سایبان متحرک انواع سایبان متحرک و برقی گروه فنی و مهندسی آرادیس


باز و بسته شدن سایبان با ریموت کنترل انجام می شود، پس زمان هایی که لازم است گیاهان در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرند، می توانید با استفاده از ریموت سایبان را ببندید. با خرید سایبان متحرک روف گاردن از آلباتروس یک سایبان با کیفیت خواهید داشت که در مدت زمان طولانی تغییر رنگ نخواهد داد و با توجه به اندازه دلخواه شما ساخته خواهد شد. هرچه هوا گرم تر می شود، استقبال از استخرهای روباز بیشتر و بیشتر می شود. شما می توانید برای کنار استخر سایبان های متحرک چتری، بازویی و… نصب کنید تا افراد در کنار استخر بتوانند زیر سایه استراحت کنند. اما نوع دیگری از سایبان های استخر پوشش هایی هستند که کل استخر را در بر میگیرند. این سایبان ها باعث می شوند استخر روباز نه تنها برای تابستان ها بلکه در تمام فصول قابل استفاده باشد.

  • سقف های متحرک تراس یک پوشش تراس چند منظوره است که از یک چهارچوب شیک و مینیمالیستی تشکیل شده است که در پنج رنگ و سقف پارچه ای pvc موجود است.
  • این موتور ساید در دو نوع ups دار و بدون یو پس اس در حال تولید می باشد.
  • اما اگر می خواهید طرح، لوگو یا تصویر خاصی را روی پارچه سایبان بزنید، این کار نیز قابل انجام می شود.
  • اما پارچه هایی که آلباتروس روی سایبان های خود نصب می کند ضمانت پنج ساله داشته و اگر در طول این مدت مشکلی برایشان پیش آمد به صورت رایگان قابل تعویض خواهند بود.

انواع دیگر سایبان ها نیز وجود دارد که که به حالت سایبان چتری و یا سایبان پارچه ای می باشند. اما از این نوع سایبان ها نمی توان برای سایبان سازه و ساختمان استفاده کرد. سایبان متحرک امروزه در ساختمان ها، ویلاها و سازه ها مورد استفاده واقع می شود و دارای طرفداران زیادی است. هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند که همین موضوع هم روی قیمت سایبان متحرک تاثیرگذار است.

مزایای سایبان متحرک

همچنین این سایبان را می توانید یا استفاده از کنترل از راه دور یا نصب برنامه ای در تلفن همراه خود کنترل کنید. از این رو می توانید به سادگی با نصب سایبان برای ماشین خود از آن محافظت کنید. سایبان از وسیله نقلیه شما محافظت اساسی می کند و باعث می شود حتی در آب و هوای دلپذیر تابستان نیز رنگ ماشین تازه و کاملاً جدید به نظر برسد. گرمای خورشید به دلیل سوختن می تواند به سطح رنگ اتومبیل شما آسیب برساند. گرما می تواند باعث کثیف به نظر رسیدن وسیله نقلیه شما شود و رنگ آمیزی مجدد آن می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. سایبان های متحرک که امروزه محبوبیت زیادی نزد مردم یافته است، سایبان هایی انعطاف پذیر هستند که دارای موتور الکتریکی بوده و با فشردن دکمه ریموت کنترل از راه دور بصورت اتوماتیک از کنار یا لبه ها باز و بسته می شوند.

کابرد های سایبان متحرک

این سایبان ها، سایبان متحرک خودرو و سایبان ثابت خودرو است که هر دو رضایت مطلوب کاربر را برای افرادی که از آن ها استفاده می کنند تضمین می کند. سایبان متحرک بازویی یکی از پرفروش ترین محصولات در دسته سایبان برقی هاست. این سایبن قابلیت تنظیم شیب داشته و به کمک ریموت باز و بسته می شود. خیلی از مغازه داران برای محافظت از اجناس و تنظیم دمای مغازه خود از سایبان بازویی برای سردر مغازه یا فروشگاه خود استفاده می کنند.

طراحی، ساخت و اجرای سایبان متحرک پارچه ای

شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است. سایبان چتری دارای طرحی زیبا و دارای کناره هایی است که در هنگام استراحت در بالکن خود، مانع از دیده شدن می شود. با سایبان های سایبان چتری بزرگ، می توانید یک شام عالی و آرام را در محیط بیرونی سازماندهی کنید ، یا به راحتی از یک بعدازظهر دلپذیر در باغ خود ، که توسط رایحه های پررنگ گیاهان و گل ها احاطه شده است لذت ببرید. این یکی از دلایل واضحی است که باید دنبال ایجاد سایه برای ماشین بروید.

سایبان متحرک اصلا چیزی نیست که بخواییم هر روز یا هر ماه عوضش کنیم. ما پارکینگ خونمون رو بازه و دیگه همه می دونن چقدر دردسره ماشین رو زیر آفتاب شدید و روزهای بارونی پارک کردن. یه سایبان ازتون پارچه ای خریدم اولش فکر می کردم پارچه ش زود خراب میشه وقتی تو آفتاب زیاد بمونه بعد دیدم که نه محصولاتتون واقعا بالاترین کیفیت رو دارند. من اولین بارمه که نظر خیلی مثبت برای یک سایت می ذارم اونم چون سایبان شما بیش از سطح توقعاتم بود.

شما به راحتی می توانید سایبان چتری را که یکی از انواع سایبان متحرک است در اطراف حیاط ، باغ و کنار استخر خود نصب کنید ، نه تنها برای داشتن حداکثر محافظت در برابر آفتاب بلکه برای ایجاد حس زیبایی در محیط بیرون خود مناسب است. نصب این سایبان برای استفاده در کنار استخر و آفتاب گرفتن در تابستان به شدت توصیه می شود زیرا هم نصب آسانی دارد هم می توانید در صورت عدم استفاده آن را جمع کنید. در واقع ، استفاده از سایبان سایبان چتری یک ایده منطقی است ، مخصوصاً در اندازه بزرگ تر برای زمانی که می خواهید یک مهمانی شام در فضای باز داشته باشید. نصب سایبان متحرک برای خیلی از مغازه ها از واجبات است چرا که ممکن است تابیدن نور آفتاب به داخل مغازه به مرور باعث آسیب رساندن به محصولات داخل ویترین یا جلوی درب مغازه شود. مثلا میوه فروشی ها یا سوپر مارکتی ها حتما باید سر در مغازه خود سایبان نصب کنند زیرا بارندگی و تابش آفتاب می تواند باعث فاسد شدن محصولات خوراکی یا میوه ها بشود. این مشکل برای بوتیک و لباس فروشی ها نیز ممکن است پیش بیاید چون نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ لباس ها شود.

نشستن در فضای باز و استفاده از هوای آزاد لذت بخش است اما تا وقتی زیر سایه و دور از هر عامل آزاردهنده ای باشیم. سایبان متحرک به شما کمک می کند در هر زمان از سال بتوانید از سایه آن استفاده کنید. در گذشته سایبان های ثابت وجود داشتند اما اکنون با پیشرفت علم سایبان هایی طراحی و تولید می شود که قابلیت های بیشتری دارند و می توانند در زوایا و شیب های مختلفی قرار بگیرند. در ادامه راجع به انواع سایبان متحرک، مزایا و کاربردهای آن توضیح می دهیم. قیمت انواع سایبان متحرک ممکن است کمی بیشتر از سایبان های ثابت باشد.