سایبان متحرک قیمت و خرید سایبان برقی متحرک


همچنین طرح هایی که از ترکیب یک چهارچوب آلومینیومی با سیستم سقف پارچه ای تاشو نیز وجود دارد. این سیستم که قادر به مقاومت در برابر باد ، باران شدید و حتی برف است ، یک سیستم کاملا مناسب برای آب و هوا است. در اندازه های منفرد تا عرض هفت متر و حداکثر پیش بینی شش و نیم متر موجود است ، همنین می توان آنها را بهم پیوند داد و واحد های بزرگتری ساخت و یا پشت به پشت پیچ کرد. در حالی که این سیستم به گونه ای طراحی شده است که به یک دیوار یا سازه موجود ثابت می شود ، میتوان از یک چارچوب به سبک تیره در دروازه برای ایجاد یک سیستم مستقل استفاده کرد. سایبان متحرک ها نسخۀ مدرن سایبان های قدیمی هستند که در سردر مغازه‌ها قرار داشتند و با دست جمع می‌شدند. سایبان متحرک ها معمولاً برای سایه انداختن روی پنجره استفاده می‌شوند.

موتور سایبان متحرک عموما دارای دو نوع هستند که با نام های موتور توبولار و موتور برقی ساید در بازار شناخته می شوند. هر کدام از این موتور ها قابلیت های مختص به خود را دارند که بسته به سلیقه و جایگاه قرار گیری انتخاب و نصب می شوند. ما در ادامه به توضیح ویژگی های آن ها به طور جداگانه پرداخته ایم که با هم می خوانیم.

  • به دلیل طراحی تخصصی و عملکرد فراوان این سقف های متحرک ، محفظه جمع شونده به راحتی حرکت می کند تا کل حیاط شما را پوشش دهد.
  • سایبان متحرک به دلیل بهره بردن از مصالح سبک و خاص مقاوم در برابر زلزله می باشد.
  • ما طیف وسیعی از سقف متحرک پارکینگ را در اندازه ها و ابعاد استاندارد و سفارشی تولید می کنیم.
  • در بازسازی سایبان می توانید پوشش سایبان خود را تغییر بدهید، به طور مثال اگر سایبان پارچه ای دارید می توانید پارچه جدید با طرح و رنگی متفاوت سفارش دهید.
  • اجازه دهید هوا و نور تا آنجا که ممکن است به پارچه برخورد کند این احتمان کپک زدن را کاهش می دهد.
  • نکته دیگر محصولات موسوی هوشمند بودن آنهاست بدین معنا که درصورت وزش باد با سرعت بیش از حد تعیین شده و یا بارش نزولات جوی، سایبان اتوماتیک بسته می شود.

از سال 1399 با هدف رفع نیاز و دسترسی آسان هموطنان عزیز و گرامی به اطلاعات شغلی مورد نظر از قبیل نام، تلفن، آدرس، محصول، تصاویر و…. بخشی از سود سالانه شرکت تیوان برای امور خیریه در نظر گرفته شده است. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وبسایت سایبان ایرانیان می باشد . یکی از مناطقی که مردم معمولاً وقتی می خواهند اتومبیل نسبتاً پرکاربرد یا دست دوم بخرند ، به آن نگاه می­ کنند چشم انداز داخلی آن است. آن ها می خواهند بررسی کنند که آیا فضای داخلی هنوز خوب است یا نه، که ارزش خودرو را تعیین می کند.

آشنایی با کاربرد‌های سقف متحرک

و از شما و خانواده شما در برابر اشعه ماورابنفش مضر خورشید تا %98 حافظت می کند. سقف متحرک غیر باربر و غیر سازه ای که اغلب سازه ی آن آلومینیوم و پوسته ی متحرک آن پارچه یاشیشه می باشد که بوسیله ی ریموت کنترل باز و بسته می شود. قدمت این سیستم در کشور ما زیاد نیست و در مقایسه با مصالح ساختمانی دیگر برای پوشش سقف جدید محسوب می شود.

جنس

خرید سایبان متحرک از آن دسته محصولاتیست که باید کیفیت خوبی داشته باشد وگرنه به سرعت نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا می کند و هزینه های اضافی برای شما به بار می آورد. اما سوالی که همیشه پرسیده می شود این است که آیا سایبان ارزان بخریم یا نه؟ ما پیشنهاد می کنیم سایابن باکیفیت و با قیمت مناسب بخرید. معمولا برای ساخت سایبان ها با قیمت پایین از پوشش های بیکیفیت، سازه های آلیاژی بازیافتی و غیر مقاوم و موتورهای برقی با قدرت پایین استفاده می شود.

توضیحاتی در مورد سازه چادری کشویی

با تهیه این نوع سایبان ها بعد مدت کوتاهی شاهد خرابی آن خواهید بود. سایبان متحرک از آن دسته وسایلیست که طول عمری بالا دارد اما به هر حال ممکن است بنا به دلایل مختلفی دچار آسیب و مشکل شود. هزینه سایبان های متحرک به گونه ای نیست که بتوان آن را هر روز عوض کرد و سایبانی جدید خرید پس باید از آن به خوبی مراقبت و نگهداری شود تا بتواند حداقل 5سال و بیشتر کار کند. اما اگر سایبان شما از کار افتاده، پارچه اش پوسیده شده و… ما این مژده را به شما می دهیم که در 80 درصد مواقع لازم به تعویض سایبان نیست و شما می توانید با تعمیر سایبان متحرک مشکلات آن را برطرف کرده و دوباره از آن استفاده کنید. کارشناسان و مهندسین می توانند به راحتی عیب اصلی سایبان را پیدا و آن را برطرف کنند. گاهی ممکن است مشکل اصلی باز و بسته نشدن سایبان از موتور آن باشد، در این مواقع خیلی راحت با تعویض موتور سایبان تعمیر خواهد شد.

سایبان پارکینگ یک محافظ خوب برای خودروی شما در مقابل بارش باران و برف است. سایبان خودرو با امکانات و قابلیت های گوناگون به شما کمک میکند با اطمینان خاطر خودروی خود را در فضای باز قرار دهید و در صورت عدم نیاز به آن میتوان به راحتی آن را جمع کرد. وقتی صحبت از محافظت از وسایل نقلیه در برابر نور خورشید و شرایط نامساعد جوی می شود ، نصب یک پارکینگ قابل حمل یا یک سایبان خودرو یک انتخاب ارزشمند است. بله دوست عزیز شما برای خرید هر یک از سایبان های متحرک می توانید رنگ و طرح پارچه آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. هزینه سایبان ها از آن جا که به عوامل مختلفی مثل ابعاد و اندازه آن بستگی دارد بهتر است برای استعلام قیمت با شرکت ما تماس بگیرید. اگر قصد تغییر دکوراسیون مغازه، رستوران یا حیاط منزل خود را دارید و به سایبان متحرک با ظاهری متفاوت نیاز دارید، آلباتروس می تواند شروع به بازسازی و نوسازی سایبان شما کند.

سایبان برقی ایران سایبان عرضه و فروش تخصصی انواع سایبان, سایبان برقی ایران سایبان, سایبان برقی, سایبان بازویی, سایبان اتوماتیک, سایبان مغازه, سایبان متحرک, سایبان تبلیغاتی, سایبان پارکینگ, سایبان خودرو و … را ارائه می نماید. سایبان برقی ایران سایه عرضه و فروش تخصصی انواع سایبان, سایبان برقی ایران سایه, سایبان برقی, سایبان بازویی, سایبان اتوماتیک, سایبان مغازه, سایبان متحرک, سایبان تبلیغاتی, سایبان پارکینگ, سایبان خودرو و … را ارائه می نماید. نداشتن پارکینگ سرپوشیده برای افرادی که ماشین دارند یکی از مشکلات و معضلات بزرگ است، که با استفاده از سایبان متحرک این مشکل به راحتی حل خواهد شد. حتما تجربه این را داشته اید که مجبور شوید ماشینتان را در یک محوطه رو باز پارک کنید، چه اتفاقی می افتد؟ خودروی شما از نور آفتاب، بارندگی، فضولات پرندگان و… در امان نیست.

ایران سایبان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. سازه های سبک می باشد و جزء انواع سایبان پارکینگ به حساب می آید. شاید شما تصمیم به نصب سقف متحرک مغازه گرفته اید ولی سوالاتی درباره لازم داشتن اخذ مجوز از شهرداری در ذهنتان بوجود آمده باشد. خبر خوشحال کننده این است که این سقف ها جز مصالح سبک ساختمانی می باشند و نیازی به اخذ مجوز نمی باشد. مجموعه سایبان کانوپی در زمینه عرضه انواع سایبان ها، با قیمت اقتصادی فعالیت دارد.

موتور توبولار دارای ظرفیت های باری همچون 30، 60، 80، 100، 120، 140 نیوتون را با ایمنی بالا تحمل کند و در عین حال از ویژگی های دیگری مثل بی صدا کار کردن و ضد سرقت بودن نیز بهره ببرد. سایبان متحرک برقی نوع دیگری از سایبان های موجود است که توسط تیم سایه سازان طراحی و ساخته می شود. براساس گفته های سازنده، پنل های شیشه ای این پارکینگ، ضد اشعه ماوراء بنفش بوده و اجازه عبور این اشعه به داخل را نمی دهد. بعلاوه در برابر تگرگ های سنگین، باران، باد شدید، طوفان، آفتاب و یخزدگی کاملا مقاوم بوده و به هیچ عنوان آسیب نمی بینند و رنگ خود را از دست نمی دهند.