سایبان پنجره ایران سایبان ️ 09121694829 ️ تولیدی سایبان ️


ابعاد و سایز این محصول را براساس نوع کاربری آن تعیین می کنند. شرکت سایبان شهر یکی از اولین تولید کنندگان سایبان برقی و سایبان پنجره در ایران می باشد که این افتخار پس از سالها فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع سایبان و شناخت نیاز مشتریان حاصل شده است. هدف اصلی سایبان پنجره جلوگیری از تابش مستقیم خورشید از طریق پنجره است و در عین حال اجازه می دهد نور طبیعی از پنجره عبور کند. با توجه به آنچه گفته شد، سایبان‌هایی که بالای پنجره‌ها نصب می‌شوند، می‌توانند باعث صرفه‌جویی قابل‌توجهی در قبض‌های انرژی، به‌ویژه در ماه‌های هوای گرم با خنک‌تر نگه داشتن دمای داخل خانه شوند. نصب این قطعات در کنار یکدیگر زحمت زیادی ندارد و تنها کاری که باید انجام شود این است که از یک تیم متخصص برای نصب سایبان پنجره بهره گرفته شود. باران گیر پنجره همان سایه بان پنجره است که جهت جلوگیری از ورود آب باران به داخل از آن استفاده می شود.

  • شرکت دیدگاهان غرب در سال 1378 تاسیس شده و دارای پروانه بهره برداری از سازمان صنایع و معادن می باشد.
  • مشخصات بارانگیرهای دیدگاهان غرب به این صورت است که در رنگ و طرح های متنوع از هم تولید و به بازار عرضه می شوند.
  • با توجه به ارتفاع درب یا پنجره و یا استفاده مفید از فضائی که قرار است پوشانده شود، می توان براکت با اندازه یا پیش آمدگی مورد نظر را انتخاب نمود.
  • سایبان‌ پنجره متحرک از نوع کشویی و تاشو نیز با قابلیت‌های متنوعی که دارند می‌توانند کاربرد‌های مختلفی داشته باشند که تمام این موارد از مزایای وجود سایبان‌ها است.
  • در این مقاله قصد داریم که بیشتر با بارانگیر یا همان سایبان پنجره آشنایی پیدا کنیم.

از طرفی نصب اصولی سایبان پنجره تأثیر زیادی بر کارایی و دوام آن دارد. نیروهای ماهر ما از تجربه و دانش کافی در زمینه نصب انواع مختلف سایبان پنجره برخوردار هستند. اگر به فکر نصب سایبان پنجره هستید، باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. یک سایبان همچنین می تواند به محافظت از قاب پنجره شما در برابر آسیب ناشی از باران کمک کند.

تهویه مطبوع شما نیازی به کار سختی نخواهد داشت که باعث صرفه جویی در هزینه های برقی شما و کاهش انتشار CO2 می شود. اتاق‌ های آفتاب‌ گیر تا ساعت ۳ بعدازظهر گرم و دلپذیر هستند. سایبان ها می توانند مقداری از نور خورشید را مسدود کنند و خانه شما را در دمای راحت تری نگه دارند.

اما یک سایبان پنجره – به ویژه سایبان ساخته شده از مواد ضد آفتاب – می تواند به میزان قابل توجهی اشعه UV را که از پنجره های شما وارد می شود، کاهش دهد. سایبان پنجره یک باران گیر است و جهت جلوگیری از ورود آب باران به درون ساختمان، از آن استفاده می شود. از سایبان پنجره برای کنترل میزان تابش نور به سطوح نورگذر ساختمان استفاده می شود بنابر این می توان گفت که در تمامی مناطق اقلیمی کشور نیاز به طراحی و ساخت این سازه وجود ندارد.

سایبان پنجره چگونه می تواند به محافظت از خانه کمک کند؟

با استفاده از این نوع سایبان ها می توان در فصول گرم و سرد سال شرایط جوی را کنترل کرد. در واقع با نصب سایبان پنجره می توانید شدت ورود نورخورشید به داخل ساختمان را کاهش دهید و مانع از ورود برف، باران و تگرگ به داخل ساختمان شوید. ایران سایبان از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را در زمینه طراحی ، تولید و نصب انواع سایبان مغازه آغاز نمود و روز به روز دامنه خدمات و محصولات خود را گسترش داد.

و هم فصول سرد سال با کارکرد‌‌‌‌های خاص خود مورد استفاده واقع می‌گردند. و مانع نفوذ باران و برف به خود شوند تا در زیر آن بتوان خود را از معرض خیس شدن به دور نگه داشت. تا با استفاده از آن بتوان از مشخصه نورگیر بودن آن نیز نهایت بهره را برد. بسیاری از مهندسان بر این باور اند که نباید وزن سازه های سبک و هم چنین سازه های سنگین ، از حدی بیشتر شود به دلیل آن که در اثر وقوع زلزله سبب می شود که سازه به آستانه خرابی خود برسد و مشکلات متعددی را ایجاد کند .

استفاده از این سایبان باعث می ‌شود تا به هنگام بارش برف و باران به صورت زاویه دار پنجره شما کثیف نشود و همچنین قطرات باران به داخل پنجره نیز نفوذ نکنند. از جمله دیگر ویژگی‌ های سایبان پنجره علاوه بر موارد ذکر شده، می توان به موارد زیر اشاره کرد، ثبات رنگ بسیار بالای سایبان از جمله ویژگی ‌های بسیار مهم این محصول به شمار می آید، که در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ نشود. سایبان پنجره با توجه به متریال و مواد اولیه که در تولید آن به کار برده می شوند دارای قیمت های مختلف و متفاوتی است.

باران گیر پنجره – سایبان پنجره

نیز بهره برد تا بتوان به کمک آن از گرم شدن بیش از اندازه خانه ها جلوگیری به عمل آورد . بارانگیر تاشو نیز به راحتی تا می شود و در زمان هایی که آن را لازم ندارید بسته خواهد شد. بارانگیرها از لحاظ سایز هم بسیار متنوع هستند که در هنگام خرید باید به این موضوع دقت کرد. در طول تابستان، پنجره های خانه شما می توانند گرمای زیادی را حفظ کرده و آن را به خانه شما بازگردانند. با ایجاد سایه بر روی پنجره، میزان اشعه ماوراء بنفش که به پنجره برخورد می کند و میزان گرمایی که پنجره شما حفظ می کند کاهش می یابد و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی می شود. آن‌ها در رنگ‌ها و سبک‌های زیادی وجود دارند تا با طراحی بیرونی ساختمان مطابقت داشته باشند.

مشخصات بارانگیرهای دیدگاهان غرب به این صورت است که در رنگ و طرح های متنوع از هم تولید و به بازار عرضه می شوند. بارانگیرهای تولیدی توسط این شرکت در سایزها (۸۰-۱۰۰-۱۵۰) سانتی متر یا پیش آمدگی ها (۸۰-۱۰۰-۱۵۰) ساخته می شوند. در سه اندازه 80 سانت، 100 سانتی متر و 150 سانتی متر تولید می شود.

قیمت سایبان پنجره متغیر بوده و قیمت دقیقی برای آن نمی توان ارائه کرد ، چراکه این قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد. قیمت سایبان پنجره به عواملی همچون جنس سایبان ، جنس اسکلت بدنه ، ابعاد پنجره و … بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و یا از طریق ایمیل با ما در ارتباط قرار بگیرید. سایبان‌های ثابت به‌گونه‌ای هستند که بعد از نصب بر روی پنجره دیگر قابلیت تغییر وضعیت ندارند و همیشه در یک حالت ثابت باقی می‌مانند و جزء متعلقات خانه به حساب خواهند آمد. سایبان ثابت دارای استحکام و دوام بالایی است، از پنجره در برابر آب و باد محافظت می‌کند و برای پنجره‌ها و درب‌ها بسیار مناسب است البته سایبان ثابت نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد.