سایبان متحرک حیاط پارکینگ خودرو برقی- قیمت سایبان


وجه تمایز سایبان و سقف متحرک موسوی نسبت به سایر سازندگان، خاص بودن آن در ابعاد و مکانهای دشوار است که در نتیجه بیش از 40سال تجربه کاری بدست آمده است. با استفاده از محصولات متنوع این کارگاه متوجه طراحی متمایز، نصب عالی آن خواهیدشد. سلام، دوست عزیز ما پیشنهاد می کنیم راجع به تعمیران سایبن متحرک خود با مشاورین آلباتروس صحبت کنید، شاید نیازی به تعویض نباشد. اما اگر قصد خرید سایبان جدید دارید هزینه ها بر اساس ابعاد و اندازه و مدل های مختلف متفاوت می باشد. اگر سایبان شما به غیر از پارچه اش ایراد دیگری ندارد می توانید بدون خرید سایبان جدید با هزینه ای کمتر همان سایبان قبلی را با تعویض پارچه بازسازی کنید ت امثل روز اولش شود.

کیفیت و کارایی این سایبان ها به متریال مصرفی و نحوه ساخت بستگی دارد. سایبان های کشویی را می توان به صورت پارچه ای، شیشه ای و… تولید کرد. در نتیجه قیمت این نوع سایبان ها ثابت نبوده و بستگی به متریال مورد استفاده در ساخت آنها دارد. سایبان کانوپی عرضه کننده و اجرا کننده انواع سایبان در اصفهان می باشد که انواع سایبان برقی، سایبان پارکینگ، سایبان حیاط، سایبان خودرو و.. برای این که از تابش خورشید و اشعه های مضری که دارد جلوگیری شود، هم چنین از رطوبت و برف و باران و گرد و خاک نیز در امان باشید می توانید از سقف متحرک استفاده نمایید.

  • سایبان های پارچه ای متحرک جزو پرفروش ترین و رایج ترین نوع سایبان ها می باشند.
  • آن ها می خواهند بررسی کنند که آیا فضای داخلی هنوز خوب است یا نه، که ارزش خودرو را تعیین می کند.
  • قیمت انواع سایبان متحرک ممکن است کمی بیشتر از سایبان های ثابت باشد.
  • اگر سایبان شما به غیر از پارچه اش ایراد دیگری ندارد می توانید بدون خرید سایبان جدید با هزینه ای کمتر همان سایبان قبلی را با تعویض پارچه بازسازی کنید ت امثل روز اولش شود.
  • سایبان مغازه یکی از شیوه های تبلیغات محیطی، که تبلیغ بر روی سایبان مغازه سر در فروشگاه ها است که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد سایبان مغازه ،مورد توجه بسیاری از مدیران بازاریابی و تبلیغات قرار گرفته است.
  • به همین دلیل است که این روزها بیشتر دارندگان اتومبیل ترجیح می دهند سایبان متحرک مناسبی برای وسیله نقلیه­ی خود را نصب کنند، زیرا این کار را سرمایه گذاری ارزشمندی برای وسیله نقلیه خود می دانند.

به کمک بازسازی سایبان شما با هزینه ای کم تبیدل به یک سایبان جدید خواهد شد، بدون این که دوباره یک سایبان جدید بخرید. در بازسازی سایبان می توانید پوشش سایبان خود را تغییر بدهید، به طور مثال اگر سایبان پارچه ای دارید می توانید پارچه جدید با طرح و رنگی متفاوت سفارش دهید. بازسازی سایبان های متحرک برای افرادی که قصد جابه جایی یا تغییر دکوراسیون رستوران یا کافی شاپ خود را دارند بسیار مفید می باشد، چرا که بدون خرید مجدد سایبان می توانند سایبان های قدیمی خود را با محیط جدید رستوران سازگار کنند.

با داشتن سایبان موسوی در منزل و باغ خود می توانید از فضای بیرون حتی در طول ساعات گرم و طاقت فرسای تابستان لذت ببرید. در کشور ما جهت برقراری این آسایش، سهم قابل توجهی از انرژی صرف سرمایش و یا گرمایش ساختمان ها می‌شود. کاهش مصرف انرژی و بهره گیری درست از نور و انرژی خورشید در ساختمان ها یکی از اصلی ترین پایه های استفاده بهینه از انرژی در ساختمان هاست.

سایبان برقی آفتابگیر برای بالکن

سایه باتیس به عنوان متخصص سیستم های سقف متحرک همیشه بهترین راه حل را پیدا می کند. شما عزیزان می توانید با توجه به نوع پروژه خود، سایبان ها را به صورت ثابت و یا برقی سفارش دهید. در ساخت برخی از سایبان های متحرک سنسور تشخیص وزش باد و اندازه گیری میزان شدت نور خورشید به کار رفته است.

سایبان مغازه متین

موتورهای ساید به دو دسته تقسیم می شوند، ساید معمولی و ساید یو پی اس دار که موتور ساید معمولی یک زنجیر خلاص کن داشته که به کمک آن سایبان باز و بسته می شود اما در نوع UPS دار به غیر از زنجیر خلاص کن یک سیستم برق اضطراری هم وجود دارد. سایبان هایی که یک اهرم دستی دارند، باید اهرم را بکشید تا سایبان باز یا بسته شود. این سایبان متحرک طبیعتا قیمت پایین تری نسبت به سایبان های برقی دارد. به غی راز اهرمی که باعث باز و بسته شدن سایبان متحرک دستی می شود، روی آن پیچی وجود دارد که می توانید شیب سایبان را از 0 تا 45 درجه تنظیم نمایید. سایبان متحرک اغلب در تابستان برای ایجاد سایه استفاده می شود ولی سقف متحرک استفاده گسترده تری دارد.

انواع سایبان متحرک را بر اساس کاربرد معرفی کردیم و دیدید که این سایبان ها تقریبا در هر مکانی مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار کاربردی هستند. اما حتما در تصاویر مختلف دیده اید که این سایبان های متحرک ظاهر و مدل های مختلفی دارند. اکنون برای زندگی با رفاهی بیشتر سایبان های هوشمند وارد بازار شده اند. سایبان هایی که بدون استفاده از ریموت به صورت خودکار باز و بسته می شوند. نحوه عملکرد این سایبان ها بر اساس برنامه ایست که روی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر وصل می شود و با آن برنامه می توانید به سایبان خود برنامه دهید، مثلا آن را روی یک ساعت مشخص تنظیم کنید تا هر روز راس آن ساعت باز شود. مزیت سایبان های هوشمند این است که روی آن های سنسوری قرار گرفته که می تواند متوجه بارندگی یا میزان وزش باد شود.

تقریبا در هر جایی که بخواهید می توانید یک سایبان متحرک دستی یا برقی تهیه کرده و از سایه آن استفاده کنید. در ادامه به چند نمونه از کاربردهای سایبان ها اشاره کرده ایم.هر نوع از سایبان های پارچه ای، آلومینیومی و شیشه ای در مکان هایی مانند رستوران، کافی شاپ، حیاط، بالکن و.. از سقف و سایبان های شیشه ای می توانید برای طراحی دکوارسیون ساختمان تان استفاده نمایید. سقف های شیشه ای استحکام بالایی داشته و در کنار زیبایی ظاهری عایق مناسبی نیز هستند.

گیزباکس از هر دو طرف قابل استفاده است و به صورت اتوماتیکو برقی نیز باز و بسته می شود. پارکینگ متحرک گیزباکس نصب بسیار سریع و آسانی دارد و به راحتی به زمین متصل می شود. برای پوشش سلایق متفاوت این پارکینگ در رنگ های متنوعی تولید می شود که می تواند با دکوراسیون حیاط شما کاملا هماهنگ شود. ساختمان هایی که حیاط ، گنبد شیشه ای یا تراس دارند اغلب به دلیل نا امن بودن شرایط آب و هوایی محلی نمی توانند از زیباترین فضاهای خود استفاده کنند. در این موارد یک سقف ثابت می تواند امکانات شگفت انگیز فضاهای باز را محدود کند و یا یک اتاق را کاملا تاریک کند. با یک سیستم سقف متحرک ، ایجاد شرایط راحت در مدت زمان کوتاه چه برای ایجاد سایه در روزهای گرم و آفتابی و چه برای محافظت در برابر باد و باران امکان پذیر است.