سایبان برقی و سقف متحرک سامان سقف برقی،سایبان برقی و سایبان متحرک


سایبان نصب شده به شما در صرفه جویی هزینه ها و کاهش اثر کربن کمک می کند. سایبان مغازه یکی از شیوه های تبلیغات محیطی، که تبلیغ بر روی سایبان مغازه سر در فروشگاه ها است که با توجه به ویژگی های منحصر به فرد سایبان مغازه ،مورد توجه بسیاری از مدیران بازاریابی و تبلیغات قرار گرفته است. برای تمیز کردن سایبان ها می توانید از یک جریان ملایم آب استفاده کنید.

  • سایبان متحرک خودرو در حیاط خانه ها ، فرودگاه ها ، بیرون رستوران­ ها، دفاتر کار و انواع مختلف مناطق مورد استفاده قرار می گیرد تا همه افراد این امکان را داشته باشند که اتومبیل و وسایل نقلیه خود را با خیال راحت در سایه پارک کنند.
  • کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وبسایت سایبان ایرانیان می باشد .
  • استخرهای بزرگ و کوچک نیاز به سایبان دارند تا بتوان محافظت بیشتری از آب استخر کرد.
  • وقتی صحبت از محافظت از وسایل نقلیه در برابر نور خورشید و شرایط نامساعد جوی می شود ، نصب یک پارکینگ قابل حمل یا یک سایبان خودرو یک انتخاب ارزشمند است.
  • شما به راحتی می توانید سایبان چتری را که یکی از انواع سایبان متحرک است در اطراف حیاط ، باغ و کنار استخر خود نصب کنید ، نه تنها برای داشتن حداکثر محافظت در برابر آفتاب بلکه برای ایجاد حس زیبایی در محیط بیرون خود مناسب است.
  • با نصب سقف اتوماتیک میتوان مصرف انرژی را به اندازه قابل توجهی کاهش داد.

یا در مناطقی که به شدت در معرض آفتاب و درجه حرارت بالا قرار دارند استفاده از سقف متحرک می تواند سایه مورد نیاز را در روزهای گرم فراهم کند. در آب و هوای سردتر، هنگام باز کردن سقف در روزهای آفتابی و گرم ، اثر مشابهی وجود دارد . فناوری سقف جمع شونده می تواند آسایش و رفاه عمومی را در هر مکان ، مستقل از آب و هوای محلی تضمین کند.

این اثر بیشتر زمانی خطرناک است که ماشین برای مدت طولانی تری در معرض آفتاب گرم سوزان تابستان قرار گیرد. هنگامی که درب اتومبیل خود را باز می کنید تا وارد شوید به دلیل هوای گرم خارج شده احساس می کنید که در معرض آفتاب سوزان هستید. این سایبان ها بر خلاف سایه بان های ثابت، مقاومت بیشتری در برابر وزش بادهای شدید دارند. فضای کمی را اشغال می‌کند و با توجه به نیاز کاربران در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. همانطور که مطلع هستید، سایبان ها ممکن است منجر به تاریک شدن فضای داخلی اماکن مختلف شوند. این موضوع باعث می شود تا حتی در طول روز برای روشن کردن محیط داخل، نیاز به استفاده از لامپ داشته باشیم.

مزایای سیستم سقف جمع شونده

و اگر وزش باد از حدی بیشتر شد یا بارندگی آغاز شد سایبان متوجه شده و به سرعت باز خواهد شد تا محیط زیر خود را در امان نگه دارد. این سایبان های جدید برای ساختمان هایی که سیستم هوشمند دارند بسیار مناسب است. یکی از فضاهایی که بیشترین استفاده از سایبان متحرک را دارند معمولا رستوران و کافی شاپ های روباز هستند. چند سالیست که استقبال مشتریان از رستوران های روباز زیاد شده، چرا که خوردن غذا در فضای آزاد و دیدن یک منظره زبیا بسیار لذت بخش تر است تا نشستن در یک محوطه بسته، اما رستوران ها روباز را نمی توان بدون سایبان در نظر گرفت. قطعا در روزهای گرم نشستن زیر نور مستقیم خورشید و در روزهای سرد و بارانی نشستن زیر بارندگی نه تنها لذت بخش نیست بلکه آزاردهنده نیز می باشد، پس برای رستوران و کافی شاپ ها به سایبان متحرک احتیاج دارید. سایبان های متحرکی که هر زمان بخواهید با استفاده از ریموت کنترل قابل تنظیم و باز و بسته شدن می باشند.

پس اگر هنوز برای مغازه خود سایبان متحرک نگرفتید، حتما به زودی اقدام کنید. در ضمن شرکت آلباتروس می تواند طرح دلخواهتان را روی سایبان چاپ کند تا با تبلیغات بیشتر بتوانید مشتریان بیشتری بدست آورید. یک سایبان متحرک پرطرفدار که در هر مکانی قابل نصب و استفاده می باشد، سایبان تاشو می باشد، زیرا به صورت دستی یا برقی جمع می شود و برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان های تاشو انواع مختلفی دارند و در مدل ها و ابعاد متنوعی تولید می شوند. پوشش سایبان های تاشو معمولا از اکرلیک، ونیل و یا پلی استرمی باشد و سازه های اسکلت آن از جنس آلومینیوم یا فولاد ساخته می شود.

تبلیغاتی بر برند سازی کسب و کار

سقف های متحرکی که ما ارائه می دهیم به دلیل قابلیت اطمینان بسیار شناخته شده اند. سیستم سقف های ما با پیشرفته ترین متد و بهترین متریال تحت نظر متخصصین تولید شده است و در ساختمان های تجاری ، رستوران ها ، کافه ها ، سالن های ورزشی ، ساختمانهای مسکونی و .. مشتریانی که به دنبال سقف های متحرک هستند معمولاً یک پروژه را تجسم کرده و آن را به ما سفارش می دهند ما با راهنمایی کردن آن ها بهترین و مناسب ترین گزینه را برای آنها تولید میکنیم. از دیگر مزایای سایبان متحرک می توان به قیمت مناسب و انطباق پذیری آن با تمام فضاهای باز ساختمان و حیاط اشاره کرد. همچنین امکان چاپ لوگو و متن جهت تبلیغات نیز روی سایبان متحرک وجود دارد. نصب سایبان متحرک بر روی عرشه یا پاسیو سایه ارزشمندی را ایجاد می کند.

سایبان برقی

کاهش نور مستقیم خورشید با سایبان می تواند درجه حرارت عرشه یا پاسیوی شما را تا 20 درجه فارنهایت کاهش دهد در نتیجه از سلامتی خانواده شما محافظت می کند و لذت شما از فضای باز را افزایش می دهد. در سایبان متحرک سامان، مشتریان با ارزش ترین دارایی ما محسوب می شوند. سقف متحرک استخر با طرح کروی جهت استفاده در استخرهایی که با شکل گرد یا بیضی هستند نمایی بسیار زیبایی دارند. این سایبان مجهز به کنترل ریموت اتوماتیک است و شما به راحتی می توانید آن را باز و بسته کنید. خداروشکر که راضی بودید، خیلی خوشحالیم که از سایبان متحرک آلباتروس استفاده می کنید. این نوع موتور ساید بیشترین زمان گارانتی را دارد و در مدل های یو پی اس دار و بدون آن ساخته می شود.