سایبان برقی متین پخش عمده و تکی انواع سایبان برقی سایبان مغازه سایبان چتری 22361050


موتور سایبان برقیمهمترین قطعه استفاده شده در سیستمسایبان برقیاست. به موتور هایی که در سایبان برقی استفاده می‌شود، موتور لوله ای شکل و یا توبولار گفته می‌شود. در این نوع موتورها کل سطح موتور به غیر از محفظه خلاص کن داخل لوله موتور قرار می‌گیرد. لطفا هنگام ثبت سفارش به آرم و “آدرس سایتهای ایران سایبان “توجه نمائید.

  • استقبال از آن نیز از سوی مصرف کننده بیشتر می شودقیمت سایبان فول باکس استقبال نمی کنند.
  • همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود.
  • سایبان استخر به شما این امکان را میدهد تا در تمام فصول سال از استخر روباز باغ و ویلای خود استفاده کنید.

بیشتر مشتریان ما که سایبان برقی از شرکت سایبان شاهد سفارش داده اند راضی هستند با خواندن نظرات آنها متوجه میشوید که درباره ی ما چه نظری دارند. سایبان مغازه کالسکه ای یکی از انواع سایبان ها استکه فروش بسیار بالایی دارد زیرا این نوع از سایبان دارای زیبایی منحصر به فردی است و ظاهر مغازه شما را متفاوت می سازد. سایبان از اجزای مهم برای صرفه جویی در مصرف انرژی است که بیشتر خانه ها و مغازه ها باید از آن استفاده کنند.

بررسی عوامل موثر بر قیمت سایبان برقی

همانگونه که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، سایبان برقی از قطعات زیر تشکیل شده است. حال یک سایبان باابعاد بزرگتر خریداری می کنیم که کاملاً این خودرو را پوشش دهد. مثلاً یک سایبان 5 متر در 2.5 یا 3 متر یک انتخاب خوب می باشد. سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و فقط با ریموت کنترل قابلیت حرکت دارند. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان آویز دار فقط می تواند بین 2 الی 3/5 متر باشد.

سقف متحرک استخر کمک می کند تا بدون هیچ مشکل خاصی بتوان به شنا و یا هر تفریح دیگری پرداخت. گلخانه ها یکی دیگر از مکان هایی هستند که می توان برای آنها سقف متحرک برقی در نظر گرفت. با استفاده از سقف برقی برای گلخانه ها می توان در هنگام نیاز از نور طبیعی برای گلخانه نیز بهره مند شد. بدین ترتیب گلخانه هایی که دارای سقف متحرک هستند، مزیت های بیشتری نسبت به سایر گلخانه ها دارد.

به طوری که معماران و سازندگان ساختمانی در هنگام ساخت برای بخش های متنوع ساختمان از قبیل بالای درب ها، پنجره ها، بالکن ها و آلاچیق ها، از انواع سایبان برقی را تهیه و نصب می‌کنند. سایبان مغازه کالسکه ای که به شکل یک ربع دایره است، در ایجاد سایه و خنک سازی مغازه تاثیر بیشتری نسبت به دیگر نوع های سایبان دارد. علاوه بر آن دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به کاربرد و ظاهر زیبایی که دارد، است. از نکات دیگری که در هنگام سفارش و نصب سایبان در مغازه ، منزل یا ویلای خود باید در نظر بگیرید اندازه ی دقیق ، میزان بازشو و طرح آن است. ارتفاع سایبان برقی شما باید به اندازه ای باشد که اگر فردی از خانواده قدی بلند دارد در زیر آن بایستد راحت باشد نه اینکه سرش را خم کند.

انتخاب پارچه مناسب برای سایبان

اندازه این قسمت از سایبان برقی می تواند بین 3 تا 6 متر در نظر گرفته شود. برای سایبان باکن یا سایبان تراس میتوانید از سایبان های کلاسیک ،باکس و فول باکس یک طرفه استفاده نمایید.سایبان های بالکن و سایبان تراس در دو نوع ثابت و متحرک بسته به نیاز شما تولید و اجرا میشود. حداکثر ابعاد قابل اجرا برای سایبان دو طرفه ۶متر در ۶ متر میباشد که ۳۶ متر مربع را تحت پوشش خود قرار میدهد که قابل توجه است.

نصب سایبان پارکینگ در تاکستان

هر کدام از این سایبان ها کاربردهای مختلفی داشته و در مکان های مختلف مورد استفده قرار می گیرند. بنابراین در هنگام خرید توجه نمایید که از نمونه های استاندارد که قطعات اصلی و با کیفیت در ساخت آن ها به کار گرفته شده است، استفاده نمایید. توجه به این موضوع می تواند در بالا بردن طول عمر این محصول کمک کند. از پارچه پی وی سی در سایبان هایی بکار می رود که قرار است در مناطق باران خیز و شرجی استفاده گردند. سایبان هایی با پارچه PVC در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاومت بالایی دارند و در برابر رطوبت نفوذ ناپذیرند.

با توجه به ساختار و مکانیزم سازه ،سایبان کلاسیک دارای قیمت مناسبی میباشد که تبدیل به یکی از پر طرفدار ترین نوع سایبان بازویی شده است.این سایبان در دو نوع سایبان کلاسیک دستی و سایبان کلاسیک برقی تولید میشود. پوشش متحرک یا پارچه از جنس نانو ،PVC،برزنت یا نخی میباشد.موتور به کار رفته در سایبان های برقی از نوع موتور توبلار است و از کیفیت خوبی برخوردار میباشد. در ادامه با ما همراه باشید تا به توضیح انواع سایبان های بازویی بپردازیم. سایبان های برقی می تواند در جلوی پنجره ها و روی دیوار نصب می شود. سایبان برقی برای اتاق هایی که بسیار نورگیر هستند یک انتخاب عالی محسوب می شود. این سایبان ها سبب می شوند تا شیشه های پنجره در برابر باران و برق تمیز بمانند.

با توجه به اینکه ای نوع سقف ها کمتر دچار اشکال می شوند، به همین خاطر هزینه تعمیرات آنها بسیار کم است. کیفیت بالا و نصب صحیح و اصولی می تواند از جمله دلایل نیاز کمتر به تعمیرات و کاهش هزینه مربوط به تعمیر و نگهداری سقف متحرک برقی باشد. با این وجود اگر در حفظ و نگهداری این محصول تلاش نشود، ممکن است هزینه های بسیار سنگینی را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.