سایبان متحرک سایبان متحرک حیاط سایه سازان


انواع سایبان های متحرک به صورت دستی و یا برقی بر اساس نوع نیاز مشتریان استفاده می شوند. قیمت سایبان های متحرک و نوع کاربری آن ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند. نوع جنس پارچه های به کار رفته در ساخت آن ها بر تغییرات قیمت سایبان ها نقش دارند. سایز و ابعاد سایبان و میزان فضایی که آن ها اشغال می کنند، باعث تغییر قیمت سایبان های متحرک می شود. برای ساخت سایبان حیاط در اصفهان نیز می توانید از سایبان های متحرک و یا برقی استفاده کنید.

سقف های متحرک استخر که توسط سایبان متحرک اصفهان تولید شده اند گزینه خوبی برای استخر های شما هستند زیرا از دوام بالایی برخوردار هستند و در برابر جلبک ها حساس نیستند و نصب آنها نیز در کمترین زمان اتفاق می افتد. بسیار متشکرم از مجموعه و تولید کنندگان سایبان متحرک آلباتروس، به نظرم بهتر از این شرکت در ساخت و تولید سایبان و سقف های متحرک نیست. اولین خریدم سایبان برقی مغازه بود که بسیار باکیفیت خوب هست نزدیک یک سال میشد که داشتمش و بعد تصمیم گرفتم از شما یک سایبان دیگر برای منزلم خریداری کنم.

  • و اگر وزش باد از حدی بیشتر شد یا بارندگی آغاز شد سایبان متوجه شده و به سرعت باز خواهد شد تا محیط زیر خود را در امان نگه دارد.
  • لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید.
  • مدل های منحصر بفردی که در این مطلب خواهید دید، شاید بهترین نمونه طراحی شده در زمینه گاراژهای متحرک باشند پس تا پایان این مطلب با سایه سازان توانا همراه باشید.
  • به طور مثال باید هنگام خرید در نظر داشته باشید که می خواهید سایبانتان به چه اندازه باشد و پارچه آن چه جنسی باشد.
  • سایبان های متحرک به صورت دو تکه ، قاب سایبان و قسمت بالا سایبان ارائه می شوند.

یکی از کاربردهای اصلی سایبان های متحرک، استفاده جهت پارکینگ ماشین است. سایبان متحرک خودرو می تواند به ما در حفظ و نگهداری هر چه بهتر وسایل نقلیه کمک کند. کیفیت بالای تجهیزات و متعلقات این سایبان ها باعث شده مصرف کنندگان رضایت بسیار بالایی از این محصول داشته باشند. متحرک بودن این سایبان ها می تواند در مدرن و به روز بودن این سایه بان ها تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

کیفیت بالای قطعات و ساده بودن سیستم باز و بسته کننده موجود در این سایه بان ها رمز موفقیت آنها بوده است. سایه بان کشویی را می توان بسیار کوچک و یا بسیار بزرگ تولید کرد. معمولا از سایه بان کشویی برای ابعاد بزرگ استفاده بیشتری می شود. جمع شوندگی بسیار راحت این سایبان ها باعث شده تا در ابعاد بزرگ دچار مشکلی جهت باز و بسته شدن، نشوند. بسته بوده و ماشین شما آسیب ببیند اما نصب سایبان پارکینگ ثابت این مزیت را دارد که همیشه سایبان پارکینگ شما بر روی خودروی شما ثابت بوده و از آسیب پذیری خودروی شما جلو گیری می شود . سایبان برقی دو طرفه دارای سازه پوششی بسیار شیک و حرفه ای می باشد این نوع سایبان به دلیل استفاده کاربردی از سیستم قرینه و دو طرفه بالاترین میزان بازشو به طرفین را دارا می باشد.

تاریخچه سایبان متحرک

بسیاری از افراد دوست دارند از فضای گاراژ خود برای ذخیره سازی مواد غذایی و لوازمات یا حتی سالن های ورزشی خانگی استفاده کنند. سایبان متحرک خودرو گزینه بسیار مناسبی برای این افراد است زیرا آن ها میتوانند از فضای پارکینگ هر استفاده ای میخواهند بکنند و در کنار آن از خودروی خود در مقابل باد و تابش مستقیم نور خورشید و هم چنین بارش شدید برف و باران محافظت کنند. سایبان متحرک خودرو با فضای کارآمد ، سازگار با محیط زیست ، مقرون به صرفه ، ایمن و مطمئن ، تعمیر و نگهداری آسان بهترین انتخاب می باشد. کسانی که استخر دارند به دنبال زیادکردن امکانات استخر خود هستند تا هم استخر مدرن تری داشته باشند و هم از امکانات جدید بهره مند شوند. هم چنین در فصل تابستان که آفتاب سوزانی وجود دارد با استفاده از سقف متحرک استخر می توان با راحتی و آرامش در استخر روباز خود شنا کنید. سقف متحرک استخر را فقط برای استخرهای شخصی استفاده نمی کنند بلکه استخرهایی که در مجتمع های تجاری و عمومی نیز هستند می توانند از این سقف بهره مند شوند و جذاب ترکردن محیط باعث رشد کسب و کار خود شوند.

به همین دلیل افراد زیادی از کنار مغازه شما عبور خواهند کرد و ممکن است در روزهای آفتابی یا بارانی زیر سایه سایبان شما بایستند، در این صورت حتما چشمشمان به محصولات داخل ویترین خواهد خورد. موتور برقی توبولار معمولا در سایبان هایی که استفاده کمتری داشته و خیلی نیاز به باز و بسته کردن آن ها نیست دیده می شوند. پس قبل از خرید این نوع موتور باید بدانیم چه میزان قرار است از سایبان متحرک خود استفاده نماییم. موتور های توبولار بعد از استفاده مکرر به یکباره داغ کرده و دیگر سایبان را به حرکت در نمی آورد و می بایست حتما کمی صبر کنید تا موتور خنک شده تا دوباره بتواند به کار خود ادامه دهد. موتور سایبان برقی توبولار همانطور که از نامش پیدا است شبیه لوله می باشد بنابراین نصب آسانی دارد و می توان با توجه به اندازه، طول و عرض سایبان از آن استفاده کرد، بدون اینکه جای زیادی را بگیرد.

سقف متحرک انواع مختلفی دارد که هرکدام برای محیط مناسب خود کاربرد دارد. تولید سقف متحرک و سایبان برقی کنوپی در تهران , مجموعه کنوپی با تکیه بر تجربه 5 ساله تولـید و عرضـه سیستم های سقف متحرک پارچه ای ، آلومینیومی و شیشه ای ، سایبان برقی در خدمت شما عزیزان است. سایبان برقی شرکت ایران سایبان فعالیت خود را از سال ۸۲ در زمینه نصب و خدمات پس از فروش سایبان برقی اتوماتیک از قبیل جک های سایبان اتوماتیک و کرکره های رول آپ و درب های اتوماتیک شیشه ای و سیستم های هوشمند خانگی و صنعتی آغاز کرد. استفاده از سایبان برقی در فضاهای باز و حیاط منازل مسکونی به عنوان سایبان پارکینگ، یکی از دلایل محبوبیت سایبان برقی است.

ایران سایه بان تنهاتولیدکننده سایبان برقی است که با مدیریت دکترمردی موفق به ثبت اختراع درصنعت سایبان شده است. بعد از اینکه تکنولوژی توانست راه خود را در زندگی روزمره ما باز کند، سایبان های متحرک برقی نیز تولید شدند. این نوع سایبان ها ساختار متفاوتی با نوع دستی دارند و نیروی محرکه لازم را از یک موتور الکتریکی دریافت می کنند.

معایب سایبان پارکینگ متحرک :

با وجود پوشش خوب سایبان میتوانید خنکی بیشتری را تجربه کنید و دما تا میزان 20 درجه سانتیگراد زیر سایبان خنک تر خواهد بود. علاوه بر این هدر رفت گرما در زمستان هم کمتر است و شما به میزان قابل توجهی کاهش در هزینه های برق را خواهید دید. شرکت تولیدی پوشش ساز به ارائه انواع نورگیر سقفی، نورگیر حبابی، بارانگیر، سایبان و… می پردازد که می توانید برای کسب اطلاع بیشتر و خرید انواع نورگیر با مشاوران و کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید. در نسل جدید سایبان‌های متحرک، موتورهای هوشمند قرار داده شده که با توجه به زاویه و شدت تابش نور یا بارش باران، میزان گسترده شدن سایبان را تنظیم می‌کنند.

بهترین مطالب وردپرس

رنگ آمیزی ماشین شما با رنگ و کیفیت رنگ مورد نظر شما می تواند صدها هزار تومان برای شما هزینه داشته باشد. بنابراین ، برای جلوگیری از چنین هزینه هایی، می توانید یک سایبان خوب اتومبیل برای خود تهیه کنید. این امر می تواند از ماشین شما محافظت لازم را ارائه دهد که لیاقت آن را دارید. نکته دیگر محصولات موسوی هوشمند بودن آنهاست بدین معنا که درصورت وزش باد با سرعت بیش از حد تعیین شده و یا بارش نزولات جوی، سایبان اتوماتیک بسته می شود.