سایبان پنجره ا 20 تا 30 % تخفیف واقعی طراحی و اجرا زیر قیمت بازار


تنوع جنس و رنگ پوشش رویه سایبان و بارانگیر زیاد بوده و در انواع مختلفی قابل نصب و استفاده می باشند. غالبا نصب سایبان در و پنجره آسان بوده و به سرعت قابل اجرا است. مجموعه ایران سایبان، انواع سایبان را با قیمت تولیدی به سراسر کشور ارسال مینماید.

  • با به حداقل رساندن میزان ورود اشعه ماوراء بنفش به خانه شما، از محو شدن رنگ مواد جلوگیری می کند.
  • بارانگیر تاشو نیز به راحتی تا می شود و در زمان هایی که آن را لازم ندارید بسته خواهد شد.
  • سایبان و پنجره فلزی نفیس ما نه تنها ظاهر ملک شما را بهبود می بخشد بلکه از جلوی درب یا پنجره شما در برابر بارندگی بدون جلوگیری از نور محافظت می کند.
  • همانطورکه از نام آن ها مشخص است در سایبان ثابت هیچ تغییری در آن صورت نمی گیرد و پس از نصب به صورت ثابت باقی می ماند.
  • با درود خدمت بازدید کننده محترم سایبان گستر افتخار دارد که 15سال در زمینه سقف های شیبدار فعالیت نماید ما اولین نیستیم ولی…

ساخت انواع درب و پنجره آهنی و انواع نرده پله و ساخت سایبان پارکینگی و پشت بام و ساخت جان پناه و فرم ساختمان و همچنین ساخت و نصب فلاشینک یا رب پوش دیوار جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس بگیرید . البته توجه داشته باشید که انواع مختلف سایبان های رنگی علاوه بر محافظت از پنجره شما باعث زیبایی ظاهری ساختمان شما نیز می شوند. تا جایی که ساختمان های دارای سایبان پنجره، محبویت زیادی در بین افراد پیدا کرده اند. اما در ادامه بیشتر در مورد ویژگی ‌های سایبان پنجره صحبت کرده ‌ایم. اما بهتر است این نکته را بدانید که بسیاری از مواقع استفاده از سایبان پنجره باعث می ‌شود تا دید ساختمان های مقابل به پنجره های شما کور شود. نصب شد ، نوبت به نصب سقف سایبان ثابت پنجره می رسد که آن هم به وسیله پیچ های مخصوص بر روی اسکلت سایبان پنجره نصب می شود .

کاربرد این قسمت محکم نگه داشتن ورق پلی کربنات و آب بندی کنار دیوار پشت و آب چکان جلو است. طراحی منحصر به فرد سایبان پنجره توسط گروه دیدگاهان غرب امکان پذیر است. این شرکت با تولید سایبان پنجره طرح شیشه اما با طلق های نشکن و ضد ترک که هیچ زمانی کدر نمی شوند توانسته است در بین مشتریان به محبوبیت خاصی دست پیدا کند. این محصول یکی از سایبان های تولید شده به صورت انحصاری توسط شرکت دیدگاهان غرب می باشد. مجموعه ما برای برطرف کردن نیاز مشتریان آماده ارائه تمامی خدمات از قبیل نصب و تعمیرات مدل های مختلف سایبان پنجره می باشد.

۳- نصب سریع و هزینه پایین سایبان پنجره

سایبان پنجره و باران گیر دارای دو نوع دستی و برقی بوده و در ابعاد دلخواه مشتری تولید و عرضه می سایبان برزن علاوه بر سایبان های روتین دارای یک مدل سایبان و باران گیر اختصاصی پنجره می باشد، این مدل سایبان بیشتر هم اکنون با ما تماس بگیرید. بسیاری از مواقع شما نیز تمایل دارید که در کنار پنجره خود از انواع گل ها و گیاهان استفاده کنید، اما به دلیل تابش مستقیم نور خورشید ممکن است گل های شما آسیب ببینند. به همین جهت یک سایبان مناسب می تواند گزینه ای ایده آل برای جلوگیری از سوختگی و پوسیدگی گل ها و گیاهان شما به شمار بیاید.

از منظری دیگر سایبان و بارانگیرها بر اساس جنس پوشش به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. پوشش رویه می تواند از جنس پارچه، پلی استر، آلومینیومی، شیشه ای و … نوع پوشش با توجه به شرایط آب و هوایی، میزان استحکام مورد نیاز و کاربرد، انتخاب و اجرا شود. سایبان و بارانگیر در و پنجره در سایز و ابعاد مختلفی تولید و نصب می شود. به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و محافظت در برابر بارش باران و برف انجام می شود.

و کار با سایبان دستی پر زحمت‌تر از کار با سایبان برقی است، چرا که در سایبان بازویی تماما نیروی دست و انسان دخالت دارد اما در سایبان برقی این موتور الکتریکی است که تنها با فشار دادن دکمه‌ی آن کار باز و بسته شدن را انجام می‌دهد. از طرف دیگر، سایبان‌ پنجره مدل ثابت امکان جابه جایی و تحرک ندارد اما مقاومت و استحکام بیشتری دارد. ولی سایبان متحرک می‌تواند تا، باز و بسته شود، از محل نصب خود جدا و در محل‌های دیگر امکان نصب پیدا کند.

80CM پنجره بادوام سایبان پنجره درب ضد آب سایبان سایبان پاک کننده باران در فضای باز سایبان سایه خورشید

نصب سایبان در و پنجره در انواع ثابت و متحرک، دستی و برقی قابل انجام است. اما قابل باز و بسته شدن نبوده و در تمام طول شبانه روز به یک حالت هستند. به عبارت دیگر سایبان های ثابت پس از نصب، قابلیت تغییر وضعیت نداشته و همواره در یک حالت ثابت باقی می مانند. همکاران مجموعه ما آمادگی خود را جهت پاسخگویی به تمام سوالات شما اعلام می کنند .ایران سایه با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان ثابت و سایبان متحرک مفتخر است که خدمات برتر و یا کیفیتی را به مشتریان خود می دهد. پیشرفت علم در این زمینه باعث شده علاوه بر سرعت در طراحی و ساخت سایبان پنجره و سایبان چتری و سایبان بازویی بالا رود و هم چنین کیفیت و زیبایی ظاهری سایبان و طول عمر مفید این محصولات نسبت به گذشته بالا رود .

قیمت سایبان پنجره

سایبان متحرک به دو شکل تاشو و کشویی به بازار عرضه شده است. سایبان کشویی همانند یک کشو عمل می کند و با فشار دست شما به جهت دلخواهتان جابجا می گردد. ورق پلی کربنات دو جداره ۶ میل و فلت ۳ میل جهت قرار گرفتن در شیار های براکت و فیکسینگ بار استفاده می شود. رول بوت برای محکم نگه داشتن براکت روی دیوار یا پروفیل آهن کاربرد دارد. تمامی قطعات بارانگیر به آسانی و توسط افراد معمولی قابل نصب می باشند. شرکت دیدگاهان، تولید کننده انواع سایبان برقی با ضمانت و خدمات پس از فروش 22 سال است که در این زمینه فعایت میکند.