سایبان متحرک سایبان برقی متین سایبان متحرک سقف برقی سایبان پارکینگ سایبان چتری


از طرفی در فصل گرما هم سایبان با ایجاد مانع در برابر نور خورشید فضای خنک تری با کاهش 20 درجه ای دمای هوا به وجود می آورد. همچنین سایبان متحرک در زمان وزش بادهای شدید مثل سایبان های ثابت آسیب نمی بیند زیرا در شرایط بد جوی قابل جمع آوری هستند. بنابراین شما مشتری گرامی با نصب سایبان متحرک در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و دیگر مجبور نیستید هزینه زیادی را بابت مصرف برق، گاز و آب محل خود و یا برای تعویض سایبان بپردازید.

این موارد باعث شده تا بتوان سایبان های متحرک را از پرکاربردترین سایه بان های موجود در بازار دانست. مقاومت کم تری نسبت به سایبان ثابت دارد و این موضوع به دلیل پوشش سقف به کار رفته در سایبان پارکینگ متحرک می باشد . یکی از مدرن ترین انواع سایبان ها می باشد که افراد علاقه دارند که آن را برای مکان های مختلفی مانند حیاط خانه استفاده کنند.

انواع سایبان متحرک بر اساس نوع عملکرد یا قابل حمل بودن تقسیم بندی می شود . به علاوه جنس سایبان برای فضای باز و در معرض نور مستقیم با سایبان برای فضایی که مستقیم نور خورشید نیست متفاوت است. پس همچنان باید آگاه باشید که چه استفاده ای می خواهید از سایبان بکنید. اگر به فکر خرید انواع سایبان متحرک هستید اما مطمئن نیستید که چگونه از آن به درستی استفاده کنید یا کدام نوع سایبان متحرک برای رفع نیاز شما مناسب است.

  • اگر تا به حال اتومبیل خود را دوباره رنگ آمیزی کرده اید ، متوجه خواهید شد که هزینه آن اصلا ارزان نیست.
  • ارتفاع سایبان خودرو بسته به طرح و سازه سایبان خودرو متغیر می باشد.
  • همانطور که مطلع هستید، سایبان ها ممکن است منجر به تاریک شدن فضای داخلی اماکن مختلف شوند.
  • اگر دنبال ارزان ترین مدل و برند موتورهای ساید هستید، می توانید این برند را تهیه کنید که هم با ups و هم بدون آن و در مدل های 600 و 8000 کیلوگرم تولید می شود.

اگر به دنبال خرید سایبان های اتوماتیک و هوشمند هستید نیز می توانید با با آلباتروس تماس گرفته و جدیدترین سایبان را خریداری نمایید. این مدل موتورها برایشان فرقی ندارد که چندبار ریموت کنترل را فشار می دهید، هر چقدر که بخواهید می توانید سایبان را باز و بسته کنید بدون اینکه مشکلی برای سایبان به وجود بیاید. به طور مثال اگر ریموت دست کودکی باشد و مدام دکمه ریموت را فشار دهد به همان میزان سایبان باز و بسته خواهد شد. نوع موتوری که باید انتخاب کنید کاملا بستگی به نوع سایبان برقی شما دارد. محل نصب این موتور گوشه ای از سایبان است، جایی که به ظاهر و زیبایی سایبان لطمه ای نمی زند. علت این نامگذاری نیز به خاطر وجود زنجیر خلاص کن روی آن می باشد.

اجازه دهید هوا و نور تا آنجا که ممکن است به پارچه برخورد کند این احتمان کپک زدن را کاهش می دهد. اندازه قطر سقف متحرک استخر طرح کروی از حداقل 2 متر تا حداکثر 10 متر قابل اجرا می باشد. تمام سیستم های سقف به صورت استاندارد از نظر برق کار می کنند و می توانند به روش های مختلفی از سوئیچ های دیواری ساده یا کنترل از راه دور گرفته تا سنسورهای خورشید ، باد وباران یا حتی سیستم های اتوماسیون خانگی کار کنند. آنها همچنین به هر دو گزینه گرمایش و روشنایی در دسترس هستند تا مدت زمانی را که می توانید با استفاده از این سیستم ها صرف کنید افزایش دهید.

معمولا یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده جهت حیاط، سایبان های متحرک هستند. این سایبان ها کمک می کنند تا بتوان در مواقع ضروری سایبان را باز و دوباره آن را بست. سایبان متحرک به دلیل بهره بردن از مصالح سبک و خاص مقاوم در برابر زلزله می باشد.

عوامل موثر در تعیین قیمت سایبان متحرک

نوع دیگر آن ها سایبان بازویی دو طرفه می باشد، که توسط یک پایه روی زمین قرار می گیرد. این سایبان نیز در هتل، رستوران، تالار و باغ های بزرگ که نیاز به سایه بیشتری دارند استفاده می شود. یک سایبان متحرک کاملاً اتوماتیک و بدون نیاز به مجوزهای شهرداری به منظور بهره برداری است که می توانید در طول تابستان یا زمستان از آن استفاده کنید. این محصول کاربردی و ارگونومیک بوده و مطابق با آخرین فناوری روز دنیا ساخته شده است. تفاوت سایه بان متحرک با سقف متحرک در جنس متریال استفاده شده و کاربرد آن میباشد. با اینکه موتور توبولار در بین تولید کننده های سایبان برقی از فروش و محبوبیت بالایی برخوردار است ولی برای سایبان های با ابعاد بزرگ، ما استفاده از موتور برقی ساید را ضروری تر می دانیم.

این موضوع باعث شده تا در سال های اخیر حجم استقبال از سایبان های متحرک دستی به حداقل میزان ممکن برسد. علاوه بر کیفیت بالا زیبایی ظاهر این سایبان ها نیز اهمیت زیادی دارد. استخرهای بزرگ و کوچک نیاز به سایبان دارند تا بتوان محافظت بیشتری از آب استخر کرد. مانند مراکز خرید و میادین عمومی، در معرض شرایط آب و هوایی هستند.

راهنمای خرید سقف متحرک پارچه ای

بله یکی از تخصص های آلباتروس ساخت سایبان متحرک سفارشی می باشد، مجموعه ما با توجه به نیاز و درخواست شما سایبانی با ظاهر و اندازه دلخواه شما خواهد ساخت و امکانات و تجهیزات مدنظرتان را روی سایبان نصب خواهد کرد. برای سفارش و صحبت با مشاورین تماس گرفته یا از طریق واتساپ پیام دهید. سلام، لطفا از طریق شماره تماس ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید، با توجه به سایبان متحرک که در نظر دارید زمان تولید و نصب آن به شما گفته خواهد شد. هزینه هم با توجه به نوع سایبانی که درنظر دارید متفاوت هست و به عوامل مختلفی مثل ابعاد سایبان، جنس پوشش و… بستگی دارد. با توجه به نیاز شما، اندازه و نوع سایبان متحرک موتور آن انتخاب خواهد شد. کارشناسان آلباتروس هنگام سفارش شما را راهنمایی کرده و هنگام سفارش می توانید موتور موردنظرتان را هم ذکر کنید و در نهایت کارشناسان و مهندسین موتوری متناسب با سایبان شما انتخاب می کنند.

چرا باید سایه باتیس را انتخاب کنید ؟

سایبان پارکینگ متحرک یکی از انواع سایبان خودرو است که قابل نصب در حیاط شما می باشد . در این نوع سایبان چون از مصالح سبک تری استفاده می شود دارای مقاومت کمتری نسبت به سایبان پارکینگ ثابت دارد . با نصب سایبان پارکینگ متحرک می توانید محیط منزلتان را به محیطی ایمن برای خودرو ، خودر در برابر گرما ی خورشید ، عوامل طبیعی ( برف ، باران های اسیدی ، باد ) ، فضولات پرندگان و …