صرفه جویی هزینه های خنک کردن فضا با سایبان برقی   حتما دقت کرده اید که در 6 ماه دوم سال به ویژه در تابستان ، در ساعات تابش خورشید به سنگ نمای ساختمان هرجا که د


در ساخت سایبان های برقی پارچه ای می توان از تکنولوژی نانو نیز استفاده کرده و محصولاتی با این قابلیت را به کار گرفت. که بهترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان برقی پارکینگ میباشد که شما فقط با یک ریموت کنترل میتوانید به راحتی سایبان خودرو را باز و بسته نمایید. سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود. این سایبان ها قابل کنترل هستند و با توجه به نیاز خود میتوانید به هر میزان بازو بسته نمایید که هم با کمک ریموت کنترل یا اهرم دستی قابل اجرا است.

سایبان برقی در دو نوع تولید و عرضه می‌شود، سایبان برقی با کلید برای انجام عملیات و یا ریموت برای کنترل از راه دور. موتور توبولار سایبان برقیاز یک طرف لوله‌ای که پارچه سایبان به آن متصل است را می‌چرخاند. در سمت دیگر لوله باید قطعه‌ای به مانند بلبرینگ وظیفه چرخش را برعهده بگیرد. این قطعه اندکپ نام دارد و به دو صورت پلاستیکی و فلزی موجود است. چادر سایبان برقی میتواند از جنس های مختلفی همانند برزنتی، فلکسی و یا ترانزیتی باشد.

این مدل سایبان محافظ خوبی برای وسایل نیست و در مدت طولانی باعث خراب شدن مبلمان و وسایل خانه می‌شود اما امروزه تقریباً بسیاری از خانه‌ها از شیشه درست شده‌اند، حتماً شما هم با این نوع خانه‌ها روبه‌ رو شده‌اید. هم‌چنین این سایه‌بان بالای پنجره‌های شما را از سمت بیرونی محافظت کرده و از نگاه مستقیم عابران به خانه شما جلوگیری می‌کند. می‌توان حتی گفت سایه‌بان پاسیو سرمایه‌گذاری‌ای است که به ارزش کلی و زیبایی نمای بیرونی ملک می‌افزاید و در عین حال فضای زندگی شما را گسترش می‌دهد تا هوای تازه بیرونی را در خانه داشته باشید. انواع سایه‌بان‌های موجود درمرکز خرید سایه‌بانعبارتند از سایه‌بان پاسیو، درب، پنجره و سایه‌بان جانبی. اگر تصمیم گرفته‌اید که یک سایه‌بان تهیه کنید اما مطمئن نیستید که کدام نوع برای شما مناسب است؛ ادامه این مقاله را برای خرید انواع سایه‌بان از دست ندهید.

این موضوع در انتخاب متریال به کار رفته در ساخت این محصول بسیار تاثیرگذار می باشد. متریالی که در ساخت این محصول به کار می رود باید در برابر باد، باران، برف و نور خورشید مقاوم باشد. هم چنین انعطاف پذیری و وزن آن نیز از دیگر فاکتورهایی است که باید در نظر گرفته شود. برای مثال یکی از متریال هایی که می توان به این منظور مورد استفاده قرار داد، پارچه می باشد. در صورتی که آب و هوای منطقه به گونه ای است که امکان استفاده از نمونه پارچه ای این محصول وجود دارد، باید بدانید استفاده از آن مزایایی به همراه دارد. انعطاف پذیری، تنوع در رنگ و طرح، نگهداری آسان، نصب سریع، زیبایی و قیمت پایین از مزایای آن می باشد.

  • یک سایبان جانبی دارای یک قاب است که باید روی یک دیوار محکم به ضخامت ۱۰ سانتی متر یا یک تیر محکم نصب شود.
  • برای فضاهایی که بسیار بزرگ هستند نیز کارایی دارد، بدین ترتیب استفاده از سقف برقی بسیار بیشتر از سایبان برقی است.
  • برای آشنایی بیشتر با سایه بان زنجیری ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید.
  • همچنین سقف متحرک به خاطر خاصیت ضد آب بودن پوشش، می تواند از ورود آب باران به داخل فروشگاه جلوگیری نماید.
  • اگر سایبان برقی در ویلا، تراس یا بالکن نصب شده است، توجه کنید که به هیچ عنوان در زیر آن از باربیکیو استفاده نکنید.

همچنین این محصول قابلیت فرم پذیری بالایی دارد و در فرم مورد نظر شما قابل اجرا و قابل استفاده می باشد. این بیشینه عرضی می باشد که برای مکان هایی با عرض زیاد بسیار مناسب است. همچنین طول بازشوندگی سایبان برقی تا حداکثر سه متر قابل تغییر است. به این ترتیب شما می توانید منطقه زیادی را تحت پوشش سایبان خود قرار دهید.

، سایبان بازویی در سال های اخیر تولید سایبان برقی را افزایش داده و از طرفی تولید سایه بان بازویی دستی را کمتر کرده اند. زیرا با توجه به اختلاف قیمت آنها، باز هم سفارش برای سایبان برقی به مراتب بیشتر از نوع دستی این سایبان ها می باشد. سایبان بازویی ایران سایبان در ابعاد و رنگهای متنوع قابل طراحی و ساخت میباشد .سایه بان بازویی کاربردهای بسیار متنوع داشته و از مغازه گرفته،تا باغ،حیاط منازل و غیره میتوان از این نوع سایبان استفاده نماید. مکانیزم محرک سایبان های چتری به دو شکل لغزنده و رفت و برگشتی است. در برخی از شرایط نور آفتاب بسیار آزار دهنده است و شما نیاز دارید تا در سایه از فضای آزاد لذت ببرید. مکانیزم ساخت سایبان های چتری به این صورت است که این سایبان ها را بر روی یک پایه قرار داده اند.

ندارید به راحتی میتوانید برند خود را به مشتریان خود معرفی کنید. که همه این موارد بالا در وب سایت سایبان برقی شاهد موجود است و شما میتوانید جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید. برای انتخاب و نصب سایبان باید ابعاد و اندازه آن را مشخص کنید. اینکه می خواهید از آن برای چه مکانی استفاده کنید و سپس با توجه به مکان مورد استفاده ابعاد و اندازه را تعیین و سایبانی را در همان اندازه انتخاب و خریداری کنید. سایبان هایی که باید به وسیله یک دستگیره و یک هندل بالا و پایین بشنود.

خدمات سایبان برقی متین

اما با نصب سایبان پارکینگ امکان بهره‌مندی از سقف جمع‌شونده در روزهایی با وضعیت آب و هوایی مناسب نیز خواهید بود. با توجه به افزایش نجومی قیمت خودرو باید به فکر پوششی مناسب جهت مراقبت بیشتر از آن نیز باشید. در گذشته با استفاده از ستون‌های در گوشه حیاط نوعی سقف‌سازه ثابت به‌عنوان پارکینگ برای این حفاظت از ماشین‌ها ایجاد می‌شد.

قیمت سایبان برقی، سایبان برقی، سایبان دستی

رطوبت باعث پوسیدگی بدنه انواع خودرو و نور آفتاب نیز می تواند به رنگ انواع ماشین آسیب وارد نماید. بدین ترتیب بهتر است برای پارکینگ های رو باز، سقف برقی ماشین در نظر گرفت. متحرک بودن سقف باعث می شود تا بتوانیم در صورت نیاز آن را باز کرده و اگر به آن نیاز نباشد، سقف متحرک را جمع کنیم. دلیل نامگذاری سقف برقی وجود یک موتور الکتریکی برای باز و بسته شدن سقف متحرک می باشد.

پروژه سایبان پارکینگ جیرفت

با ورود محصولات الکترونیکی به صنعت ساخت سایبان شاهد تغییر نسل در این زمینه کاری هستید. سایبان برقی مغازه محصولی کاملا مفید و کاربردی برای سایه نگه داشتن درب ورودی و داخل فروشگاه است. سایه بان مغازه برقی می تواند از نوع سایبان کالسکه ای و یا نوع سایبان بازویی انتخاب شود.