سقف کاذب لیست قیمت کامل سقف کاذب سقف کاذب pvc کناف سقف آسمان مجازی | panelgachikanaf


سقف کاذب لیست قیمت کامل سقف کاذب سقف کاذب pvc کناف سقف آسمان مجازی | panelgachikanaf

به بیان دیگه باید زیرسازی متناسب با طرح ترکیبی خودتون رو پیدا کنین، تا در طول زمان مشکلی برای اتصالات سقف شما بوجود شرکت پنل گچی کناف کرمانی نیاد. استحکام و مقاومت سقف کاذب نسبت به سقف اصلی کمتر است و ممکن است در برابر برخی حوادث طبیعی آسیب ببینه. نصب سقف کاذب باعث میشه که ارتفاع سقف کاهش پیدا کنه و باید قبل از نصب باید به این نکته دقت کنین. برای محیط‌های اداری و همچنین کتابخانه ها هم، سقف کاذب مورد استفاده قرار می‌گیره و انتخاب مناسبی هست. به غیر از مواردی که گفته شد سقف کاذب برای حمام و سرویس بهداشتی هم مورد استفاده قرار می‌گیره.

  • همانطورکه اشاره شد انواع بسیار داردکه هر کدام شرایط نصب و هزینه تمام شده آن متفاوت میباشد.
  • سقف کاذب برای اولین بار در قرن چهار دهم میلادی در ژاپن برای زیبایی معابد مورد استفاده قرار گرفت.
  • سقف های کاذبی که از گچ هستند وزن بسیار کمی دارند و حدود یک هشتم سقف های دیگر هستند.
  • سقف کاذب کشسان از بابت زیبایی و شکیل‌بودن بهترین انتخاب برای استودیو و شبکه تلویزیونی است.

به منظور اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب می توان از انواع سقف کاذب کناف اتاق خواب ، سقف مجازی اتاق خواب ، چوبی، گچی، رابیتس، پی وی سی و کشسان استفاده نمود. در اجرای سقف کاذب گچی می توان از تایل های پیش ساخته در انواع ساده ، روکش دار ، آکوستیک و… سقف های كاذب گچی ساده در برابر رطوبت مقاوم نبوده و قابل شست و شو نمی باشند.

ب) سقف‌های POP منحنی شکل

برای مثال در فضاهای ورزشی نظیر استخر با توجه به خاصیت آکوستیک سقف کاذب دکوراتیو طرح دار از این سقف به منظور جذب صدا استفاده می شود. در هر یک از مراکز عمومی، لابی هتل ها، فروشگاه ها و غیره بسته به مقتضیات مختلف فرهنگی، تجاری، کاربری و قطعاً معماری می توان از انواع مختلف سقف دکوراتیو استفاده کرد. برای دریافت راهنمایی کامل درحیطه سقف کاذب اداری به راحتی می توانید با کارشناسان ما در الومدرن همراه باشید و اطلاعات دقیق دررابطه با قیمت ها و نحوه اجرا را از ما دریافت کنید. شاید همه ما با متریال سقف کاذب اداری کشسان آشنایی نداشته باشیم و از این المان تاکنون استفاده نگرده باشیم و لازم است بدانیم محصول ذکر شده نسل جدید و یک محصول نو و به روزدر صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی به شمار می آید.

نصب سقف كاذب PVC

در سقف کاذب میشه نورپردازی انجام داد و به زیبایی سالن پذیرایی اضافه کرد. استفاده از سقف کاذب، هم مزایا و هم معایبی داره که قبل از اجرا بهتر است اون ها رو به خوبی بررسی کنین. طراحی این نوع سقف برای آشپزخانه باید مکمل سبک کابینت‌ها و رنگ دیوارهای آشپزخانه باشد. سقف منبت‌کاری شده برای ایجاد ظاهری لوکس یا سلطنتی بهترین گزینه است.

برای مثال، اجرای طرح کناف سقف آشپزخانه به صورت ترکیبی با چوب از محبوب ترین آنها به شمار می آید. شایان ذکر است که طرح سقف كاذب آشپزخانه با توجه به میزان نور ، ابعاد ، موقعیت آشپزخانه و… از مواردی که در سقف كاذب آشپزخانه باید بدان توجه ویژه ای داشت ، هارمونی و هماهنگی سقف با دکوراسیون داخلی منزل و آشپزخانه ، ابعاد آشپزخانه و … بدین منظور می توان از انواع سقف کاذب آشپزخانه مدرن ، سقف كاذب آشپزخانه ساده ، سقف كاذب آشپزخانه رنگی و… سقف کناف نوعی سقف کاذب است که در ساخت آن از انواع پنل های گچی و غیر گچی پیش ساخته استفاده می گردد.