناودان یکپارچه فراهم نمی کند، اما به دلیل پارچه ضدآب مسئله ای وجود ندارد ، زیرا طراحی پارچه باعث می شود آب از کناره ها خارج شود. بادبان ها محافظت نهایی در برابر اشعه ماورا بنفش مضر و سوزان را ایجاد می کند و در هر محیط بیرونی یک منطقه سایه دار آرام ایجاد می کند.

برای نصب سایبان تاشو می توان آن را در قسمت تراس و بالکن نصبکرد و از سایه ی آن به میزانی که مناسب است استفاده کرد. با توجه به محیطی که برای استفاده از سایبان مدنظر می باشد و هم چنین به جهت تفاوت در کاربری های سایبان های متحرک، می توان انواع مختلفی را ارائه داد. سایبان تاشو در فضاهای تراس،‌ روف گاردن، رستوران، پارکینگ، استخر و در مغازه کاربرد دارد. سایبان مغازه اگر از نوع متحرک انتخاب شود، دیگر نیازی نیست همیشه سایبان باز باشد. بدین ترتیب می توان در مواقع نیاز از نور طبیعی نیز در مغازه استفاده کرد.

این موضوع به خاطر استفاده از بازو یا مفاصلی است که جهت باز و بسته شدن سایبان مورد استفاده قرار می گیرند. مجهز بودن سایبان های متحرک به موتور از دیگر عواملی است که می تواند منجر به افزایش قیمت این سایبان ها شود. البته با توجه به مزیت هایی که این سایبان ها دارند، قیمت آنها نیز معقولانه می باشد. با استفاده از نیروی دست و تجهیزات مکانیکی باز و بسته می شود و بیشتر برای بالای درب مغازه ها کاربرد دارد . سایبان متحرک مختلفی وجود دارد که می توانید بسته به نوع رویداد در فضای باز خریداری کنید. هر نوع سایبان می تواند برای اهداف بی شماری مورد استفاده قرار گیرد و به عنوان سرپناه و امنیت برای افراد و تجهیزات مهمی که نیاز به محافظت در برابر اشعه های شدید خورشید دارند فراهم می شود.

الان میخواستم سایه بان بازجویی سفارش بدم اگه میشه قیمتش رو هم بهم بگید و دوست دارم طرح ها و رنگ های پارچه ها رو ببینم. قیمت سایبان دستی نیز ممکن است متفاوت از قیمت سایبان با موتور باشد. بدین منظور برای اطلاع از قیمت سایبان متحرک دستی و دارای موتور باما در ارتباط باشید. سایبان کشویی به گونه ای طراحی می شود که برای بستن به صورت کشویی به عقب می رود و برای باز کردن آن نیز به جلو کشیده می شود. این باز و بسته شدن می تواند با استفاده از موتور و یا به صورت دستی انجام شود. برای نصب سایبان نیز به دیواره ی سازه و ساختمان متصل می شود و به عنوان سایبان استفاده می شود.

بخاطر داشته باشید که گرمای شدید برای وسیله نقلیه شما خطرناک است زیرا باعث فرسایش و پارگی زیادی می شود و سال ها از عمر ماشین شما می کاهد. بنابراین ، توصیه می شود با نصب پارکینگ قابل حمل از وسایل نقلیه خود در برابر شرایط متغیر فصلی محافظت کنید. سایبان های متحرک خودرو از طیف گسترده ای از رنگ ها، طرح ها و اندازه ها وجود دارد. با توجه به این که متناسب با نیاز خود کدام یک را انتخاب می کنید ، قیمت های متفاوتی وجود دارد.

ساکنان می توانند بدون نگرانی از بارش باران در حیاط زیبای خانه خود استراحت کنند ، این همه امکانات و آرامش به لطف سقف متحرک حیاط است. به دلیل طراحی تخصصی و عملکرد فراوان این سقف های متحرک ، محفظه جمع شونده به راحتی حرکت می کند تا کل حیاط شما را پوشش دهد. قبل از خرید این دسته از محصولات حتما به مکانی که قرار است از آن ها استفاده کنید، دقت کنید. برخی از سایبان ها مناسب برای استفاده در برابر نور خورشید هستند، با توجه به جنس و نوع متریال به کار رفته در آن ها نوع کاربری سایبان ها نیز تغییر می کند. اگر قصد خرید سایبان های متحرک را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه تخصصی کانوپی، سایبان مورد نظر خود را در طرح های متنوع و با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. شما عزیزان می توانید با به کارگیری انواع سایبان های متحرک در فضای ساختمان های خود، در تمامی فصول سال از فضای بیرونی ساختمان ها استفاده کنید.