سایبان برقی چادر برقی سایه بان برقی مغازه آفتابگیر برقی سایبان


سایبان فول باکس با توجه به ساختار آن از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار میباشد و برای سایبان رستوران، سایبان پنجره، سایبان بالکن و سایبان مغازه که در دید هستند مناسب میباشد و طرفداران زیادی دارد. برای سایبان کلاسیک میتوان یک آویز به صورت ساده یا دالبر سفارش داد که میتوان تبلیغات مغازه یا فروشگاه را بر روی آن چاپ کرد. در این نوع سایبان پارچه یا پوشش متحرک در معرض نور خورشید و بارش باران و برف است که میشود به عنوان ضعف آن به حساب آورد. شما میتوانید در طول روز به هر اندازه که نیاز داشته باشین سایبان را باز و یا بسته کنید و یا مواقعی که اصلا نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنین.

  • مثلاً یکی از موضوعات مهم این است که در محل نصب اشیای تیز وجود نداشته باشد.
  • در گذر زمان، خودروها در زیر نور خورشید فرسوده شده و رنگ خود را از دست می‌دهند؛ به همین دلیل اگر شما به ماشین خود اهمیت می‌دهید باید از سایبان پارکینگ استفاده کنید.
  • همان طور که اشاره کردیم سایبان های چتری در انواع مختلفی تولید می شوند.

سایبان برقی امکان نصب سیستم نور پردازی را به شما می دهد که به این وسیله می توانید روشنایی محاط را افزایش دهید و حتا زیبایی محیط زیر سایبان را افزایش دهید. این محصول نسبت به سایبان های دستی قدیمی مزیت های بی شماری دارد. همچنین استفاده از سایبان برقی برای ساختمان و مغازه و … شما مزیت های خاص خود را دارد که در این قسمت به آن می پردازیم. کاربرد این نوع از سایبان همانطور که از نامش پیداست در پارکینگ ها و خصوصا در پارکینگ های روباز مانند حیاط منزل می باشد و خودروی شما را از نور خورشید و باران و برف و مزاحمت پرندگان محافظت می کند. فضای 2 تا 3 متری برای نصب سایبان کافی است و سایه ای که ایجاد می کند مناسب و بزرگ است.

مشاوره رایگان خرید سایبان برقی

همچنین در هنگام بارش باران وزن پارچه برزنتی چندین برابر می شود و فشار مضاعفی را به بازوهای سایبان برقی وارد می کند. در گذشته ، معمولاً برای سایبان برقی که هدف از نصب آن جلوگیری از تابش آفتاب است ، از پارچه های بزرنتی استفاده می شود. رنگ مشکی بشدت حرارت و تابش خورشید را جذب می کند و سایبان برقی سیاه رنگ بعد مدتی بور می شود و کهنه و قدیمی به نظر می رسد. با توجه به کاربردی که مورد نظر است می توان برای سایبان رنگ مناسب انتخاب نمود. شما با توجه به اندازه مورد نیاز خود طول کار را اعلام نمایید و برای شما تولید می شود. ولی سایبان های برقی و دستی امروزی این نقطه ضعف را ندارتد و تقریباً افقی رو به جلو حرکت می کنند و در نتیجه جلوی دید مغازه را اشغال نمی کنند.

چتر پایه بغل

به همین خاطر معمولا در مکان هایی مثل رستوران و کافه ها که محل تردد مشتریان زیادی بوده، تبلیغات اثربخشی بهتری دارد. تبلیغات روی سقف متحرک برقی و انواع سایبان را می توان نوعی تبلیغات محیطی در نظر گرفت که در جذب مشتری برای یک کسب و کار عملکرد بسیار مطلوبی را به دنبال خواهد داشت. یکی از مزایای سقف برقی این است که برای مدت زمان زیادی می توان بدون صرف هزینه خاصی از آن استفاده کرد.

این نوع سایبان برای باز یا این که بسته شدن از موتور توبلار و برای عملیات آزاد سازی و کشیدن از نیروی ارتجاعی فنر بهره می برد . سایبان عمودی (افقی) کاربرد سایبان عمودی همانگونه که گفته شد , سایبان عمودی یکی از انواع سایبان پنجره است . به صورت کلی سایبان‌های متحرک و برقی به دلیل وجود موتور الکتریکی در آنها قیمت بالا تری نسبت به دیگر انواع سایبان دارا هستند . در بین سایبان‌های متحرک هم , سایبان عمودی به دلیل مزایا و امکانات بیشتر و همینطور به دلیل وجود یک موتور الکتریکی برای تغییر شیب , گران تر از سایر انواع سایبان‌ها می باشند . سایه بان برقی که از انواع سایبان‌های متحرک نیز است، از طریق موتور الکتریکی به کار رفته در آن و در واقع ساختار مکانیکی به یک سازه‌ی متحرک تبدیل شده و می‌توان از طریق ریموت و کنترل آن را باز و بسته کرد.

اما این که بتوانید یک سایه‌بان با کیفیت را ازمرکز خرید سایه‌بان ایمن صنعت خریداری کنید امر بسیار مهمی است. شما می‌توانید با ما تماس گرفته و ضمن اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره برای خرید بهترین نوع سایه‌بان، تجربه خرید خوبی را از یک مرکز خرید سایه‌بان ایمن صنعت داشته باشید. یک سایبان جانبی دارای یک قاب است که باید روی یک دیوار محکم به ضخامت ۱۰ سانتی متر یا یک تیر محکم نصب شود. این کار، ساده ترین راه سایبان برای نصب است که می‌توان آن را در عرض چند دقیقه آماده استفاده کرد. بسیاری از سایه‌بان‌های جانبی به صورت دستی از طریق فنرهای جمع شونده قوی جمع می‌شوند که انعطاف پذیری خوبی را برای عملکرد طولانی مدت فراهم می‌کنند. ریموت کنترل سایبان برقی برد بالایی دارد و شما می توانید حتا از فاصله سی متری با استفاده از ریموت کنترل سایبان برقی را کنترل کنید.