سایبان 1 5mm ضخامت باغ در فضای باز پنجره آلومینیومی سایبان محافظ UV ضد آب


همنیطور در روزهای بارانی و برفی از ورود آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می کند. سایبان در مکان های مختلفی مانند پنجره و ورودی درها نصب می شود تا بتواند عوامل مزاحم را از بین ببرد. در این مقاله قصد داریم که بیشتر با بارانگیر یا همان سایبان پنجره آشنایی پیدا کنیم.

  • از سایبان پنجره تاشو بیشتر برای فضاهای کوچک استفاده می شود و می توان به راحتی زاویه سایبان را برای جلوگیری از ورود نور خورشید و نفوذ آب به داخل تنظیم کرد.یکی دیگر از تقسیم بندی های سایبان ها از لحاظ جنس پوشش آن هاست.
  • سایبان پنجره وزن چندانی ندارد و علاوه بر زیبایی ظاهری موجب محافظت در برابر نور خورشید و نفوذ آب به داخل می گردد.برای اطلاع از قیمت انواع سایبان ثابت و سایبان برقی می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
  • افزایش زیبایی نمای خانه با استقاده از سایبان های پنجره ای ایران سایبان، علاوه بر تمامی ویژگی های مثبت زیبایی ،هنگام بارش برف و باران از پنجره های شما محافظت خواهد کرد تا تجربه ای بی نظیر را از ایران سایبان برای شما بسازد.
  • اما هرگز به آن دست نمی یابند، عمدتاً به این دلیل که مطمئن نیستند.
  • همچنین شما می توانید با نصب سایبان پنجره در فصول سرد سال از ورود بیش از حد هوای سرد به داخل ساختمان جلوگیری کنید.

نصب سایبان متحرک صرفه جویی در مصرف انرژی را نیز سبب می گردد. در طول زمستان می توان با بهره گیری از نور خورشید به گرم تر شدن خانه و کاهش مصرف انرژی گرمایشی کمک شایانی نمود. در طول تابستان نیز نصب سایبان در و پنجره متحرک این امکان را فراهم می کند که با جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید، داخل خانه را خنک تر نگه داشته و استفاده از سیستم سرمایشی را به حداقل رساند. اگر در پنجره‌های خانه‌تان نشانه‌هایی از تراکم می‌بینید، باید پنجره‌ها را تمیز و خشک کنید. نصب سایبان پنجره در بالای پنجره می تواند با ایجاد پوشش اضافی و کاهش میزان آب و رطوبتی که می تواند با پنجره تماس پیدا کند از تراکم جلوگیری کند. شرکت ایران سایبان با ۴ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و نصب انواع مختلف سایبان در سراسر کشور توانسته تا رضایت کامل تمامی مشتریان خود را با کیفیت درجه یک ، قیمت بسیار مناسب و گارانتی محصولات خود جلب کند.

سایبان پنجره و سایبان درب ورودی بزرگمهر

از متعلقات آن می باشد که جهت ثابت نگه داشتن براکت به دیوار و از چسب آکواریوم نیز جهت آببندی بین درز ها مخصوصا درز بین زهوار پشت و دیوار از آن استفاده می شود. اثبات این مورد دشوار است، اما اعتقاد بر این است که غارنشینان از پوست حیوانات برای پوشاندن پنجره های موقت خود استفاده می کردند. در هوای گرم از پوست های آغشته به آب به عنوان شبه تهویه هوا استفاده می کردند. تکنسین های ما کاملا توانمند و حرفه ای کار می کنند و کار با کیفیت تحویل می دهند.

سایبان و باران گیر پنجره

سایبان های پنجره ای به چهار دسته برقی ، دستی ، ثابت و متحرک تقسیم میشند که همه این دسته ها ب اهرم های برقی یا الکترونیکی به سایبان های پنجره ای متصل بوده و انتخاب را بسته به نوع استفاده شما راحت تر میکنند. این نکته را باید متوجه بود که سایبان پنجره در چه منطقه‌ای قرار بر نصب دارد. زیرا در مناطق بارانی، آفتابی، برفی و نقاطی که به دلیل موقعیت مکانی ضربه‌های بسیاری به آن محل وارد می‌شود، باید سایبان متناسب با همان مناطق را خریداری کرد.

بازوهای ساپورت استیل و محکم و تریم های فلزی جلو و عقب این سایبان درب براق و شیک است. با استفاده از این سایبان در ، ورودی خانه خود را خشک و در برابر عناصر ، از جمله اشعه ماورا بنفش آسیب رسان ، محافظت کنید. برای خرید بهترین حفاظ پنجره در نمونه‌‌‌‌های متحرک ،فرفورژه ،مدرن و ساده همین حالا مشاوره رایگان بگیرید.

سایر محصولات مشابه

در نتیجه هوای خانه خنک تر است و می توانید به راحتی در محیط آرام و خنک استراحت کنید. یکی دیگر از کارکردهای خاص بارانگیر، اجازه ندادن به گرد و خاک برای ورود به خانه است. چنانچه شما در ورودی خانه یا پنجره ها سایبان نصب کنید،‌ مقدار گرد و خاک ورودی به خانه شما کمتر می شود. در این حالت شما آسایش بیشتری نیز خواهید داشت و نیازی به گردگیری مرتب در خانه نخواهد بود. فیکسینگ بار یکی دیگر از قسمت های بارانگیر است که جنس آن آلومینیوم رنگ شده می باشد.

لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید. بعد از ثبت سفارش ، متخصصان ایران سایبان برای اندازه گیری محل نصب سایبان به محل مورد نظر شما آمده و اندازه گیری های لازم را انجام می دهند. بعد از آن ، مراحل ساخت سایبان سفارش داده شده آغاز می شود که پس از اتمام این مرحله ، متخصصان ما سایبان شما را در محل مورد نظر نصب کرده و آن را آماده تحویل می کنند. از دیگر مواردی که باید در هنگام انتخاب و نصب سایبان در نظر گرفته شود، نوع و کیفیت سایبان می باشد. شما باید سایبانی را انتخاب کنید که در برابر نور آفتاب، بارش برف و باران، ذرات گرد و غبار، رطوبت و نم سایر موارد دیگر مقاوم باشد. اگر می خواهید از سایبانی استفاده کنید که در طول روز ساعت ها در برابر نور خورشید قرار خواهد گرفت، شما باید یک سایبان با کیفیت و مقاوم در برابر نور آفتاب را انتخاب کنید تا در برابر آن کمتر آسیب ببیند.