سایبان متحرک انواع سایبان متحرک کاربرد سایبان متحرک قیمت سایبان متحرک


بالاخره سایبان متحرک ما رسید و نصب شد، ازتون ممنونم خیلی زیباست و بنظرم خیلی خوب ساخته شده و باکیفیته. ما واسه حیاطمون گرفتیم یک سایبان بازویی فول باکس که زیرش ماشین پارک میکنیم. از آن جا که تنوع سایبان ها بسیار زیاد است، برخی از مشتریان نمی دانند که برای محلی که نیاز به سایبان دارند، کدام نوع مدل سایبان مناسب است. بخشی از پاسخ این سوال به سلیقه شما بستگی دارد و بخشی دیگر به کاربرد سایبان و نیاز شما. به طور مثال باید هنگام خرید در نظر داشته باشید که می خواهید سایبانتان به چه اندازه باشد و پارچه آن چه جنسی باشد. بنابراین اگر در خرید مدل سایبان برقی مردد هستید، با مشاورین آلباتروس تماس گرفته تا آن ها با راهنمایی تخصصی شما را راهنمایی نمایند.

  • خواه صاحب مشاغلی باشید یا این سایبان های خودرو را برای استفاده شخصی خود بخواهید، باید محصولی را پیدا کنید که بتواند برای سال های طولانی خدمات خوب و بی دردسری را برای شما فراهم کند.
  • اما اگر ساییان های متحرک را بیش از حد باز و بسته کنید، به موقع آن را تمیز نکنید و از پارچه آن به خوبی مراقبت نکنید طول عمر آن کاهش می یابد.
  • اگر قصد تغییر دکوراسیون مغازه، رستوران یا حیاط منزل خود را دارید و به سایبان متحرک با ظاهری متفاوت نیاز دارید، آلباتروس می تواند شروع به بازسازی و نوسازی سایبان شما کند.
  • در روزهای گرم سال هنگامی که خودرو ساعات طولانی زیر نور آفتاب می مانند آنقدر داخل ماشین داغ می شود که نمی توان روی صندلی ها نشست، در ضمن نور آفتاب می تواند به رنگ خودرو نیز آسیب بزند.
  • یه سایبان ازتون پارچه ای خریدم اولش فکر می کردم پارچه ش زود خراب میشه وقتی تو آفتاب زیاد بمونه بعد دیدم که نه محصولاتتون واقعا بالاترین کیفیت رو دارند.

برخی از وسایل نقلیه مانند موتورسیکلت در تمام طول سال مورد استفاده قرار نمی گیرد. آن ها را در فصل غیر مجاز در داخل یک سایبان های خود نگه دارید تا حفظ شوند و ارزش خود را از دست ندهند. شما هزینه های زیادی را صرف وسایل نقلیه خود کرده اید و ارزش آن را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید تا ارزش آنها را حفظ کنید. معروف ترین برند موتور سایبان های برقی موتور بارزانته می باشد که تحت لیسانس ایتالیا است. این موتور ساید در دو نوع ups دار و بدون یو پس اس در حال تولید می باشد.

انواع سایبان متحرک

امروزه بیشتر از فولاد ضد زنگ استفاده میشود زیرا فولاد سبک تر و از آلومینیوم قوی تر است. استفاده از سایبان های متحرک امکان تبلیغات یا هرگونه چاپ با طرح دلخواه به شما می دهد. سایه باتیس محصولات سایبان را در طیف گسترده ای از جمله فروش سایبان برقی ، سایبان متحرک ، سایبان مغازه ، سایبان پارکینگ ، سایبان چتر و … دارد و ارائه این محصولات در سراسر ایران انجام می گیرد. قیمت سایبان برقی مغازه، سایبان اتوماتیک، سایبان پارکینگ خودرو، سایه بان پارکینگ ماشین، سایبان متحرک، سایبان چتری، سایه بان خودرو، سقف برقی، سقف متحرک، سقف جمع شونده، سقف برقی جمع شونده پارکینگ و .. به علت داشتن قابلیت های مختلف و انجام مانورهای مختلف تبلیغاتی بر روی آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد که بر اساس بودجه مشتریان عزیز طراحی و ساخته می شود.

شیشه های اسلایدی و بالکنی

همچنین هنگام بارش باران و برف یا در مواقع تابش سوزان خورشید، اوقات خوشی را بدون هیچ مشکلی در زیر آن سپری می کنند. البته عمر زیاد آن بستگی به دقت در نگهداری آن دارد .زمان های از شب یا زمان مسافرت که از سایبان استفاده نمی کنید بهتر است آن را ببندید به این صورت سایبان ها دیرتر نیاز به تعمیر دارند و عمر بیشتری پیدا می کنند. همچنین جنس پارچه مورد استفاده در سایبان در عمر آن ها تاثیر گذار است. عمر پارچه سایبان ها بین 10 تا 15 سال است و تا آن زمان نیاز به تعویض ندارند. ارتفاع سایبان خودرو بسته به طرح و سازه سایبان خودرو متغیر می باشد. اما بهترین ارتفاع ، ارتفاعی ست که بلندترین خودرو شاسی بلند به راحتی با فاصله حداقل 30 سانتی متر از زیر سازه عبور کند.

راهنمای خرید سایبان

هرگز نگران پاک کردن برف از وسیله نقلیه خود نباشید ، هنگامی که آن را در زیر یک سایبان خودرو پارک می کنید دیگر برف یا باران روی وسیله نقلیه شما نمی ریزد. اگر قصد خرید سایه بان متحرک را دارید، باید بدانید که قیمت سایه بان بسته به عوامل مختلفی نظیر ابعاد و اندازه سایه بان،جنس یراق آلات به کار رفته در سایبان متحرک و…است. آقا دمتون گرم خیلی مرسی واسه سایبان متحرک مغازه ما، دیروز یکی از دوستام اومد مغازه قیمت سایبان رو پرسید گفت نسبت به جنس و متریالش خیلی خوب خریدم. میگفت سه چهار ماه پیش اونم سایبان بازویی واسه مغازش خریده بوده اما رنگ پارچه اش رفته تازه قیمت سایبانشم یخرده بیشتراز مبلغی بود که من خرج کردم . خلاصه کلی با تعریفای دوستمون انژی گرفتم و اومدم ازتون تشکر کنم که جنس خوب میدی دست مشتری..

آنها که برای استفاده در تمام سال طراحی شده اند ، توانایی مقاومت در برابر باد و باران ( و در بعضی موارد برف ) را دارند. همه سیستم های ما می توانند در برابر آب باران مقاومت کنند و بسیاری از آنها روش های خاص خود را دارند ، از هدایت آب به طرفین تا داشتن سیستم های زهکشی یکپارچه برای پایین آوردن آب از پایه های پشتیبانی به زمین . این سایبان ها در اندازه های مختلف توسط شرکت ها برای تبلیغات خریداری شده و در فضا بیرونی ساختمان هنگام به فروش رسیدن یا تبلیغات برند ها استفاده می شود.

این نوع از سایبان ها بر خلاف سایبان های ثابت دارای مفصل هایی برای باز و بسته شدن هستند. مفاصلی که برای این سایبان ها مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت بسیار بالایی دارند. این موضوع باعث می شود تا بتوان با اطمینان خاطر بیشتری از سایه بان متحرک استفاده کرد. از سایبان کشوئی در مواردی که نیاز به سایبان متحرک باشد.می توان استفاده کرد.