سایبان متحرک انواع سایبان متحرک و برقی گروه فنی و مهندسی آرادیس


حتما برایتان پیش آمده زمانی که قصد داشتید سوار ماشین خود بشوید اما به محض نشستن روی صندلی احساس می کردید. سایبان متحرک یک گزینه ایده آل برای مصون نگهداشتن خودردوی شما از گزند آفتاب مضر تابستان خواهد بود. مدل های منحصر بفردی که در این مطلب خواهید دید، شاید بهترین نمونه طراحی شده در زمینه گاراژهای متحرک باشند پس تا پایان این مطلب با سایه سازان توانا همراه باشید. از سایبان می توان در فصول مختلف در برابر بارندگی، جلوگیری از نور مستقیم آفتاب به داخل و… استفاده کرد.

  • هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند که همین موضوع هم روی قیمت سایبان متحرک تاثیرگذار است.
  • تیم طراحی و اجرای سایبان متحرک مشهد در سال 1390 به منظور رفع نیاز به سایبانی مستحکم و زیبا فعالیت خود را آغاز نمود.
  • سایبان هایی که بدون استفاده از ریموت به صورت خودکار باز و بسته می شوند.
  • سایبان متحرک اصلا چیزی نیست که بخواییم هر روز یا هر ماه عوضش کنیم.

مزیت دیگری که سایبان برقی مغازه دارد، این است که برای مشتریانی که در حال عبور از پیاده رو هستند نیز فضایی خنک و امن فراهم خواهید کرد. مردم ترجیح می دهند از زیر سایبان های مغازه عبور کنند تا بارندگی یا آفتاب اذیتشان نکند، همین موضوع می تواند باعث شود که آن ها نگاهی به ویترین مغازه شما هم بیاندازند. خود سایبان نیز اگر رنگ بندی خوبی داشته باشد یا طرح و لوگویی خاص روی آن بخورد می تواند باعث جلب توجه بیشتر و افزایش مشتری بشود.

چرا باید سایه باتیس را انتخاب کنید ؟

گرمای خورشید می تواند باعث ایجاد عکس العمل مخرب در سطح خارجی اتومبیل شما شود که باعث سوختن رنگ می شود. نکته دیگر در مورد رنگ اتومبیل آسیب دیده این است که، رنگ آمیزی مجدد ماشین می تواند هزینه بر باشد. این سایبان های متحرک را به راحتی می توان در مکان مورد نظر نصب کرد.

Attachment: سایبان متحرک

بدین ترتیب معمولا افرادی که از سایه بان متحرک استفاده می کنند، هیچ گونه نارضایتی از این محصول ندارند. مواردی که به آنها اشاره شد باعث می شوند تا استهلاک این نوع از سایبان ها به حداقل برسد. ویژگی های معرفی شده باعث شده تا پس از گذشت سالهای طولانی هنوز هم سایبان دستی متحرک مورد استقبال قرار بگیرد.

امیدواریم از خرید خود رضایت کامل داشته باشید و ما را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کنید. شرکت سایه سازان کوروش با طراحی و ساخت انواع سایبان پارکینگ با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در خدمت شما است . شرکت سایبان متحرک سامان با استفاده از تکنولوژی روز و بر اساس طراحی مدرن سایبان و سقف متحرک، یکپارچه ای را تولید کرده است که می تواند در ابعاد مختلف جوابگوی نیاز شما عزیز باشد. در خرید سایبان متحرک حتما به نوع پارچه به کار رفته در سایبان دقت کنید؛ زیرا اگر در شرایط اقلیمی زندگی می کنید که آب و هوای بسیار گرمی دارد، بهتر است از سایبان هایی استفاده کنید که پارچه به کار رفته در ساخت و تولید آن ها بادوام تر باشد. یکی از کاربردهای گسترده از سایبان های متحرک، بهره گیری از آنها برای پوشش حیاط می باشند که مخصوصاَ در کشور ما که در اکثر مناطق آفتابی می‌باشد و در فصل تابستان استفاده از فضای ایوان و حیاط را می نماید. بیشتر این سیستم‌ها ضدآب هستند و در مقابل سایه‌بان‌های مقاوم در برابر آب (سایه‌بان‌های دارای بازوهای افقی) قرار دارند و در نتیجه، آب به قسمت «بام» این سایبان‌ها به هیچ وجه نفوذ نمی‌کند.

ریموت را میزنیم و با فشار دادن یک دکمه سقف باز می شود و دید به آسمان را داریم. موارد ترکیدن لاستیک بیشتر در هوای گرم تابستان نسبت به زمستان گزارش می شود. دلیل این امر را می توان به افزایش دما مرتبط دانست که منجر به انبساط غیرضروری لاستیک ها می شود. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید. برای تمام فضاها از تراس و پارکینگ و حیاط گرفته تا رستوران و کافه قابل استفاده است. برخی از مدل‌ها ریموت کنترل دارد که دسترسی به آن را راحت می‌کند.